Gå til innhold

noen som har.prøvd preactile mot uren hud?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skal være et kosttilskudd som hjelper mot uren hud og rødhet etc.

noen som har prøvd det?

Anonymous poster hash: 7dd3d...a0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg. Var ikke imponert. Prøvde det vel rundt 2-3 mnd. Merket ingen eller liten forbedring. Altså: dersom det var det forbedring så skyldtes det nok naturlig svingninger. Huden forandrer seg jo hele tiden.

ikke gjør samme feil som meg og kast bort pengene dine på slikt. Dra til hudlege. De skriver ut medisiner som faktisk fungerer, og dersom du velger offentlig så koster det ikke skjorta heller (men ventetiden kan være lang, og du må til fastlege først for å få henvisning til hudlege). Jeg har fått den sterkeste medisinen mot akne. Alt av kviser, sorte prikker, nupper etc har forsvunnet. Bivirkningene er ekstreme da. Dette medikamentet heter isotretinoin. På noen fungerer mildere reseptlagte legemidler slik som Tetracycliner :) Jeg har gått på tetracycliner også. Kvisene forsvant av de, men de kom fort tilbake igjen. Men dette er jo forskjellig fra person til person. Jeg håper på at kvisene mine ikke kommer tilbake etter at jeg slutter på isotretnoin men jeg vet jo ikke (avslutter kuren på torsdag).

Dersom du fortsatt vil høre flere synspunkter om Precatil kan du google "Actilo". Det finnes forum om det kostilskuddet. Precatil het Actilo før. De endret plutselig navn :P Noen sier at de faktisk fungerer. Det var det som gjorde at jeg kjøpte (men for alt vi vet så kan jo disse menneskene være selgere av produktet) :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...