Gå til innhold

Ytterklær til baby 9mnd i Vinterhalvåret..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva brukte du/dere til din baby?

Gutten vår kan ikke krype enda og regner ikke med at han kan gå til han er 9mnd i Desember.

Men hvilke klær bør jeg ha til han av yttertøy?

Tar man med babyen på lekeplass/akebrett etc ?

En vinterdress/høstdress/regndress å anbefale? Og evnt str på dressen? Str80 eller 86..??

Er rådvill.. Min mor som ønsker å kjøpe en liten gave til han, og lurte på hva og hvilken str i dress..

Anonymous poster hash: e6b2e...eb3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare si at jeg har en annen holdning til dette nå med andrebarnet enn jeg hadde med første. Med den første var jeg veldig "på", og selvfølgelig måtte vi være ute med ungen mest mulig! Han kunne ikke gå, og slet med tykke dresser, våte votter og ble stort sett bare liggende og kave eller sitte på fanget.

Vi hadde det artig med å ake, men det ble ikke helt det store.

Med andre barnet tar jeg det mye mer med ro, og han koser seg ofte inne mens en av oss er ute og leker med den eldste. Han er mye ute i barnehagen, men jeg ser at de minste gjerne blir sittende på et liggeunderlag og blir veldig passive.

Hadde jeg hatt en som var ett år i mars ville jeg satset på å begynne utelivet på ordentlig rundt påske når sola begynner å varme igjen. :)

Til temaet: Jeg synes likevel de må ha skikkelige klær, en god vinterdress, gode ullsokker og fotposer på beina så lenge de ikke kan gå, og gode luer og votter. Jeg liker best skikkelige ullvotter som skiftes etterhvert som de blir våte. De former seg etter små hender og gir godt grep.

Ikke kjøp for stor dress, det blir bare trøbbel.

Anonymous poster hash: 4924f...8a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...