AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 Hva skal jeg velge? Hjelp? Jeg ser at disse to er kåret til supergode mange ganger: Danubius Grand Hotel Margitsziget Danubius Health Spa Resort Helia Men de er også nokså gamle og slitte.. Ser på andre spahoteller: Continental Hotel Zara Ramada Resort - Aquaworld Budapest The Aquincum Hotel Budapest Vi er veldig opptatt av spa, og alle disse koster ca. 2000-2500 for fire netter. Vi ønsker god og billig spa. Samt enkelt å komme seg rundt, behøver ikke å være i sentrum, men må være greit å komme seg til sentrum. Noen som har anbefalinger? Aldri vært i Budapest tidligere. All tips mottas med stor takk!! Anonymous poster hash: 50bfa...2bb
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #2 Skrevet 3. november 2014 Jeg ville ikke bodd på spahotel, men heller bodd på fint hotel og så et par dager på spa. Hotel: Kempinski, le Meridien, Boscolo.. Spa: Mandaladayspa.hu, prøv varme badekilder ; Szechenyibadet er stiligst! God tur, hilsen student i Budapest Anonymous poster hash: 9344b...4d5 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #3 Skrevet 3. november 2014 Jeg ville ikke bodd på spahotel, men heller bodd på fint hotel og så et par dager på spa. Hotel: Kempinski, le Meridien, Boscolo.. Spa: Mandaladayspa.hu, prøv varme badekilder ; Szechenyibadet er stiligst! God tur, hilsen student i Budapest Anonymous poster hash: 9344b...4d5 TS her.. Hvorfor ville du ikke bodd på spa-hotell? Anonymous poster hash: 50bfa...2bb
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #4 Skrevet 3. november 2014 Er inngang til Spa inkludert i romprisen? Anonymous poster hash: 50bfa...2bb
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #5 Skrevet 3. november 2014 Vi bodde på Corinthia Hotel, et fantastisk flott hotell, ikke direkte billig. Prisene kan ses på nettsidene deres.Anonymous poster hash: 01d22...786
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #6 Skrevet 6. november 2014 Jeg har bodd på Danubius Hotel Gellért i Budapest. Jeg synes det var fantastisk å kunne ta heisen rett ned til spaet fra rommet, og inngang til spaet var inkludert i hotelloppholdet. Jeg synes også servicen på hotellet var veldig bra, men nå er dette 4-5 år siden. Anonymous poster hash: c5e64...756
Rosenrød Skrevet 6. november 2014 #7 Skrevet 6. november 2014 Jeg har også bodd på Gellert to ganger, liker den gamle atmosfæren og at spaet/badet er i forbindelse med hotellet.
Majeanh Skrevet 13. november 2014 #8 Skrevet 13. november 2014 Jeg og sambo bodde fem dager på Corinthia nå i september. Kjempe fornøyd med hotellet og servicen! virkelig luksuriøst! Spa har de også, men prisene på hotellet er laaaangt høyere enn på Szechenyibadet som vi også besøkte. Szechenyibadet er stort og har alt, men det bærer preg av å ha vært der i maange år og det lukter heller spesielt der. Massørene og de som utfører behandligene er profesjonelle og dyktige. Finnes ikke noe luksuriøst over behandlingsrommene, veldig enkel standard. Alle behandlinger bestilles før du går i badet og når du har brukt x-antall timer i bad og badstu får du behandling- veldig praktisk. Husk å ta med flippflopper og håndkle hvis du besøker et offentlig bad!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå