AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 Jeg er delvis sykemeldt. Hva dkjer da om man blir ytterligere syk? Sett at man feks ikke jobber hver dag - men kun feks to dager i uken. Hva om man blir syk en av disse dagene? Eller det som verre er, man blir dårlig på jobb og vil gå hjem - altså syk del av dag. Er drt tillatt? Eller må man gå hjem også må man jobbe inn de timene igjen? Det er jo fult mulig å faktisk bli syk selvom man er sykemeldt Anonymous poster hash: 11206...42f
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #2 Skrevet 3. november 2014 Om du er borte utenom de dagene/tidene du er hjemme pga. sykmelding, må du ha ny sykmelding fra legen din på det du har vært borte. Anonymous poster hash: 7e0d1...fe9 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #3 Skrevet 3. november 2014 Hva med syk del av dag ?? Anonymous poster hash: 11206...42f
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #4 Skrevet 4. november 2014 Du får ny sykemelding fra legen med ny gradering. Det der er ren prosentregning.Anonymous poster hash: e59c5...e75
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #5 Skrevet 4. november 2014 Jeg var 30% sykemeldt en gang. Hvis jeg feks fikk influensa ringte jeg til legen og fikk 100% sykemelding kun for de dagene det gjaldt. De 30% jeg var sykemeldt fra før forsatte etter sykemelding nr to til dato som var planlagt:)Anonymous poster hash: d54be...e00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå