AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 Jeg traff en kar for et par måneder siden via sukker.no. Han kom og besøkte meg, og vi hadde en utrolig bra kjemi, og vi kunne le sammen, kose oss og ha det gøy. Vi hadde sex første møtet. Han bor ca halvannen time unna meg, og han har vært her fem-seks ganger. Vi har fantastisk sex, og jeg er sinnsykt tiltrukket av han! Men, så var jeg på byen for to uker siden, og der kom jeg i prat med en ung herremann som tilbydde seg å spandere kebab på meg (lol), noe jeg takket ja til. Og jeg var jo en smule bedugget, så jeg ble med han hjem. Vi klinte litt, men så "kom jeg til meg selv" og jeg sa jeg måtte dra. Han inviterte meg med på kino dagen etter, og da stakk vi på kino. Deretter spiste vi middag en dag, og så ble han med meg hjem. I helgen var han her også, men vi hadde ikke sex. Vi har ikke hatt sex, fordi jeg kan rett og slett ikke ha sex med to samtidig. Da vil jeg føle meg som den verste personen noensinne! Jeg føler meg helt forferdelig! Jeg vet jeg ikke er utro ellernoe mot han første (la oss kalle han A), men jeg kjenner jeg er veldig psykisk tiltrukket av han andre (la oss kalle han B) og jeg har dårlig samvittighet ovenfor A. Men, A har aldri virket veldig interessert i meg. Jeg har spurt han en gang om hva han virkelig vil med meg, og da har han svart veldig diffust at han liker meg, og at han vil se hvor det fører hen. Men han bor halvannen time unna! Og B bor i samme by som meg, så det er lettere å "date B". Jeg er svært tiltrukket av begge menn, og jeg kjenner at om jeg skal kutte ut en av de (noe jeg innser at jeg må), så blir jeg trist uansett fordi jeg liker begge veldig godt. Og jeg vet at jeg har satt meg selv i denne idiotiske situasjonen, fordi jeg kunne sagt nei til B, men jeg gjorde ikke det. ÅH, jeg er helt i villrede om hva jeg skal gjøre, jeg klarer ikke gi slipp på noen av dem!!! Anonymous poster hash: f4b80...d3f
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #2 Skrevet 3. november 2014 Og jeg har tatt litt avstand fra A den siste uka, og jeg tror han har lagt merke til det, for nå er han plutselig veldig gira på å snakke med meg! Men han har ikke spurt om jeg vil møtes igjen. Jeg vet at han har hatt tid til å møte meg, men han har altså ikke foreslått noe. Og når jeg tenker tilbake, så er det faktisk nesten alltid jeg som har foreslått møter og han hare bare "fulgt det" og kommet hit. Anonymous poster hash: b65ee...e04
Gjest Fayme Skrevet 4. november 2014 #3 Skrevet 4. november 2014 Ville bare dumpet A, og muligens sett an B 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #4 Skrevet 4. november 2014 Ville bare dumpet A, og muligens sett an B Jeg ville latt A være en venn, som jeg holdt kontakt med kun på meldinger, og datet B. Dersom du blir sammen med B, ville jeg dumpet A. Anonymous poster hash: 5f051...c40
Timza Skrevet 4. november 2014 #5 Skrevet 4. november 2014 Ta det opp med A. Du har møtt noen andre du har lyst til å date, men av respekt for A så har du ikke gjort noe med det. Han må altså bestemme seg for om han vil gjøre noe med det eller ikke, og du får svar der og da.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #6 Skrevet 4. november 2014 If you chase two rabbits, you will lose them both. Anonymous poster hash: a4773...86b 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #7 Skrevet 4. november 2014 Jeg snakket med A på telefonen i går, lenge. Vi pratet om ganske seriøse ting, og hvor han liksom kan se for seg "vi går". Brøyt egentlig sammen i går, fordi dette er så vanskelig for meg. Jeg vet ikke om jeg føler sterkere for A fordi jeg har hatt sex med han, og for meg er sex veldig intimt. Dessuten kjenner jeg jo A bedre enn jeg kjenner B... så jeg vet liksom ikke. Anonymous poster hash: b65ee...e04
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #8 Skrevet 4. november 2014 Jeg traff en kar for et par måneder siden via sukker.no. Han kom og besøkte meg, og vi hadde en utrolig bra kjemi, og vi kunne le sammen, kose oss og ha det gøy. Vi hadde sex første møtet. Han bor ca halvannen time unna meg, og han har vært her fem-seks ganger. Vi har fantastisk sex, og jeg er sinnsykt tiltrukket av han! Men, så var jeg på byen for to uker siden, og der kom jeg i prat med en ung herremann som tilbydde seg å spandere kebab på meg (lol), noe jeg takket ja til. Og jeg var jo en smule bedugget, så jeg ble med han hjem. Vi klinte litt, men så "kom jeg til meg selv" og jeg sa jeg måtte dra. Han inviterte meg med på kino dagen etter, og da stakk vi på kino. Deretter spiste vi middag en dag, og så ble han med meg hjem. I helgen var han her også, men vi hadde ikke sex. Vi har ikke hatt sex, fordi jeg kan rett og slett ikke ha sex med to samtidig. Da vil jeg føle meg som den verste personen noensinne! Jeg føler meg helt forferdelig! Jeg vet jeg ikke er utro ellernoe mot han første (la oss kalle han A), men jeg kjenner jeg er veldig psykisk tiltrukket av han andre (la oss kalle han B) og jeg har dårlig samvittighet ovenfor A. Men, A har aldri virket veldig interessert i meg. Jeg har spurt han en gang om hva han virkelig vil med meg, og da har han svart veldig diffust at han liker meg, og at han vil se hvor det fører hen. Men han bor halvannen time unna! Og B bor i samme by som meg, så det er lettere å "date B". Jeg er svært tiltrukket av begge menn, og jeg kjenner at om jeg skal kutte ut en av de (noe jeg innser at jeg må), så blir jeg trist uansett fordi jeg liker begge veldig godt. Og jeg vet at jeg har satt meg selv i denne idiotiske situasjonen, fordi jeg kunne sagt nei til B, men jeg gjorde ikke det. ÅH, jeg er helt i villrede om hva jeg skal gjøre, jeg klarer ikke gi slipp på noen av dem!!! Anonymous poster hash: f4b80...d3f Hehe, det er derfor vi menn som regel ikke legger noe særlig ned i det med kvinnfolk. Vi vet at det skal ikke så mye mer til at noen tilfeldige spanderer en kebab f.eks så "føles" det så rett for det kvinnelige sinn å bli med han hjem og kjøre på. Så bruker de alkoholen som en unnskyldning for å gi seg selv tillatelse for at de gjorde som de gjorde. Mange kvinnfolk holder på slik som du her, du gjør som du føler allikevel så å snakke fornuft til deg her inne har lite for seg. Anonymous poster hash: 02850...ad8
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #9 Skrevet 4. november 2014 Jeg traff en kar for et par måneder siden via sukker.no. Han kom og besøkte meg, og vi hadde en utrolig bra kjemi, og vi kunne le sammen, kose oss og ha det gøy. Vi hadde sex første møtet. Han bor ca halvannen time unna meg, og han har vært her fem-seks ganger. Vi har fantastisk sex, og jeg er sinnsykt tiltrukket av han! Men, så var jeg på byen for to uker siden, og der kom jeg i prat med en ung herremann som tilbydde seg å spandere kebab på meg (lol), noe jeg takket ja til. Og jeg var jo en smule bedugget, så jeg ble med han hjem. Vi klinte litt, men så "kom jeg til meg selv" og jeg sa jeg måtte dra. Han inviterte meg med på kino dagen etter, og da stakk vi på kino. Deretter spiste vi middag en dag, og så ble han med meg hjem. I helgen var han her også, men vi hadde ikke sex. Vi har ikke hatt sex, fordi jeg kan rett og slett ikke ha sex med to samtidig. Da vil jeg føle meg som den verste personen noensinne! Jeg føler meg helt forferdelig! Jeg vet jeg ikke er utro ellernoe mot han første (la oss kalle han A), men jeg kjenner jeg er veldig psykisk tiltrukket av han andre (la oss kalle han B) og jeg har dårlig samvittighet ovenfor A. Men, A har aldri virket veldig interessert i meg. Jeg har spurt han en gang om hva han virkelig vil med meg, og da har han svart veldig diffust at han liker meg, og at han vil se hvor det fører hen. Men han bor halvannen time unna! Og B bor i samme by som meg, så det er lettere å "date B". Jeg er svært tiltrukket av begge menn, og jeg kjenner at om jeg skal kutte ut en av de (noe jeg innser at jeg må), så blir jeg trist uansett fordi jeg liker begge veldig godt. Og jeg vet at jeg har satt meg selv i denne idiotiske situasjonen, fordi jeg kunne sagt nei til B, men jeg gjorde ikke det. ÅH, jeg er helt i villrede om hva jeg skal gjøre, jeg klarer ikke gi slipp på noen av dem!!! Anonymous poster hash: f4b80...d3f Pul begge 2, men vær åpen på at du dater mer enn den ene. Anonymous poster hash: bfd5c...c58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå