Gå til innhold

Litt snodigt på sukker.no ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har startet et lignende emne her, men synes dette var så spesiell at jeg starter nytt emne.Jeg har vurderer for å bli betalende medlem på sukker.no eller Møteplassen. Så skulle jeg velge sukker.no, men her stod det noe rart. For 69 kr ekstra kunne jeg bli supermedlem. Det står følgende :

"Med Super blir du ca. 10 ganger mer populær fordi alle også kan kontakte deg uten at du tar kontakt først. Sukker.no er den eneste tjenesten med denne muligheten! Profilteksten og bildene dine vil vises til alle"

Men etter det jeg skjønner er jo det slik på andre lignende nettsider at andre kan kontakte meg uten at jeg har tatt kontakt ? Hva mener dere ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Jessica-Oslo
Skrevet

Jeg tror at på andre datingsider så kan ikke alle se bilder og teksten din om du ikke er fulltbetalende medlem?

Og det VIP alternativet som er 69,- billigere anses fra sukkers side som ikke å være fullverdig medlem ennå, og derfor kan ikke alle kontakte deg heller, altså ikke de andre gratisbrukerne.

Selv valgte jeg superbruker, og er veldig fornøyd med det :)

Skrevet

tror jeg velger superbruker jeg også

Skrevet

"Med Super blir du ca. 10 ganger mer populær fordi alle også kan kontakte deg uten at du tar kontakt først. Sukker.no er den eneste tjenesten med denne muligheten! Profilteksten og bildene dine vil vises til alle"

Men etter det jeg skjønner er jo det slik på andre lignende nettsider at andre kan kontakte meg uten at jeg har tatt kontakt ? Hva mener dere ?

Jeg har profil på både Sukker og Match siden det av min erfaring er overraskende liten overlapping i brukere.Jeg synes Sukker fungerer bra, men de har flere eksempler på uriktige påstander om sitt produkt sammenlignet med andre. Når det gjelder sitatet du trekker frem kan man feks på Match skaffe seg premium abonnement hvor alle kan kontakte en kostnadsfritt. Sukker påstar at 3 av 4 velger superbruker, noe et raskt søk avkrefter.

På siden hvor man velger Sukker-abonnement står det "Halv pris av konkurrentene og langt bedre utvalg!". Om man igjen sammenligner med Match:

Sukker: 1 mnd: 269 kr, 3 mnd bindingtid (totalpris): 657 kr, 6 mnd bindingstid(totalpris): 954 kr

Match: 1 mnd: 379 kr, 3 mnd bindingtid (totalpris): 747 kr, 6 mnd bindingstid(totalpris): 1134 kr

Men: Match har jevnlige tilbud med 30% og 50% avslag

Match (30%): 265 kr, 3 mnd bindingtid (totalpris): 522 kr, 6 mnd bindingstid(totalpris): 792 kr

Sukker på sin side har 10 % redusert pris ved fornyelse av abonnement, som gjør at man kan få rimelig abonnement om man har en veldig lang tidshorisont.

Og ja, jeg hadde litt dødtid å fjase vekk på å sammenligne dette :P

Anonymous poster hash: cb007...e4b

• Liker 1
Skrevet

Kan ikke noen bare lage en gratis datingside det man faktisk kan kontakte folk uten å betale 1000 kr i året? Tror den ville slått an. Inntektene kan komme fra reklame, evt 200 kr i året eller noe.

Anonymous poster hash: a0d5c...e98
Skrevet

Kan ikke noen bare lage en gratis datingside det man faktisk kan kontakte folk uten å betale 1000 kr i året? Tror den ville slått an. Inntektene kan komme fra reklame, evt 200 kr i året eller noe.

Den heter okcupid.. Problemet er jo at mange er useriøse siden den er gratis. Fake profiler florerer akkurat som på tinder o.l

Skrevet

Frodig.no er helt gratis.

Anonymous poster hash: f8203...967
Gjest Jessica-Oslo
Skrevet

Jeg tenker at selv om de hadde laget en sånn en nå, så ville jeg fremdeles valgt sukker eller lignende en stund fremover. Det tar tid for nye singelportaler å bygge opp mye kunder, så da ville sannsynligheten fremdeles vært størst for å treffe noen på f.eks sukker :)

Men jeg ser tankegangen, en gratisside ville ikke vært å forakte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...