AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 Jeg skulle betale husleie gjennom studentskipnaden i Bergen, og fikk vite at jeg ikke hadde riktig Java oppdatering. Oppdaterte Java. Nå kommer jeg ikke inn i nettbanken. Får ikke betalt husleie eller telefonregning. Bra jeg har to uker på meg. Hva kan jeg gjøre? Er det fordi jeg oppdaterte java? Kanskje banken ikke har oppdatert sitt system? Anonymous poster hash: 00eb6...958
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #2 Skrevet 3. november 2014 har du restartet dataen? Anonymous poster hash: d1620...f02
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #3 Skrevet 3. november 2014 Nei... god ide. Skal prøve det. Anonymous poster hash: 00eb6...958
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #4 Skrevet 3. november 2014 Funket ikke å restarte maskinen. Anonymous poster hash: 00eb6...958
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #6 Skrevet 4. november 2014 Prøv en annen nettleser. Nei, det går heller ikke. Det står at hvis problemet fortsetter så må jeg ringe banken og gi dem feilkoden. Får heller gjøre det i morgen. Anonymous poster hash: 00eb6...958
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #7 Skrevet 4. november 2014 bruker du dnb? Har samme problem. Har ikke kommet inn på nettbank på flere uker og er i utlandet .. Jippi Anonymous poster hash: 5a129...abb
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #8 Skrevet 4. november 2014 bruker du dnb? Har samme problem. Har ikke kommet inn på nettbank på flere uker og er i utlandet .. Jippi Anonymous poster hash: 5a129...abb nei, jeg har sparebanken vest. Anonymous poster hash: 00eb6...958
Devilheart Skrevet 4. november 2014 #9 Skrevet 4. november 2014 Har du husket å aktivere Java? Nyeste nå er at det kommer flere bokser der man skal tillate Java å starte. Først bør det vel stå "Aktiver Java platform", så kommer det melding øverst til venstre der du må tillate Java (kan trykke på Tillat og husk), så kommer det opp en boks til der du må velge "Run" eller "kjør", så starter Java med initialiseringen sin. Jeg kjører Firefox forresten, mulig det er annerledes på andre browsere. 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #10 Skrevet 4. november 2014 Hater Java!! Rart at det ikke finnes et bedre system. Java er drittdårlig. Anonymous poster hash: 7646b...eee
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #11 Skrevet 4. november 2014 Prøvd alle nettlesere? Min fungerer fint i Explorer og Chrome, men i Firefox mangler den plutselig et tilleggsprogram som ikke går an å laste ned. Anonymous poster hash: e2a43...7e8
-Jiinxs- Skrevet 4. november 2014 #12 Skrevet 4. november 2014 Skal ikke Sparebanken vest være delvis javafri? Har du ikke mulighet å logge deg på med BankID?
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #13 Skrevet 4. november 2014 Hadde samme problem. Måtte skifte nettleser. Men du sier at du får opp en feilkode, det har hendt meg også flere ganger og da er det som regel ikke Java som kødder det til. Da er det banken som er skyld i feilen. Men nå har jeg DNB da, og der er det alltid feil. BankID, da må man jo også bruke Java, eller? Anonymous poster hash: 31ced...44d
-Jiinxs- Skrevet 4. november 2014 #14 Skrevet 4. november 2014 Hadde samme problem. Måtte skifte nettleser. Men du sier at du får opp en feilkode, det har hendt meg også flere ganger og da er det som regel ikke Java som kødder det til. Da er det banken som er skyld i feilen. Men nå har jeg DNB da, og der er det alltid feil. BankID, da må man jo også bruke Java, eller? Anonymous poster hash: 31ced...44d Nå har jeg DNB og bruker BankID, trenger ikke java for å logge seg på, aldri trengt det siden jeg begynte med BankID.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #15 Skrevet 4. november 2014 Rart. Jeg bruker kun BankID (med kodebrikke) og må bruke Java. Anonymous poster hash: 31ced...44d
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #16 Skrevet 4. november 2014 Nordea har slutta med Java!! Hurra!! Men på jobb nå har vi to versjoner av Explorer, en med ny Java og en med gammel versjon. Det tyder på at noen banker ikke har oppdatert sin Java. Var hvertfall derfor sist gang vi hadde det sånn. Anonymous poster hash: ca2f3...200
Gjest Silverstream Skrevet 4. november 2014 #17 Skrevet 4. november 2014 Samme problem har jeg. Prøver å logge meg inn men kommer bare opp en feilkode med en beskjed om at jeg må kontakte banken om feilen vedvarer. Det har det gjort i mange måneder nå, kontaktet banken, damen i andre enden høres ut som et spørsmålstegn hver gang og sier jeg må gjøre ditten og datten som jeg allerede har gjort/prøvd ut. Så eneste måten for meg å komme inn på banken er gjennom mobilen min...... Har Nordea .....
-Jiinxs- Skrevet 4. november 2014 #18 Skrevet 4. november 2014 Rart. Jeg bruker kun BankID (med kodebrikke) og må bruke Java. Anonymous poster hash: 31ced...44d Glemte å si at jeg bruker bankID på mobilen, ikke kodebrikken siden den må jeg også bruke java til.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #19 Skrevet 4. november 2014 TS her. I dag har jeg kommet meg inn i nettbanken, men det ser helt annerledes ut nå... så jeg antar at det var noe gale med banken sitt system. Jeg skal i alle fall betale regningene min nå! Jippi! Anonymous poster hash: 00eb6...958
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #20 Skrevet 4. november 2014 Oppdatering... jeg kom inn i selve nettbanken, men jeg kan ikke bruke min ID til å betale ting på andre nettsider! Grrrr. Anonymous poster hash: 00eb6...958
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå