AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 hva gjør man når man har 0 kr på konto? har ikke ketsjup ikke penger til brød til 7 kr. har 1 dl havregryn, ca. 250 gram med pasta og en pakke med potetmos jeg skal spise nå, 2 pølser... vi er to stk. uff uff kan man tjene penger på internett fort? har ingen å låne av heller Anonymous poster hash: 075d4...262
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #2 Skrevet 3. november 2014 Hvorfor er det så mange her inne som lager slike tråder..? Det er jo hundrevis av "krise"-tråder allerede. Anonymous poster hash: 76302...86f 17
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #3 Skrevet 3. november 2014 Har du kredittkort? Plante flasker? Anonymous poster hash: 23a5a...5b6
Gjest crem Skrevet 3. november 2014 #4 Skrevet 3. november 2014 hvordan har dere klart å blakke dere så mye uten å ha mer mat enn det? jeg pleier å kjøpe inn alt av base mat (ris, pasta, potetmos osv) med engang jeg får lønning, slik at hvis det skulle oppstå en krise, så har jeg ihvertfall noe å spise dere kan ikke prøve å fort få solgt noen klær eller sko? kan hende dere får solgt det fort på sider på facebook eller på finn!
absinthia Skrevet 3. november 2014 #5 Skrevet 3. november 2014 (endret) Om det var så ille, ville jeg ha svelget stoltheten og gått ut for å finne panteflasker eller solgt ting jeg klarte å unnvære. Endret 3. november 2014 av absinthia 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #6 Skrevet 3. november 2014 Du får gå ut og lete etter flasker. Selge noe på finn eller gjøre en småjobb. Anonymous poster hash: a0278...016
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #7 Skrevet 3. november 2014 Lurer også på hvordan dette skjedde så plutselig? Frelsesarmeen har suppekjøkken, sikkert mulig å få seg noe mat der. Anonymous poster hash: 813c0...735
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #8 Skrevet 3. november 2014 hvordan har dere klart å blakke dere så mye uten å ha mer mat enn det? jeg pleier å kjøpe inn alt av base mat (ris, pasta, potetmos osv) med engang jeg får lønning, slik at hvis det skulle oppstå en krise, så har jeg ihvertfall noe å spise dere kan ikke prøve å fort få solgt noen klær eller sko? kan hende dere får solgt det fort på sider på facebook eller på finn! jeg har gått på en diett pga av magen så det har vært litt høye utgifter når det kommer til mat og har ikke kunnet spise som før. vi har også hatt separate middager. vi har alltid pleid å hatt ris og pasta , men har bare kunnet spise ris og er nå nesten tom. uheldigvis bruker vi alt til det er utslitt, da vi ikke har penger til å kjøpe nytt hehe. Anonymous poster hash: 075d4...262
Gjest crem Skrevet 3. november 2014 #9 Skrevet 3. november 2014 jeg har gått på en diett pga av magen så det har vært litt høye utgifter når det kommer til mat og har ikke kunnet spise som før. vi har også hatt separate middager. vi har alltid pleid å hatt ris og pasta , men har bare kunnet spise ris og er nå nesten tom. uheldigvis bruker vi alt til det er utslitt, da vi ikke har penger til å kjøpe nytt hehe. Anonymous poster hash: 075d4...262 det er en veldig kjipt knipe dere har satt dere i ja.. har dere noe kredittkort da? eller prøv som jeg sa, og få solgt noe, fort dere får kanskje ikke mye for det, men dere får nok penger for et par brød og mat i noen dager til! dere har ikke kanskje noe som gjemmer seg i fryseren da? eller kanskje en pose suppe i skapet langt borte? hehe, er man desperat så finner man matretter på det merkligste måtene!
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #10 Skrevet 3. november 2014 uff, vet ikke om jeg sulter istedenfor å lete etter flasker. er det noe penger i spørre undersøkelser? har prøvd å selge skolebøker, men de som har tatt kontakt svarer ikke. kanskje jeg må selge truser på nett Anonymous poster hash: 075d4...262
Skravlekråka Skrevet 3. november 2014 #11 Skrevet 3. november 2014 Bor du i Bergen kan du komme på middag til meg 6
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #12 Skrevet 3. november 2014 Lurer også på hvordan dette skjedde så plutselig? Frelsesarmeen har suppekjøkken, sikkert mulig å få seg noe mat der. Anonymous poster hash: 813c0...735 kortet mitt ble trukket for noe, har skjedd mange ganger i min bank at jeg betaler noe i butikken men så blir det ikke trukket før mange dager til en uke etterpå. forventet det egentlig ikke da, ikke så høyt beløp. som nevnt så har vi brukt en del på mat denne mnd pga dietten jeg gikk på så vi hadde liksom ikke råd til å bli trekt Anonymous poster hash: 075d4...262
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #13 Skrevet 3. november 2014 Bor du i Bergen kan du komme på middag til meg å så snillt! desverre bor jeg langt borte, men kjempe snillt å foreslå det, hørtes egentlig kjempe koselig ut denne situasjonen gjør meg i allefall mer motivert til å jobbe hardere for å få en bedre betalt jobb! Anonymous poster hash: 075d4...262
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #14 Skrevet 3. november 2014 Hva slags diett er det snakk om? Kan hende noen har erfaring med denne dietten og kan dele noen billigere mattips og erfaringer? Anonymous poster hash: a0278...016
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #15 Skrevet 3. november 2014 Dumpsterdiving? http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Alt-i-dette-kjoleskapet-har-Havard-funnet-i-bosset-2650431.html Anonymous poster hash: cb3d9...c96 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #16 Skrevet 3. november 2014 Dumpsterdiving? http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Alt-i-dette-kjoleskapet-har-Havard-funnet-i-bosset-2650431.html Anonymous poster hash: cb3d9...c96 har mange venner i andre byer som gjør det faktisk, men alle bossdunkene utenforbi butikkene her har fått lås! jeg må nok være enda mer kreativ, har allerede måtte selge xbox for noen mnd siden. nå har jeg bare en halv ødelagt pc av verdi som jeg bruker til skole. Anonymous poster hash: 075d4...262
-Jiinxs- Skrevet 3. november 2014 #17 Skrevet 3. november 2014 kortet mitt ble trukket for noe, har skjedd mange ganger i min bank at jeg betaler noe i butikken men så blir det ikke trukket før mange dager til en uke etterpå. forventet det egentlig ikke da, ikke så høyt beløp. som nevnt så har vi brukt en del på mat denne mnd pga dietten jeg gikk på så vi hadde liksom ikke råd til å bli trekt Anonymous poster hash: 075d4...262 Det er noe jeg ville tatt opp med banken din. For det høres ikke normalt ut i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #18 Skrevet 3. november 2014 Utgåtte varer på KIWI? http://www.ba.no/nyheter/article6697675.ece Anonymous poster hash: cb3d9...c96 Anonymous poster hash: cb3d9...c96
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #19 Skrevet 3. november 2014 Hva slags diett er det snakk om? Kan hende noen har erfaring med denne dietten og kan dele noen billigere mattips og erfaringer? Anonymous poster hash: a0278...016 lowfodmap diett gikk mer vekk fra dietten når jeg gikk på et fibertilskudd fra apoteket, men er tom nå så må spise lowfodmap frem til jeg får penger. uff uff. Anonymous poster hash: 075d4...262
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #20 Skrevet 3. november 2014 Har du kredittkort? Plante flasker?Anonymous poster hash: 23a5a...5b6 vokser det opp flasketrær da? :D Anonymous poster hash: 899bb...d20 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå