Gå til innhold

hvordan kom du deg ut av gjelds helvette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter i en skip knipe, regningene baller på seg. JA jeg vet det er min egen feil, men nå sitter jeg her. min samboer mistet jobben, og har ingen kompetanse å kunne ikke få en rema jobb engang. heldigvis skal han få kursing av nav nå så forhåpentlig er han ute i jobb innen 6 mnd.

men jeg sitter nå her med ca.12 000 utbetalt i mnd.(blir trukket av namsmannen)

husleie på min del er 3750kr

mobil abonement har jeg kuttet ned til 199kr

strøm 500-1000kr

lån på 900kr

busskort 650kr

har betalt masse penger til lege siste mnd.

har sikkert 100 000kr i gjeld ink. lån

jeg leter etter bedre betalt jobb, men ikke så lett.

har du vært i lignende situasjon? hvordan greide du å komme ut av det?

pleas ikke kom med sånn typisk kg kommentarer at "du har bare deg selv å takke" osv. er fullt klar over det. desverre har det vært noen uforventede ting som har skjedd , å så dum som jeg har vært regnet jeg ikke med at "livet" skulle skje.

Anonymous poster hash: 76fd2...170
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Alle kan være uheldige, så ingen har rett til å slenge med spydige kommentarer. Har du hørt om uloba før? De har en egen nettside som du kan sjekke ut. Hvis personlig assistent er noe du føler du kan være så er det bra betalt med gode tillegg. Hvor bor du?

Endret av wintergirl
Skrevet

Alle kan være uheldige, så ingen har rett tilå slenge med spydige kommentarer. Har du hørt om uloba før? De har en egen nettside som du kan sjekke ut. Hvis personlig assistent er noe du føler du kan være så er det bra betalt med gode tillegg. Hvor bor du?

takk :) har aldri hørt om det nei, bor i sandnes/rogaland. tenker på å søke gjeld rådgivning av nav, siden namsmannen ikke hadde lyst jeg skulle søke siden jeg var så ung og noe av gjelden min ikke er gammel nok. skal sjekke ut uloba :blomst:

Anonymous poster hash: 76fd2...170

Skrevet (endret)

takk :) har aldri hørt om det nei, bor i sandnes/rogaland. tenker på å søke gjeld rådgivning av nav, siden namsmannen ikke hadde lyst jeg skulle søke siden jeg var så ung og noe av gjelden min ikke er gammel nok. skal sjekke ut uloba :blomst:

Anonymous poster hash: 76fd2...170 [/quote

:) Vet hvordan det er å leve med økonomisk nedtur. Har vært der med gjeld og resten av dritten;) Har fremdeles noe gjeld jeg betaler ned på selv om dagen, men jobber en del så det bedre. Kjenner flere i slike kjipe situasjoner. Må bare ikke gi opp! Det fins dem som har enda mer.gjeld enn oss, stakkar. Ja sjekk ut uloba. Kanskje du er heldig før jul:)Du har jo lite gjeld, men ikke i forhold til lønna di. Ordner seg gjør det til slutt uansett:)

Endret av wintergirl

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...