AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 Hei, Jeg og kjæresten har ikke mulighet (tid) til vår (v)årlige sydentur. Og bestemte oss derfor for å ta en weekend bort. Vi tenkte på fotballtur til Manchester, eller Spatur til Budapest. Vanligvis har vi hatt en Sydentur på 1-2 uker, og betalt 3-5 tusen per hode for reise og hotell Nå ser vi på turer til Manchester/Budapest på 2-4 netter. Men overraskende nok havner dette i samme prisklasse. Fly billettene koster 1600 kr per pers t/r. + hotell for 700-800 kr natta. Da blir dette fort like dyrt som to uker i Spania. Det overrasket meg noe. Litt usikker om vi burde slå til, om det vil bli dyrere, eller holde oss, og vente. Vi er noe bundet av datoer. Er 1600 kr t/r Manchester/Budapest dyrt, eller en okei pris? Anonymous poster hash: a0b36...1ee
Rosa Sitron Skrevet 3. november 2014 #2 Skrevet 3. november 2014 Helt greit. Ikke billig, men definitivt ikke dyrt. Jeg har pleid å ende på billigere hoteller, men det har kostet litt tid på jakten =)
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #3 Skrevet 3. november 2014 Høres dyrt ut. Har vært på turer til bla Budapest til 1600,- inkl fly og hotell per pers. Har du sjekket ut forskjellige reisesider? Anonymous poster hash: 8c3cf...e4a
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #4 Skrevet 3. november 2014 TS her. Har sjekket momondo og finn.no som søkemontorer for fly. Endte opp med SAS ungdom. Har forsøkt på litt ulike datoer.. Men vi er bundet til 4-5 alternativer. Hotels.com, og booking.com på hotell. Nå ønsker vi Spahotell ser da prisen ligger på tusenlapp per natt. evt. finner vi noen til 500-600 kr natta., men de ligger utenfor sentrum i Budapest. I Manchester ligger de på en tusenlapp natta. Men vi ser for det meste på fire stjerners. Anonymous poster hash: a0b36...1ee
Jacinta Skrevet 4. november 2014 #5 Skrevet 4. november 2014 (endret) Norwegian la ut tilbud på flybilletter i dag, så dere kan jo sjekke på nytt der. Synes ikke prisen dere fant var verken dyr eller billig, men helt grei. Endret 4. november 2014 av Jacinta
gustav Skrevet 4. november 2014 #6 Skrevet 4. november 2014 Hotels.com og booking.com oppgir prisene sine pr rom, ikke pr pers. Synes pris på flybillettene hørtes veldig greie ut, jeg. Du kan ikke sammenlikne pris på storbyferie med chartertur
Kjetil E Skrevet 7. november 2014 #7 Skrevet 7. november 2014 Hei, Jeg og kjæresten har ikke mulighet (tid) til vår (v)årlige sydentur. Og bestemte oss derfor for å ta en weekend bort. Vi tenkte på fotballtur til Manchester, eller Spatur til Budapest. Vanligvis har vi hatt en Sydentur på 1-2 uker, og betalt 3-5 tusen per hode for reise og hotell Nå ser vi på turer til Manchester/Budapest på 2-4 netter. Men overraskende nok havner dette i samme prisklasse. Fly billettene koster 1600 kr per pers t/r. + hotell for 700-800 kr natta. Da blir dette fort like dyrt som to uker i Spania. Det overrasket meg noe. Litt usikker om vi burde slå til, om det vil bli dyrere, eller holde oss, og vente. Vi er noe bundet av datoer. Er 1600 kr t/r Manchester/Budapest dyrt, eller en okei pris? Anonymous poster hash: a0b36...1ee Hva med å sjekke RyanAir til Liverpool. (ikke langt med tog fra Liverpool til Manchester). Så sant ikke Liverpool har hjemmekamp samme helgen burde det være mulig å få billige billetter. Eventuelt fly til London og tog derifra. Det er vel lite konkuranse på ruten Oslo - Manchester og dermed dyre billetter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå