AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #1 Skrevet 4. november 2014 Jeg har datet en mann i 3 og en halv måned. Vi har daglig kontakt på meldinger, og har hele tiden møtt hveandre ca 2-3 ganger i uken. Vi oppfører oss som kjærester. Finner på mye sammen, oppsøker hveandres bosteder, går rundt å leier, kysser offentlig. Jeg er veldig forelsket. Jeg har blitt såret før, og er redd for å fortelle han hvordan følelsene mine er. Er redd at han vil si nei til å være min kjæreste. Redd for å miste han. Men derfor så tenker jeg: Ville det være galt å date en til? Kanskje det blir lettere å havne i forhold med en annen siden jeg og han står fast? Tror dere at han vil dumpe meg om jeg dater en til? Hva ville dere ha gjort? Hører om folk som driver på med flere om gangen, men egentlig så er det drittsekkoppførsel i mine øyne. Anonymous poster hash: 89101...4cd
Nevian Skrevet 4. november 2014 #2 Skrevet 4. november 2014 Dere er jo i praksis kjærester - det er bare ikke sagt med ord. Hadde jeg vært han, og fått vite at du plutselig dater en annen fyr ville jeg blitt kjempeskuffet! 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #3 Skrevet 4. november 2014 Dere er jo i praksis kjærester - det er bare ikke sagt med ord. Hadde jeg vært han, og fått vite at du plutselig dater en annen fyr ville jeg blitt kjempeskuffet! Ja, jeg hadde blitt det skikkelig skuffet hvis jeg fikk vite at han hadde en annen. Det virker så feil å drive på med en til i tillegg til han, med tanke på den type kontakt vi har. Derfor så føler jeg at jeg bør holde meg til denne situasjonen. Jeg håper på at det kan bli meg og han for alltid, men jeg er fryktelig usikker på hva han egentlig ønsker. Han var flink med ord i starten, men det kan virke som om han har følelser for meg fortsatt. Anonymous poster hash: 89101...4cd
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 4. november 2014 #4 Skrevet 4. november 2014 (endret) Hvis du er skikkelig forelsket i han, sá tror jeg ikke det ville ha fólt riktig med á gá á date en til en. Det hadde kanskje vaert lurt á ta en seriós prat med han, da ville du ogsá fátt mer fred i sinnet ditt. Endret 4. november 2014 av SunflowerPenguin 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå