Isolde Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 Jeg titter litt rundt og skal bestille meg et par nye sko, men er veldig usikker. Synes disse var fine, men hva synes du? http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/sko/hverdagssko/nly-shoes-427/elastic-boot-428751-14/
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #4 Skrevet 3. november 2014 Helt vanlige sorte sko. Fatter ikke at det er en stor avgjørelse når det finnes 50 000 slike sko i ulike variasjoner, som alle egentlig ser helt like ut. Kjedelige sko, du tar absolutt ingen stor sjangse ved å kjøpe dem, jeg tviler på at mer en 1 % av befolkningen kommer til å la seg merke ved dem i det hele tatt, kjør på! Anonymous poster hash: 7e89d...f1d
Gjest crem Skrevet 3. november 2014 #5 Skrevet 3. november 2014 kjempe fine, veldig safe og passer godt til så å si alt
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #7 Skrevet 3. november 2014 Synes de var fine, jeg. Helt vanlige sorte sko. Fatter ikke at det er en stor avgjørelse når det finnes 50 000 slike sko i ulike variasjoner, som alle egentlig ser helt like ut. Kjedelige sko, du tar absolutt ingen stor sjangse ved å kjøpe dem, jeg tviler på at mer en 1 % av befolkningen kommer til å la seg merke ved dem i det hele tatt, kjør på! Anonymous poster hash: 7e89d...f1d Surpomp! Anonymous poster hash: a1315...6a4
Hecubaa Skrevet 3. november 2014 #8 Skrevet 3. november 2014 For shiny og damete for min del, og butikkene er jo proppet av den type sko for tiden så personlig er det mange jeg hadde foretrukket fremfor de der..
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 3. november 2014 #9 Skrevet 3. november 2014 Synes de er greie nok. Sko som kan brukes til báde fint og praktiskt.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #10 Skrevet 3. november 2014 Synes de var fine, jeg. Surpomp! Anonymous poster hash: a1315...6a4 Sur? Fordi jeg syntes skoene var helt vanlige og kjedelige? De er jo det. Trenger ikke å bety at de ikke er fine. Anonymous poster hash: 7e89d...f1d 1
Isolde Skrevet 3. november 2014 Forfatter #11 Skrevet 3. november 2014 Helt vanlige sorte sko. Fatter ikke at det er en stor avgjørelse når det finnes 50 000 slike sko i ulike variasjoner, som alle egentlig ser helt like ut. Kjedelige sko, du tar absolutt ingen stor sjangse ved å kjøpe dem, jeg tviler på at mer en 1 % av befolkningen kommer til å la seg merke ved dem i det hele tatt, kjør på!Anonymous poster hash: 7e89d...f1d Trenger ikke et par sko som alle legger merke til, men et par som jeg kan bruke til både hverdags og til fest
Gjest avocadoen Skrevet 3. november 2014 #12 Skrevet 3. november 2014 Sur? Fordi jeg syntes skoene var helt vanlige og kjedelige? De er jo det. Trenger ikke å bety at de ikke er fine. Anonymous poster hash: 7e89d...f1d Ja ja. Finere med svarte enn rosa sko i alle fall Greit å ha et par som passer til det meste synes jeg.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #14 Skrevet 3. november 2014 Ja ja. Finere med svarte enn rosa sko i alle fall Greit å ha et par som passer til det meste synes jeg. Ja vel, det er da flott for deg, skjønner ikke hva det har med innlegget mitt å gjøre. Var det du som var AB? Anonymous poster hash: 7e89d...f1d
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 3. november 2014 #15 Skrevet 3. november 2014 Trenger ikke et par sko som alle legger merke til, men et par som jeg kan bruke til både hverdags og til fest Da passer disse perfekt! Alltid kjekt á ha slike sko.
Isolde Skrevet 3. november 2014 Forfatter #16 Skrevet 3. november 2014 kjempe fine, veldig safe og passer godt til så å si alt Jeg endte opp med å bestille dem, godt de ikke er så dyre! Så kan de som du sier brukes både til kjole, skjørt og bukse 😊
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #17 Skrevet 3. november 2014 Trenger ikke et par sko som alle legger merke til, men et par som jeg kan bruke til både hverdags og til fest Poenget mitt var bare at jeg ikke forstår hvorfor du trenger massevis av meninger om hvorvidt skoene er fine, når skoene er så vanlige at ingen legger merke til dem uansett. Anonymous poster hash: 7e89d...f1d
Gjest avocadoen Skrevet 3. november 2014 #18 Skrevet 3. november 2014 (endret) Ja vel, det er da flott for deg, skjønner ikke hva det har med innlegget mitt å gjøre. Var det du som var AB? Anonymous poster hash: 7e89d...f1d Nei, jeg bare svarte deg nå. Jeg er ikke AB. Jeg får lov å si det jeg mener jeg også vet du Sko kan også fort bli for mye, og jeg synes TS sine sko er akkurat nok og veldig fine Edit: legger også til at jeg hadde svarte og skinnende sko i fjor. Fikk MASSE komplimenter for de. Endret 3. november 2014 av avocadoen 1
Isolde Skrevet 3. november 2014 Forfatter #19 Skrevet 3. november 2014 Poenget mitt var bare at jeg ikke forstår hvorfor du trenger massevis av meninger om hvorvidt skoene er fine, når skoene er så vanlige at ingen legger merke til dem uansett.Anonymous poster hash: 7e89d...f1d Nei, det er jo hyggelig å høre hva andre synes
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #20 Skrevet 3. november 2014 Nei, jeg bare svarte deg nå. Jeg er ikke AB. Jeg får lov å si det jeg mener jeg også vet du Sko kan også fort bli for mye, og jeg synes TS sine sko er akkurat nok og veldig fine Jeg har da ikke sagt at du ikke får lov til å si hva du mener, hvorfor antyder du det? Anonymous poster hash: 7e89d...f1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå