AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 Hugh Grant,Tiger Woods,Liam Gallagher...listen er lang over kjendismenn som har vært utro gang på gang. Likevel får de seg alltid nye damer selv om disse VET de er utro drittsekker. Hvorfor er dere kvinner slik ???? Og dette gjelder ikke bare kjendiser men vanlige bad boys også. Fatter det bare ikke. Anonymous poster hash: fcfe7...381
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #2 Skrevet 3. november 2014 Selv om Megan Fox hadde vært utro så hadde hun nok fått seg ny mann fordet. Greia er at noen verdsetter andre egenskaper foran trofast-het. F.eks. vil de heller ha en kjekk, enn en stygg&trofast. Evolusjonen vil vise om det å ha disse preferansene hos folk lever videre eller forsvinner. Anonymous poster hash: ab55e...999 1
Gjest Herr Heftig Skrevet 3. november 2014 #3 Skrevet 3. november 2014 Bare menn som blir valgt kan være utro. Det kan got hende de som ikke blir valgt også ville vært utro om de hadde sjansen.
Gjest Fayme Skrevet 4. november 2014 #4 Skrevet 4. november 2014 De er rike og kjendiser, så klart vil kvinner ha dem. Om jeg vet om en mann som har vært utro blant oss dødelige så ville jeg ikke blitt sammen med han Men for en rik og kjekk kjendis, gjett om ...
Gjest Trollkarlen Skrevet 4. november 2014 #5 Skrevet 4. november 2014 Mange goder, ingen usikkerhet.
Gypsy22 Skrevet 4. november 2014 #6 Skrevet 4. november 2014 Hvorfor skal vi kvinner svare på hva kjendisene gjør??? Er drit lei sånne " hvorfor er dere kvinner utro hele tiden" 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #7 Skrevet 4. november 2014 Alle menn er jo utro da, så det å finne en som ikke er det blir jo litt vanskelig. Anonymous poster hash: 6ca62...785
Cowboy Lotte Skrevet 4. november 2014 #8 Skrevet 4. november 2014 Vi kan vel si at slike kvinner driver med menneskelig sosialhjelp. De vet de kan få bedre, men ønsker heller å støtte sosialt tilbakestående menn, siden de aldri i verden hadde fått seg noe ellers.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #9 Skrevet 4. november 2014 Da stiller jeg heller spørsmålet, hvorfor vil ikke menn ha snille jenter, som behandler de bra? For det er min erfaring, så da er det bare sånn. Men vil gjerne ha hun spennende, litt gale dama, så blir han såra og tråkka på gang på gang, hun er utro. Men han går og velger samme dame igjen og igjen. Tror virkelig ikke det fenomenet bare gjelder kvinner, gjelder nok menn i like stor grad. Anonymous poster hash: 62a21...0c2 1
Gjest KateW Skrevet 4. november 2014 #10 Skrevet 4. november 2014 Hvorfor velger menn kvinner som pussy-whipper dem rundt hele tida? Like legitimt å skrive en tråd om det. 2
Pinkee Skrevet 4. november 2014 #11 Skrevet 4. november 2014 Fordi alle tror at med MEG, så blir alt annerledes, da kommer ikke han/hun til å være utro. For h*n har jo sagt at jeg er mer spesiell enn den forrige......... Verden vil bedras, og spes innen "kjærligheten" 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #12 Skrevet 4. november 2014 Hvorfor velger menn kvinner som pussy-whipper dem rundt hele tida? Like legitimt å skrive en tråd om det. De kontrollerer de ved å regulere tilgangen på sex? Anonymous poster hash: 124da...4d9
Gjest KateW Skrevet 4. november 2014 #13 Skrevet 4. november 2014 De kontrollerer de ved å regulere tilgangen på sex? Anonymous poster hash: 124da...4d9 Ja, og menn går stadig for slike damer. Det er alt jeg sier.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #14 Skrevet 4. november 2014 Ja, og menn går stadig for slike damer. Det er alt jeg sier. Det er dumt ja. Still krav. Anonymous poster hash: 124da...4d9
Gjest KateW Skrevet 4. november 2014 #15 Skrevet 4. november 2014 Det er dumt ja. Still krav. Anonymous poster hash: 124da...4d9 Det er så lett å starte en tråd på KG med tematikk, ALLE kvinner er slik, eller ALLE menn er slik. Jeg forsøkte bare litt flåsete å si at det er ikke så enkelt.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #16 Skrevet 4. november 2014 Hugh Grant,Tiger Woods,Liam Gallagher...listen er lang over kjendismenn som har vært utro gang på gang. Likevel får de seg alltid nye damer selv om disse VET de er utro drittsekker. Hvorfor er dere kvinner slik ???? Og dette gjelder ikke bare kjendiser men vanlige bad boys også. Fatter det bare ikke. Anonymous poster hash: fcfe7...381 De mennene du nevner her, er ikke akkurat mannen i gata. Kvinner flest velger nok disse pga pengene, og ikke mannen selv. Min teori er at kvinnene som velger utro menn, er fordi de ubevisst velger en som er seg selv lik. Det har jeg sett opptil flere ganger. Har venninner som velger utro menn, men er selv utro. Kanskje de er arvelig belastet? Foreldrene er like ille. Anonymous poster hash: ea4c0...31c
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #17 Skrevet 4. november 2014 De er rike og kjendiser, så klart vil kvinner ha dem. Om jeg vet om en mann som har vært utro blant oss dødelige så ville jeg ikke blitt sammen med han Men for en rik og kjekk kjendis, gjett om ... Men ingen av de nevnte i hovedinnlegget er noe kjekke! Tverti imot vil jeg si. Og det gjelder utro menn ellers også.Man kan faktisk være ganske langt ned på utseendeskalaen og likevel bahandle damer dårlig og komme unna med det. Anonymous poster hash: fcdc3...479
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #18 Skrevet 4. november 2014 De mennene du nevner her, er ikke akkurat mannen i gata. Kvinner flest velger nok disse pga pengene, og ikke mannen selv. Min teori er at kvinnene som velger utro menn, er fordi de ubevisst velger en som er seg selv lik. Det har jeg sett opptil flere ganger. Har venninner som velger utro menn, men er selv utro. Kanskje de er arvelig belastet? Foreldrene er like ille. Anonymous poster hash: ea4c0...31c Ja tror du er inne på noe her. Anonymous poster hash: fcdc3...479
Gjest chisandra Skrevet 4. november 2014 #19 Skrevet 4. november 2014 Tror ofte det handler om at kvinnene føler og håper at de er den som har det som skal til for å "temme" disse mennene. Handler også om å være sammen med noen som mange vil ha.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #20 Skrevet 4. november 2014 Hugh Grant,Tiger Woods,Liam Gallagher...listen er lang over kjendismenn som har vært utro gang på gang. Likevel får de seg alltid nye damer selv om disse VET de er utro drittsekker. Hvorfor er dere kvinner slik ???? Og dette gjelder ikke bare kjendiser men vanlige bad boys også. Fatter det bare ikke. Anonymous poster hash: fcfe7...381 Damer er ute etter status og penger. Dessuten er damer oftere utro enn herrer. De er bare flinkere til å skjule det, og har alltid venninner som backer opp løynene deres. Jeg tror ikke det finnes en eneste tro dame.Anonymous poster hash: 8da07...543
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå