Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

AGA kullsyrepatron

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har en sånn kullsyremaskin, og har vært superfornøyd med den - inntil jeg byttet kullsyrepatron. Den gamle var fra aga, den nye er fra ett eller annet møkkamerke som heter noe med "stream".

Men til min overraskelse ser jeg at det eneste stedet som dukker opp på et googlesøk med aga sine patroner er nettbutikker! Så spørsmålet er: er det noen som vet om en fysisk butikk/butikkkjede som fører aga?! Jeg vil ha kvalitetsboblevannet mitt tilbake. :jepp:

Anonymous poster hash: 89bf9...05b

Skrevet (endret)

Sodastream? Trodde det var aga som fylte dem også. Clas Ohlson, Jernia, Kitch'n, Coop OBS, ulike gassleverandører osv.

Endret av Kamikatze
Skrevet

Aga får jeg på Expert i hvertfall, men jeg vil heller ha Sodastream sine patroner! Har Sodastream-maskin, kan det ha noe med saken å gjøre? Jeg synes Sodastreampatronene gir mye mer kullsyre.

Skrevet

Sodastream? Trodde det var aga som fylte dem også. Clas Ohlson, Jernia, Kitch'n, Coop OBS, ulike gassleverandører osv.

Clas Olson solgte aga før. Nå har de kuttet dem ut og erstattet dem med en patron som gir feil type bobler og bråker noe helt innmari når den fyller flaskene.

Aga får jeg på Expert i hvertfall, men jeg vil heller ha Sodastream sine patroner! Har Sodastream-maskin, kan det ha noe med saken å gjøre? Jeg synes Sodastreampatronene gir mye mer kullsyre.

Jeg har agas egen maskin. Kan være derfor den andre fungerer så dårlig. :klo: Jeg må trykke 2-3 ganger for å få ok med kullsyre...

Takk for tips om expert, jernia, kitch'n og Coop obs! :blomst: Jeg skal sjekke nenste gang jeg er innom om de har den riktige typen. :jepp:

Anonymous poster hash: 89bf9...05b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...