Gå til innhold

Handjob

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor godt føler du at du må kjenne en person før du gi en mann en handjob ?

Anonymous poster hash: c335e...01f

Skrevet

Avhengig av hvor kjekk han er, 30 sekunder...

Anonymous poster hash: aabb1...1ba

• Liker 2
Skrevet

Har ingen fasit når det kommer til akkurat det. Det er så mye som spiller inn. Er kjemien rett, og begge føler det er rett, kan jeg gjøre det ganske tidlig.

• Liker 1
Skrevet

Herregud da jenter. Er vel bare å gi en mann en runk vel, så lenge dere synes han er kjekk.

Jeg digger å bli runka.

Anonymous poster hash: 09f26...9dc

Skrevet

Godt spørsmål jeg har aldri gitt en fyr en handjob som første seksuelle akt. Har alltid vært å suge han og så ha samleie. Hvis du er usikker på om han har sykdommer og ikke har kondom tilgjengelig så passer jo en handjob bra istedet. Men det er jo utrolig dårlig planlegging da. Så vil egentlig si på samme tid du ville hatt vanlig sex, bare at du ikke har kondom.

Skrevet

Hvor godt føler du at du må kjenne en person før du gi en mann en handjob ?

Anonymous poster hash: c335e...01f

Ikke veldig godt.

• Liker 1
Skrevet

Ikke veldig godt.

Deilig å holde i en pikk ikke sant:)

• Liker 2
Gjest Heartbeat
Skrevet

Liker jeg han godt gjør jeg det, uten å tenke på hvor lenge jeg har kjent han :)

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Herregud da jenter. Er vel bare å gi en mann en runk vel, så lenge dere synes han er kjekk.

Jeg digger å bli runka.

Hva får hun igjen, da?

Anonymous poster hash: 9769a...279

• Liker 3
Skrevet

Hvordan ser dere på handjob som seksuell handling vs. F.eks en blowjob? Kan dere gi handjob til en mann dere egentlig ikke er interessert i som en slags trøst for at dere ikke vil ha sex med ham?

Anonymous poster hash: 637be...827

Skrevet

Jeg har aldri gitt noen en runk :P

• Liker 1
Skrevet

Hvordan ser dere på handjob som seksuell handling vs. F.eks en blowjob? Kan dere gi handjob til en mann dere egentlig ikke er interessert i som en slags trøst for at dere ikke vil ha sex med ham? Anonymous poster hash: 637be...827

Nei. Driver ikke med veldedighets-sex.

Anonymous poster hash: 328dd...737

Skrevet

Liker jeg han godt gjør jeg det, uten å tenke på hvor lenge jeg har kjent han :)

Har ikke du kjæreste? Du virker så seksuelt frigjort, til tross for dette. Har dere et swinger-forhold eller noe sånt? :P

Gjest Heartbeat
Skrevet

Har ikke du kjæreste? Du virker så seksuelt frigjort, til tross for dette. Har dere et swinger-forhold eller noe sånt? :P

Svarte på generelt grunnlag da kjekken ;). Er bare kjæresten som får den behandlingen foreløbig, men vi er ganske frie :)
Skrevet

Svarte på generelt grunnlag da kjekken ;). Er bare kjæresten som får den behandlingen foreløbig, men vi er ganske frie :)

Heldig, han. :hug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...