AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 Har møtt en mann på tinder. Han er 29 og jeg er 27. Han spurte raskt om å møtes, noe jeg egentlig har blitt veldig for siden jeg har ved flere tilfeller endt opp med å prate med menn i ukesvis og når vi møtes tar det ett minutt å finne ut at de ikke er noe for meg. Jeg sa ifra at jeg ikke var interessert i ons, noe han sa at han heller ikke var, han sa han ville bli kjent og se hva som kunne skje mellom oss. Jeg hadde ikke regnet med at det skulle klaffe, men han var både tiltrekkende og vi hadde bra kjemi, jeg likte måten han var på, det var bare så utrolig lett å være komfortabel rundt ham. Vi hadde sex allerede første kvelden, jeg vet det er lurt å vente, men der og da hadde jeg veldig lyst og lot kåtskapen seire over logikken. Vi har møttes mange ganger nå over flere uker, han var veldig på i begynnelsen, og han er fortsatt sånn at det aldri går mer enn to-tre dager før han kontakter meg, selv om han er opptatt og ikke kan møtes. Jeg har følelsen av at han er en typisk playertype, men jeg vet jo ikke. Vi har jo ikke møttes så lenge (under 3 uker), men noen ting gjør meg veldig usikker på ham. Han virker ikke sånn kjempeivrig etter å bli skikkelig kjent. Jeg opplever ofte at når jeg spør om noe så er det ikke naturlig for ham å spørre samme spørsmålet tilbake. F eks når jeg spurte om han hadde søsken så svarte han på det, men virket ikke interessert i å høre om mine søsken. Han virker rett og slett litt uinteressert i å høre om meg og mitt (jeg har barn, men han har ikke spurt hva de heter f eks). Han har også utrolig mange venner på facebook og sier han snakker med alt og alle (han synes f eks det var rart at jeg ikke snakker med de andre mennene jeg har møtt på tinder enda). Meg har han ikke lagt til på face.. Jeg fikk vite at han har "vært bortpå" en bekjent/venninne av meg, og hun sier at han er en player.. Alltid når vi møtes er det enten på søndager eller i hverdagene, og vi er alltid hjemme hos meg eller ham. Vi er ganske opptatte begge to (han med idrett og jobb, og jeg med barn, jobb og trening). Vi ses gjerne ikke før 20 på kvelden. Jeg har ikke inntrykk at han møter meg kun for sex. Vi tilbringer timesvis sammen og kun en brøkdel av tiden går med til sex, vi ligger mye og stryker på og koser med hverandre, men mens jeg vil kose 100% av tiden så holder han gjerne rundt meg mens han nyter å bli kost med. Jeg blir forvirra av hele fyren, hadde han vært mer "seksuelt interessert" eller hva jeg skal si hadde det jo vært åpenbart at han er en player. Han sier han holder seg kun til meg, og jeg holder meg kun til ham. Men jeg vet ikke hvor vi står, og hva han vil. Jeg må snakke med ham om det, men nå har han reist bort så jeg venter til han kommer hjem. Han er veldig søt på meldinger, sender kyssesmileys, nattameldinger, kaller meg søte ting, osv, men han var tidlig ute med dette og sendte meg kyssesmiley før vi hadde møttes, så gud vet hvor mange jenter han har sendt søte meldinger til.. Jeg er veldig usikker på ham, men fortsetter å møte ham fordi jeg vil bli mer kjent med ham. Hadde vært greit å fått noen innspill fra folk her, både menn og kvinner. Har jeg grunn til å være usikker og skeptisk? Anonymous poster hash: 755ab...e73
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #2 Skrevet 3. november 2014 Høres ut som du brukes som FF og ikke noe mer. At han ikke gidder spørre hva barna dine heter sier vel sitt egentlig.. Anonymous poster hash: bab31...0cf 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #3 Skrevet 3. november 2014 Vi har møttes mange ganger nå over flere uker, han var veldig på i begynnelsen, og han er fortsatt sånn at det aldri går mer enn to-tre dager før han kontakter meg, selv om han er opptatt og ikke kan møtes. Jeg har følelsen av at han er en typisk playertype, men jeg vet jo ikke. Vi har jo ikke møttes så lenge (under 3 uker), men noen ting gjør meg veldig usikker på ham. Han virker ikke sånn kjempeivrig etter å bli skikkelig kjent. Jeg opplever ofte at når jeg spør om noe så er det ikke naturlig for ham å spørre samme spørsmålet tilbake. F eks når jeg spurte om han hadde søsken så svarte han på det, men virket ikke interessert i å høre om mine søsken. Han virker rett og slett litt uinteressert i å høre om meg og mitt (jeg har barn, men han har ikke spurt hva de heter f eks). Han har også utrolig mange venner på facebook og sier han snakker med alt og alle (han synes f eks det var rart at jeg ikke snakker med de andre mennene jeg har møtt på tinder enda). Meg har han ikke lagt til på face.. Jeg fikk vite at han har "vært bortpå" en bekjent/venninne av meg, og hun sier at han er en player.. Anonymous poster hash: 755ab...e73 Spør ikke om hva barna dine heter, uinteressert i å høre om deg, venninna di sier han er player. Enough said. Men du kan jo spørre venninna di om hva han har gjort for å få denne tittelen, så kan du gjøre deg opp en egen mening. Anonymous poster hash: 7b21c...bfa
Sandie Skrevet 3. november 2014 #4 Skrevet 3. november 2014 Her er det flere røde flagg ihvertfall...En bekjent som sier han er player,at han ikke vil legge deg til på fbook. osv. Playere er som regel pågående fra første stund,ofte veldig flinke med ord,sjarm,søte meldinger,etc.. og ikke minst til å late som de ikke kun er ute etter sex. Jeg synes det høres mistenkelig ut at dere bare møtes til faste tider og dager.At han viser liten interesse for livet ditt er også et veldig dårlig tegn i mine øyne. De jeg har møtt som har vært slik som du beskriver her,har alltid vært ute etter sex og lite annet selv om de har vært kosete og omsorgsfulle de gangene vi har møttes. 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #5 Skrevet 3. november 2014 Ja, det er det med at han viser så liten interesse for meg og mitt som plager meg mest og jeg synes ikke det lover bra akkurat. Jeg vet han har hatt et forhold (kanskje flere) så han er jo i stand til å være i forhold, men jeg aner jo ikke hvor bra de forholdene fungerte. Det med venninna mi er lenge siden, mange år, og hun kan jo være bitter på ham ennå, så jeg vil ikke basere noe på det hun sier. Men det er klart, hun sa jo det som jeg går og tenker selv, så det er vel noe i det. Jeg har ikke sendt ham noen venneforespørsel på face, så jeg er jo ikke noe bedre jeg heller. Men jeg er mer reservert og har under 200 venner, jeg bruker generelt ikke å legge til folk, venter stort sett til de legger meg til. Han er veldig sosial og har 1700 venner, skulle jo tro han legger til en del selv.. Han driver profesjonelt innen idrett, så han er bundet til å trene hver dag, derfor etter 20. Men ja, han prioriterer ikke møte meg fredags/lørdagskveldene.. ts Anonymous poster hash: 162a3...4f9
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #6 Skrevet 3. november 2014 Jeg tenker at du er god nok å ha sånn på siden. Du er nok ikke kjæreste materiale dessverre :/ Du har også barn og ikke han? Mange menn synes det er et stort minus. Anonymous poster hash: a1dfa...f07
Henrik86 Skrevet 3. november 2014 #7 Skrevet 3. november 2014 Herregud, jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. For å si det slik, jeg har en kompis som har en veldig lik modus operandi. Ser ut til å funke ganske bra gitt! Min kompis er til og med fersket i utroskap gjentatte ganger uten at "dama" dro. Jeg skulle gjerne visst hva slike folk sier for å holde på damene!
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #8 Skrevet 3. november 2014 Herregud, jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. For å si det slik, jeg har en kompis som har en veldig lik modus operandi. Ser ut til å funke ganske bra gitt! Min kompis er til og med fersket i utroskap gjentatte ganger uten at "dama" dro. Jeg skulle gjerne visst hva slike folk sier for å holde på damene! Han er nok pen,har mye penger eller en jævlig svær en...Helst alle disse tre egenskapene... Anonymous poster hash: bab31...0cf
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #9 Skrevet 3. november 2014 Han er nok pen,har mye penger eller en jævlig svær en...Helst alle disse tre egenskapene... Anonymous poster hash: bab31...0cf haha, this!! Anonymous poster hash: e7dfd...817
Henrik86 Skrevet 3. november 2014 #10 Skrevet 3. november 2014 (endret) Han er nok pen,har mye penger eller en jævlig svær en...Helst alle disse tre egenskapene... Anonymous poster hash: bab31...0cf man skulle tro det, men... nei. Min kompis altså... EDIT: Den siste kan godt hende, akkurat det har jeg ikke kontroll på Endret 3. november 2014 av Henrik86
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #11 Skrevet 3. november 2014 Han er nok pen,har mye penger eller en jævlig svær en...Helst alle disse tre egenskapene...Anonymous poster hash: bab31...0cf Eller bare at han har lært av erfaring hvilke knapper man skal trykke på og til rett tid. Anonymous poster hash: acb7e...4d3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #12 Skrevet 4. november 2014 man skulle tro det, men... nei. Min kompis altså... EDIT: Den siste kan godt hende, akkurat det har jeg ikke kontroll på Du har pult han flere ganger, til og med første kveld(som merkelig nok iiiingen dame EGENTLIG gjør?), seff veit du om han har svær kukk eller ikke. Kanskje han er redd du er ei sklie.Anonymous poster hash: 8f707...058
Gjest Tingelinling Skrevet 4. november 2014 #13 Skrevet 4. november 2014 Du har pult han flere ganger, til og med første kveld(som merkelig nok iiiingen dame EGENTLIG gjør?), seff veit du om han har svær kukk eller ikke. Kanskje han er redd du er ei sklie.Anonymous poster hash: 8f707...058 Noen ganger lønner det seg å sjekke om det er trådstarter du siterer før du svarer. Jeg fikk meg i alle fall et godt glis av innlegget ditt. Trådstarter; det kan jo hende han bare bruker litt tid på å bli kjent?
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #14 Skrevet 4. november 2014 Noen ganger lønner det seg å sjekke om det er trådstarter du siterer før du svarer. Jeg fikk meg i alle fall et godt glis av innlegget ditt. Trådstarter; det kan jo hende han bare bruker litt tid på å bli kjent? Hæ? " Vi hadde sex allerede første kvelden," Anonymous poster hash: e1932...21a
Gjest Tingelinling Skrevet 4. november 2014 #15 Skrevet 4. november 2014 Hæ? " Vi hadde sex allerede første kvelden," Anonymous poster hash: e1932...21a Trådstarter hadde. I ditt innlegg hadde du et sitat som ikke var fra trådstarter, men fra Henrik86. Der påstår du i grunnen at Henrik har pult kompisen sin flere ganger. 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #16 Skrevet 4. november 2014 TS, dere er nok bare friends with benefits, eller "FF" som folk kaller det. Mange jenter ser ut til å mistforstå hele "casual dating" konseptet. De tror at bare fordi man prater sammen eller spiser et måltid sammen så må det bety at det er mer enn sex. Folk dater og treffer hverandre utenfor forhold hele tiden. Middag spiser man uansett, og gjerne sammen med noen. Det er ikke slik at dating utenfor forhold er knulling og så rett i taxi. De fleste menn jeg kjenner som sjonglerer flere jenter tilbringer jo tid med dem - middag, en drink osv. Det er ofte begrenset hvor mye penger de bruker på henne (heller middag hjemme enn på restaurant, inviterer henne ikke på en kostbar ferie), de holder fredag og lørdag kveld fri (da man treffer nye jenter), de definerer ikke forholdet men de kontakter jentene ofte nok til at de holdes interessert. Jeg tror du egentlig har svaret ditt her. Han liker deg godt nok til å ha sex med dem og tilbringe noe tid med deg, men ikke nok til at han vil ofre noe for deg eller gå inn i et monogamt forhold. Han har ikke gjort noe som helst galt, det var jo faktisk ditt valg å hoppe til sengs med ham med en gang. Dersom du faktisk vil ha et forhold foreslår jeg at du tar den praten. Og til neste gang - det at du "ikke er på jakt etter en ONS" betyr ingen verdens ting. De fleste er ikke det, de er i det minste åpne for å treffe noen for sex en gang til om sexen er grei nok. Risikoen er ikke at man ender opp med ons, men at man ender opp der du er nå - der man ligger med en som ikke vil ha noe mer fra deg. Anonymous poster hash: aa5e2...95a 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #17 Skrevet 4. november 2014 Trådstarter hadde. I ditt innlegg hadde du et sitat som ikke var fra trådstarter, men fra Henrik86. Der påstår du i grunnen at Henrik har pult kompisen sin flere ganger. Å? Dette er min første post i denne tråden, og sitatet er hentet fra den første innlegget. Mulig det var noe som gikk meg litt forbi her dog. Anonymous poster hash: e1932...21a
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #18 Skrevet 4. november 2014 Har møtt en mann på tinder. Han er 29 og jeg er 27. Han spurte raskt om å møtes, noe jeg egentlig har blitt veldig for siden jeg har ved flere tilfeller endt opp med å prate med menn i ukesvis og når vi møtes tar det ett minutt å finne ut at de ikke er noe for meg. Jeg sa ifra at jeg ikke var interessert i ons, noe han sa at han heller ikke var, han sa han ville bli kjent og se hva som kunne skje mellom oss. Jeg hadde ikke regnet med at det skulle klaffe, men han var både tiltrekkende og vi hadde bra kjemi, jeg likte måten han var på, det var bare så utrolig lett å være komfortabel rundt ham. Vi hadde sex allerede første kvelden, jeg vet det er lurt å vente, men der og da hadde jeg veldig lyst og lot kåtskapen seire over logikken. Anonymous poster hash: 755ab...e73 LOL Anonymous poster hash: e8be4...164 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #19 Skrevet 4. november 2014 Du har pult han flere ganger, til og med første kveld(som merkelig nok iiiingen dame EGENTLIG gjør?), seff veit du om han har svær kukk eller ikke. Kanskje han er redd du er ei sklie.Anonymous poster hash: 8f707...058 Litt off-topic men jeg synes dette er vanskelig å definere selv etter å ha hatt sex flere ganger... Tok tak under dyna i noe jeg trodde var håndleddet hans men oppdaget det var kuken..Var den stor da? Anonymous poster hash: bab31...0cf
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #20 Skrevet 5. november 2014 Takk for svar. Ser så godt som alle mener han er en player som kun er ute etter sex, og jeg har jo hatt på følelsen at han bare bruker meg som en slags søndagskjæreste og ikke egentlig er interessert i noe mer. Jeg tenker at jeg bare lar være å ta kontakt fra nå av, så kan det være opp til ham å ta kontakt (det gjør han nok). Jeg vil ikke være barnslig og bare la være å svare, jeg vil gjerne snakke med ham og avslutte mellom oss på en ordentlig måte. Ser for meg det å ha et forhold til ham, all usikkerheten angående disse jentene han tydeligvis snakker med og følelsen av å ikke bety noe for ham.. Nei, det er nok bare å gå videre. ts Anonymous poster hash: 162a3...4f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå