AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 Hei! Jeg har lange, mørke hår på armene, og nå som jeg ikke er sommerbrun i huden, og solbleket på armhårene så vurderer jeg sterkt å ta dem med epilatoren. Og jeg som tror jeg ikke bryr meg... Jeg har egentlig aldri brydd meg særlig, og det har vært uaktuelt å barbere. Men siden jeg har skaffet meg epilator, og det fungerer fint på andre kroppsdeler, så frister det litt å ta dem. Så hva syntes dere er rarest? Jenter med lange, mørke armhår, eller jenter som barberer armene? Anonymous poster hash: 9eb25...f55
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #2 Skrevet 3. november 2014 Jeg barberer armene og det vises egentlig ikke, trenger bare å barbere de 3-4 ganger månden, null stress Anonymous poster hash: b38f3...d4a 1
Høhø Skrevet 3. november 2014 #3 Skrevet 3. november 2014 Så hva syntes dere er rarest? Jenter med lange, mørke armhår, eller jenter som barberer armene? Anonymous poster hash: 9eb25...f55 Rarest med de som barberer armene. 2
Cowboy Lotte Skrevet 4. november 2014 #4 Skrevet 4. november 2014 Nei det er veldig pent med hår på armene, det er veldig inn nå. 1
Infinite Skrevet 4. november 2014 #5 Skrevet 4. november 2014 Så hva syntes dere er rarest? Jenter med lange, mørke armhår, eller jenter som barberer armene? Ingen av delene er rart, men jeg synes det er penere å fjerne de mørke hårene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå