Gjest Poirot Skrevet 19. juli 2004 #1 Skrevet 19. juli 2004 Vil bare si at i dag har jeg sett og prøvd kjolen min for første gang, og det ser ut til å bli bra. Blir en tradisjonell, men original todelt kjole, med en del kule detaljer, bla Diorblonder som pynt, påsydde perler her og der, stilig slep som ender i en spiss og en slags asymetrisk stort skjal i chiffong og fuskepels langs kanten, som gjør at det kan danderes rundt meg på mange måter. Også er det jo ekstra stas at jeg har handlet stoffet selv far far away.... Har aldri prøvd brudekjole før, så det var litt spennende. Bare synd jeg ikke ser ut som en modell når jeg ser meg i speilet. Jeg er ingen typisk prinsessepike heller.
Martha Stewart Skrevet 19. juli 2004 #2 Skrevet 19. juli 2004 Kjolen høres spennende ut sånn som du beskriver den ihvertfall! Når får vi se bilde?? Bare synd jeg ikke ser ut som en modell når jeg ser meg i speilet. Jeg er ingen typisk prinsessepike heller. Du er vel ikke alene om den følelsen...
Gjest Poirot Skrevet 19. juli 2004 #3 Skrevet 19. juli 2004 Er nok ikke sikkert at det kommer noe bilde. Isåfall ikke før i oktober/november. Kanskje.
Jens Skrevet 19. juli 2004 #4 Skrevet 19. juli 2004 Så spennende!!! Gøy med litt original kjole. Gleder meg til å se bilde!!
Gjest Tex Skrevet 20. juli 2004 #5 Skrevet 20. juli 2004 Føltes ok, ja...? Gleder meg veldig til å se bilde av deg!
magnhild Skrevet 20. juli 2004 #6 Skrevet 20. juli 2004 Hørtes utrolig stilig ut!!! Og noe prinsessepike er nok ikke jeg heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå