Gå til innhold

Dere små damer med små pupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor handler dere bh-er? Og fra hvilket merke?

Jeg er en 65B/C og sliter med å finne bh-er med omkrets på 65. Har prøvt forskjellige bh-er med omkrets på 70 også, men de sitter ikke bra på kroppen, selv om 70a/70b er nesten samme størrelse som jeg bruker.

Jeg har nå bare vanlige hverdags bh-er fra CalvinKlein, men ønsker meg noen mer voksne, sexy bh-er. Noen som vet om noen merker feks som er for "petit" damer? :-)

(Jeg har vært innom en ren undertøysbutikk, men ble ikke imponert over utvalget. Endte som sagt opp med hverdags bh-er...)

Anonymous poster hash: 989d9...f45

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Change har en del i små størrelser :)

Skrevet

Cubus også, faktisk, om du vil ha de litt billigere.

Skrevet

bruker 65c, alle er fra cubus

Anonymous poster hash: c9b77...1b5
Skrevet

bruker 65c, alle er fra cubus

Anonymous poster hash: c9b77...1b5

Det visste jeg faktisk ikke. Takk.

Har dårlig erfaring med hm.

Skrevet

Jeg kjøper 70A fra H&M. De er ikke så stramme rundt ryggen som de kanskje bør, men tenker at jeg ikke trenger så forbannet mye hold siden puppene nærmest ikke eksisterer :P

Anonymous poster hash: 0e920...c13
  • Liker 2
Skrevet

Jeg kjøper 70A fra H&M. De er ikke så stramme rundt ryggen som de kanskje bør, men tenker at jeg ikke trenger så forbannet mye hold siden puppene nærmest ikke eksisterer :P

Sikker på at du har riktig størrelse?

Hvis bh-en er for stor i omkretsen kan puppene virke mindre. De kommer mer til sin rett i bh av rett størrelse :-)

Hi, som trodde jeg var 70a før.

Skrevet

Etter puppene forsvant når jeg fikk barn har jeg bare handlet på change. De har små størrelser, men utvalget er dog noe dårlig. Kanskje det bare er den butikken hvor jeg bor at utvalget er minimalt men her har de bare sånne basics. Skulle gjerne hatt noen litt mer sexy også, med noe blonder eller i andre farger som rød. Men jeg kommer ikke til å gå tilbake til Cubus og h&m kvalitet i framtiden etter jeg har fått kjenne kvaliteten av skikkelig undertøy.

Skrevet

Kjøper fra Change og Cubus.
Har sykt lyst på noen fra Victoria Secret, men enste de har i 65 (30) er sånne stroppløse :(

Skrevet

Sikker på at du har riktig størrelse?

Hvis bh-en er for stor i omkretsen kan puppene virke mindre. De kommer mer til sin rett i bh av rett størrelse :-)

Hi, som trodde jeg var 70a før.

Syns de funker helt fint. Er nærmest flat, så ser ikke hvordan flatheten min skal komme mer til sin rett?

Skrevet

Cubus har 65 i omkrets :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vanligvis str 65B/60C og handler mye fra Cubus. Jeg passer også HM's bher i 70B faktisk, så det varierer nok litt fra butikk til butikk, og til og med modell til modell.

Skrevet

Noen her som vet hvordan jeg måler riktig bh-str?

For tiden bruker jeg ammebh'er, og da str 80/85B. Men aner egentlig ikke hva som blir riktig å bruke når jeg er ferdig med å amme.

Anonymous poster hash: 757fc...085

Skrevet

Noen her som vet hvordan jeg måler riktig bh-str?

For tiden bruker jeg ammebh'er, og da str 80/85B. Men aner egentlig ikke hva som blir riktig å bruke når jeg er ferdig med å amme.

Mål omkretsen rett under puppene med målbånd. Jeg er blitt målt flere ganger på både change, "dick & daisy" og alle gangene har de gått ned i omkrets. Feks hvis de måler meg som 67-68cm rundt når de holder litt stramt, så har de valgt ut bh-er med omkrets 65. Så begynner prøvingen med 65a, 65b, 65c osv... De har som regel tatt cupen på øyemål.

Bh-en sitter veldig fint på når du har riktig størrelse. :-)

Skrevet

Takk skal du ha! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...