Gå til innhold

Har Ikea sluttet å produsere stripete TICKAR serviser?

Anbefalte innlegg

Gjest Wei Wei
Skrevet

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60251854/

Finner bare slike rare med forskjellige dekorasjoner i svart/hvit. Tidligere hadde de de samme formene, men med horisontale striper/ringer på alle tallerkner. Har knust en i går og ser nå at jeg har bare 7 av hver. Det er for få til å dekke for flere gjester. Hmm, hva gjør jeg? Har ikke outlet et sted? :) I billikroken?

Videoannonse
Annonse
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Så lenge du finner varen på hjemmesidene til IKEA, skal den (angiveligvis) fortsatt være en del av sortimentet.

Skrevet

Har ikke peiling på det du spør om. Men du kan jo prøve å legge inn annonse på finn.no der du ønsker mer av serviset. Eller legg ut i kjøp/salg eller gis bort grupper på facebook.

Lykke til.

Anonymous poster hash: 545af...0af
Gjest Wei Wei
Skrevet

Så lenge du finner varen på hjemmesidene til IKEA, skal den (angiveligvis) fortsatt være en del av sortimentet.

Jeg finner den ikke. Derfor lurer jeg på hvor jeg kan finne tallerkner :)

Gjest Zeitgeist
Skrevet

Oi, hvis den ikke lenger er på hjemmesiden til IKEA, kan du prøve å dra til en IKEA i nærheten, og se om du finner den der, hhv. i "rotekroken". Eller prøv Finn.no e.l. - det kan hende at noen selger/gir bort. Siste utvei er å henge opp en lapp og spørre om noen har et par tallerkner å selge. Ønsker deg lykke til og krysser fingrene for at det ordner seg.

Gjest Wei Wei
Skrevet

Er denne?

Det er den versjonen som selges nå. Jeg trenger en slik

photo.jpg

Skrevet

Det er den versjonen som selges nå. Jeg trenger en slik

photo.jpg

Det var dumt! Lykke til med letingen. :)

Skrevet

om du ikke bor alt for langt unna et IKEA varehus ville jeg dratt innom og hørt med de som jobber på avdelingen hvor de selger kjøkkenting. jeg tror nok at varen er utgått, men de har i hvertfall mulighet til å søke den opp på dataen sin og finne ut av det.

Gjest Zeitgeist
Skrevet

om du ikke bor alt for langt unna et IKEA varehus ville jeg dratt innom og hørt med de som jobber på avdelingen hvor de selger kjøkkenting. jeg tror nok at varen er utgått, men de har i hvertfall mulighet til å søke den opp på dataen sin og finne ut av det.

Stemmer - kjempetips. Jeg gjorde det med et sofatrekk som var utgått en gang - og den snille dama som hjalp meg fant et ekstra sett på andre siden av landet. Bestilte det til den IKEAen i nærheten av der jeg bodde, og jeg fikk endelig nytt sofatrekk. Men vær rask!!!

Skrevet

Hvorfor ikke bare ringe kundeservice?

815 44 000.

Skrevet

Jeg jobber på IKEA - det er utgått, det er en ny serie med tickar nå uten striper, desverre.

Gjest Zeitgeist
Skrevet

Jeg jobber på IKEA - det er utgått, det er en ny serie med tickar nå uten striper, desverre.

Hei!

Hva skjer egentlig med ting som går ut av sortimentet men som ikke blir solgt, selv om prisen blir kraftig nedsatt? Og finnes det noen måte for oss kunder å få beskjed/finne ut av at produkt X kommer til å bli tatt ut av produksjon?

Skrevet

Hei!

Hva skjer egentlig med ting som går ut av sortimentet men som ikke blir solgt, selv om prisen blir kraftig nedsatt? Og finnes det noen måte for oss kunder å få beskjed/finne ut av at produkt X kommer til å bli tatt ut av produksjon?

Det blir solgt billig i butikken, og når det er lite nok igjen flyttes det til "billigkroken", så vi selger det ut. Når det går ut av sortimentet går det også ut av produksjon, så det er ikke mulig å etterbestille deler (noe jeg får mye kjeft for.. haha).

Jeg vet desverre ikke om det er mulig for kunder å se hva som forsvinner og ikke. Det går kanskje an å ringe kundeservice, kan være de har mer oversikt.

Gjest Zeitgeist
Skrevet

Det blir solgt billig i butikken, og når det er lite nok igjen flyttes det til "billigkroken", så vi selger det ut. Når det går ut av sortimentet går det også ut av produksjon, så det er ikke mulig å etterbestille deler (noe jeg får mye kjeft for.. haha).

Jeg vet desverre ikke om det er mulig for kunder å se hva som forsvinner og ikke. Det går kanskje an å ringe kundeservice, kan være de har mer oversikt.

Tusen takk for svar :blomst:

Og jeg som levde med et ørlite håp om at det fantes et hemmelig hulesystem hvor alt av gjenværende artikler som har gått ut av produksjon ble lagret.

Beklager at det er du som for kjeft fra kunder når varer forsvinner. Hvis du har noen morsomme historier, så del gjerne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...