Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2004 #1 Skrevet 19. juli 2004 Jeg har vært forelsket i en gutt ganske lenge nå, selv om vi ikke kjenner hverandre så veldig godt. For å gjøre en lang historie kort så har jeg snakket med ham 1 gang (det var en ganske lang samtale, men det var også 2 andre venner av ham tilstede). Etter det har vi hatt øyenkontakt en del ganger. Noen ganger har han holdt blikket ekstra lenge og vi hilser som regel på hverandre når vi møtes. Av og til smiler han også, og noen ganger kan jeg få følelsen av at han er sjalu når jeg snakker med andre gutter, eller såret når jeg går rett forbi uten å se ham osv. (Dette er altså bare en følelse jeg har hatt p.g.a. blikket hans) Jeg vet at han ikke har hatt dame på lenge og jeg tror han er litt sjenert. Han snakker sjelden med andre damer enn dem han kjenner (altså er han ikke noe typisk sjekker). Så til poenget. Sist helg var jeg på disco der også han var. Han hadde drukket en del, men tror ikke han var så mye fullere enn meg. Da sendte han meg en del blikk og det virket som han holdt seg bevisst i nærheten av meg. Det virket også som han ble sprudlende når han merket at jeg så på ham og at han prøvde å "tøffe seg" litt med å lekesloss med kameratene osv. Når han gikk forbi meg smilte han og sa hei. Men så, denne helgen var vi igjen på samme disco. Da hadde han drukket en god del mer og han var i det hele tatt temmelig overstadig. Da virket det ikke som han så meg engang. :cry: Det virket ikke som han fikk med seg så mye av det som foregikk rundt ham, han stod nesten hele kvelden og snakket med en kompis. Jeg vet at han så meg en gang jeg gikk forbi (kan være at jeg virket noe overlegen da) men resten av kvelden sendte han meg ikke så mye som ett blikk selv om jeg satt på bordet ved siden av sammen med noen kompiser. Han snakket også litt med ei jente men stort sett snakket han bare med kameraten. Alt i alt virket han temmelig lite interessert (for å si det mildt) og jeg føler at det er på tide og glemme ham. Det eneste jeg ikke forstår er hvordan han kan oppføre seg så forskjellig fra en helg til en annen. Tror jeg trenger å høre andres meninger om dette, og kanskje litt hjelp til å komme over ham. :-(
Snapple Skrevet 19. juli 2004 #2 Skrevet 19. juli 2004 Dersom han var full kan du ikke helt vektlegge hva han gjorde. Kan jo hende han var så full at han ikke oppdaget deg engang. Kanskje du skulle prøve å få tak i nummeret hans å sende ei "hei på deg" melding? Du har vel ikke så mye å tape..
Linselus Skrevet 20. juli 2004 #3 Skrevet 20. juli 2004 Støtter Snapple. Det virker jo ikke som du har noe som helst å tape på å ta kontakt litt mer aktivt. Samtidig er kanskje en SMS mindre skremmende for avsender enn å ta direkte kontakt face-to-face. Iallfall om man er litt sjenert!! Hvis han var veldig full var det kanskje like greit at han ikke var så engasjert. Jeg ville faktisk følt meg veldig mye mer beæret om noen hele tiden prøvde seg litt forsiktig når de var edru
Zaphirre Skrevet 20. juli 2004 #4 Skrevet 20. juli 2004 Jeg vet akkurat hvordan du har det, og på måten du skriver på tolker jeg deg som ung og usikker. Og det er selvsagt da at du springer rundt og ikke vet hva du vil gjøre. la meg komme med et råd, risiker noe, våg litt, er det en sms eller bare tropp opp rett foran ham. ansikt til ansikt er best. da ser du hans sommerfugler og. så gøy!!! hvis ikke kommer du til å angre...
Gjest Anonymous Skrevet 20. juli 2004 #5 Skrevet 20. juli 2004 Takk for svar folkens! Men når det skal være sagt så er jeg ganske sikker på at han så meg 2-3 ganger, men etter det sendte han meg ikke så mye som ett blikk resten av kvelden selv om jeg stort sett var 1-2 meter fra ham. Og jeg hadde faktisk tenkt å snakke med ham den kvelden, men det ble liksom ikke så enkelt... :-( Jeg tror jeg har gitt opp å forstå meg på mannfolk! Er bare en gjeng med kyniske idioter :cry:
Gjest MrsL Skrevet 20. juli 2004 #6 Skrevet 20. juli 2004 Få tak i nummeret hans og send en SMS eller ring. Eller neste gang du ser ham tar DU initiativet og går og snakker med ham. Dette er alltid best. Du får vite og slipper å gå rundt og tenke og gruble......
Gjest TomKrus Skrevet 20. juli 2004 #7 Skrevet 20. juli 2004 Takk for svar folkens! Men når det skal være sagt så er jeg ganske sikker på at han så meg 2-3 ganger, men etter det sendte han meg ikke så mye som ett blikk resten av kvelden selv om jeg stort sett var 1-2 meter fra ham. Og jeg hadde faktisk tenkt å snakke med ham den kvelden, men det ble liksom ikke så enkelt... :-( Jeg tror jeg har gitt opp å forstå meg på mannfolk! Er bare en gjeng med kyniske idioter :cry: Er jeg dritafull, ønsker ikke jeg å prate noe særlig med damer jeg er interessert i. Det er ikke akkurat de beste sidene av meg selv jeg viser da
Gjest Anonymous Skrevet 20. juli 2004 #8 Skrevet 20. juli 2004 Hmm...Nei det er kanskje sant det..Men når jeg er dritafull er jeg så full at jeg ikke tenker over at jeg driter meg ut likevel (noe jeg føler jeg gjorde denne helgen ved å se på ham hele tiden (jeg ba til og med folk flytte seg fordi de sperret for utsikten ), men hva er vitsen med å være flau når han ikke merket det engang ) I alle fall så begynner jeg å lure på om han kanskje har noe på gang med jenta han snakket med (hun hører til den venninnegjengen som er sammen med noen av kompisene hans) det virker i alle fall litt som om hun er interessert i ham :-? I så fall er det j*vli dårlig gjort å late som han er interessert bare for å ha en ekstra beundrer :evil: :-(
Linselus Skrevet 20. juli 2004 #9 Skrevet 20. juli 2004 I alle fall så begynner jeg å lure på om han kanskje har noe på gang med jenta han snakket med (hun hører til den venninnegjengen som er sammen med noen av kompisene hans) det virker i alle fall litt som om hun er interessert i ham :-? I så fall er det j*vli dårlig gjort å late som han er interessert bare for å ha en ekstra beundrer :evil: :-( Hei og hå..bremse,bremse...gutter er interessert i så meget og så mangt når de er fulle. Og mange er også interessert fordi noen viser interesse for dem. Derfor syns jeg du skal plukke fram pågangsmotet i stedet for å sette deg ned og bestemme deg for at han ikke liker deg!! Gjør som så mange her har foreslått: send en SMS, ta kontakt, vis han at du liker han litt da vel:) Som det er nevnt tidligere: du har ingenting å tape:) Tommern: så fornuftig du er da :D
Gjest TomKrus Skrevet 20. juli 2004 #10 Skrevet 20. juli 2004 Tommern: så fornuftig du er da :D Jeg har jobbet på utested og sett hvordan vi ser ut når vi er fulle :o Men seriøst så har jeg en liten hemningsfri topp tidlig på kvelden. Etterhvert føler jeg meg bare patetisk og får flere sperrer, iallfall hvis jeg skal prøve meg på noen. Klarer som regel bare å konsentrer meg om en ting - drikke eller jenter, så da blir det det som der og da er artigst.
Gjest MrsL Skrevet 21. juli 2004 #11 Skrevet 21. juli 2004 Hei, hei.......ikke gå UT i fra at han ikke liker deg Gjør noe med det - vis interesse. Du kan ikke vite hva han tenker.....
Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2004 #12 Skrevet 21. juli 2004 Hei, hei.......ikke gå UT i fra at han ikke liker deg Gjør noe med det - vis interesse. Du kan ikke vite hva han tenker..... Føler egentlig at jeg har vist han interesse da, og hvis han hadde sett seg litt rundt på lørdag så burde det i alle fall ikke vært tvil Problemet er bare at vi bor et lite sted der alle vet hvem alle er, så det er ikke så veldig gøy å sende ham en sms heller. Venninna mi som også satt sammen med meg den kvelden sier han enten må være homo, eller i alle fall totalt uinteressert, så dette er ikke bare noe jeg føler for å si det sånn :-( Synes bare det er så merkelig at noen kan forandre seg sånn på en uke, han var jo klar nok til å kjenne igjen kompisene sine, så da får jeg bare gå ut i fra at han kjente igjen meg også, selv om det virket som vi aldri skulle ha sett hverandre før.
Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2004 #13 Skrevet 21. juli 2004 Bare et spørsmål: Dette skriver du lenger oppe: "Av og til smiler han også, og noen ganger kan jeg få følelsen av at han er sjalu når jeg snakker med andre gutter, eller såret når jeg går rett forbi uten å se ham osv." Når du går rett forbi ham uten å hilse, er det ikke da naturlig for ham å tro at du er totalt uinteressert? Og om han har det inntrykket, kan det ikke være at han beskytter seg selv ved å holde litt avstand? At han tenker at det ikke er vits i å løpe etter noe han ikke kan oppnå likevel? Tydelige signaler skal ikke undervurderes. Kanskje du kan starte med å hilse på fast basis, i det minste?
Gjest MrsL Skrevet 21. juli 2004 #14 Skrevet 21. juli 2004 Bra innlegg, Gest. Man skal ikke synse, man skal vite. Det er bedre å vite om han er intressert eller ikke enn å gå rundt å plage seg med slike tanker som du gjør nå. Believe me - been ther, done that! (og jeg kommer også fra ett lite sted)
Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2004 #15 Skrevet 21. juli 2004 Believe me - been ther, done that Var han interessert da? :-) Og til deg gjest: De få gangene det har hendt at jeg har gått rett forbi uten å si hei er rett og slett fordi jeg ikke har sett ham i tide til å reagere, og det tror jeg han forstår. Har da sagt hei alle andre gangene, og før denne helgen trodde jeg virkelig jeg hadde gjort det klart for ham at jeg var interessert (ved blikk og smil o.l.), og etter forige helg var jeg nesten sikker på at han følte det samme, men så kom altså denne helga og nå føler jeg bare for å glemme hele greia. Skjønner meg bare ikke på mannfolk. Jeg vet jo at den eneste måten å få noe svar på er å snakke med ham, men da vil jeg gjøre det face-to-face og det er ikke akkurat hver dag jeg får anledningen til det :-(
Gjest MrsL Skrevet 21. juli 2004 #16 Skrevet 21. juli 2004 Var han interessert da? :-) Og til deg gjest: De få gangene det har hendt at jeg har gått rett forbi uten å si hei er rett og slett fordi jeg ikke har sett ham i tide til å reagere, og det tror jeg han forstår. Har da sagt hei alle andre gangene, og før denne helgen trodde jeg virkelig jeg hadde gjort det klart for ham at jeg var interessert (ved blikk og smil o.l.), og etter forige helg var jeg nesten sikker på at han følte det samme, men så kom altså denne helga og nå føler jeg bare for å glemme hele greia. Skjønner meg bare ikke på mannfolk. Jeg vet jo at den eneste måten å få noe svar på er å snakke med ham, men da vil jeg gjøre det face-to-face og det er ikke akkurat hver dag jeg får anledningen til det :-( Både ja og nei Ikke snakk med ham om det, men vis ham tydelig med kroppsspråk og snakk til ham på en måte som han bare MÅ skjønne tegninga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå