Gå til innhold

Slettet meg fra facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

I over en måned så hadde jeg møtt en fyr gjennom en fellesskap venninne. Vi hadde pratet i litt under en måned på Facebook og hadde møttes 3 ganger. Virket som alt klaffet og at han nesten var betatt, og kalte meg vakker og pen og at han var heldig som hadde møtt meg. Jeg angret på at jeg hadde avist han på melding etter at vi hadde vært sammen 2 gangen. Han virket usikker. Men han hadde lyst til og møtes. Vi møttes og alt virket som ting var til normalen. Han skulle hjem for en uke og når han reiste til bake til byen så hadde jeg tittet innom Facebook på natta. Så kunne jeg ikke finne han på chatte lista. Han hadde slettet meg fra Facebook. Helt uten forvarsel. Måtte sende melding for og finne ut hva som hadde skjedd. Han mente på at han var redd for og bli såret og at jeg var ustabil som ville møtes i gjenn etter en uke der jeg aviste han. Mente at jeg var ustabil og var redd for at jeg egentlig mente der jeg hadde sakt i meldingen for lenge siden. Sa at vi kunne være venner,

men siden han slett meg fra Facebook så har jo ikke han lyst til og prate mere heller eller?

Takk for svar

Anonymous poster hash: 8ecd9...746

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har jo rett i det han sier. Du ombestemmer deg plutselig, og han føler nok at du kanskje ser på han som en backup eller hva nå en det er som gjorde at du ombestemte deg.

Skrevet

Virker ikke helt frisk når han sletter deg uten å ha sagt et ord om hvorfor. Da skulle det vært veldig opplagt hvorfor han gjorde det.

Skrevet

Hvorfor aviste du han hvis du liker han?

Skrevet

Han ønsker å si fra om at han ikke liker at du leker med ham/eller er så utrolig ustabil, han ønsker ikke drama i livet sitt.

• Liker 1
Gjest krokodillen
Skrevet

Virker ikke helt frisk når han sletter deg uten å ha sagt et ord om hvorfor. Da skulle det vært veldig opplagt hvorfor han gjorde det.

Han var jo ærlig da ho spurte. Jeg gidder ikke forklare sletting med mindre noen spør. De er jo ikke akkurat bestevenner og kjenner hverandre knapt. Ser ingen geunn til at han skal forklare det

Gjest HowardRoark
Skrevet (endret)

Høres kanskje litt dramatisk ut, men jeg antar at det er fordi han føler seg avvist og dermed ønsker å komme seg videre. Jeg var i en lignende posisjon en gang og valgte å slette henne fordi jeg ikke ønsket å se henne dukke opp på skjermen min hver gang jeg logget på Facebook.

Hvordan reagerte du på at han slettet deg? Gjorde dette deg mer interessert og kanskje også litt fornærmet? Det er ikke alle som tåler like godt å få stoltheten sin såret på denne måten.

Vil tro at du kan ro deg inn igjen her om du faktisk er interessert, men tenk først over om du er genuint interessert og at du ikke gjør det kun fordi du er fornærmet over å ha blitt avvist i retur.

:)

Endret av HowardRoark
Gjest tomasjj
Skrevet

Du vinglet, og da ble han usikker og redd for å bli såret i og med at han likte deg så godt.

Skjønner han godt, selv om slettingen kan virke dramatisk så har han i hvert fall svart på noe som fremstår som en ærlig måte. Det kan hende han ble lei seg over at det ikke ble noe og ikke vil bli minnet på dette, dermed sletting.

Du må vel heller spørre deg hvorfor du vinglet, og ikke minst hvorfor du reagerer sånn på slettingen.

Dette har nok såret han, så da er det vel slik at han trenger avstand.

Skrevet

Hva er det du ikke skjønner? Du hadde sjansen, valgte å avvise han så han gikk videre og slettet deg. Han gidder vel ikke å vente på at du endelig skal ta en avgjørelse eller ombestemme deg igjen.

Anonymous poster hash: 9ade5...c5c

Skrevet

Hva skulle han gjøre? Blir man avvist så er jo det eneste man kan gjøre å komme seg videre. Og dere var jo ikke venner før, så det var sikkert en høflighetsfrase. Å være venner med noen man har følelser for etter at man har blitt avvist er mest bare slitsomt...

Jeg skjønner at du ikke mente å gjøre det, men man skal passe seg for å leke med følelsene til folk. Og gjør du det så må du jo også ta konsekvensene av det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...