AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 Jeg er nok en litt utålmodig sjel, men når jeg først blir hekta på noe, så kan jeg være ganske tålmodig. Jeg har gått tom for ideer til hobbyer. Jeg er i starten av 30årene og liker å være kreativ, men det må være noe som også er morsomt og ikke for tidkrevende. Før var jeg glad i å tegne , men klarer ikke finne roen lenger. Har spilt litt gitar, men finner ikke helt igjen motivasjonen... Prøvd det meste egentlig, men noen som har noen tips??? Anonymous poster hash: 05fe6...13b
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #2 Skrevet 4. november 2014 helking? Strikking? sy? Makrame? Redesign av gammle møbler? Sudoku? Brodering? Scarpping? Fotografi? Granske gamle myter/skumle steder? Klatring? Orienteringsløp? Smykkelaging? Mye du kan holde på med. Er du flink kan du selge tingene du evt. lager videre på epla.no/etsy.com, så får du dekket kostnadene for materialene du bruker. Anonymous poster hash: 89ed2...85f
Gjest Ive Lina Skrevet 4. november 2014 #3 Skrevet 4. november 2014 Dersom du har symaskin så anbefaler jeg å begynne med å sy. Jeg syr endel klær til meg selv, men de siste årene har jeg sydd masse dukkeklær til barnebarnas dukker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå