Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes du om foundation'en?

Jeg vurderer sterkt å kjøpe den, men vil gjerne ha noen meninger om den?

Hvordan er fargene og hvilken bruker du(ta gjerne med hvilke toner du har i andre foundation'er også)?

Skrevet

Jeg har prøvd den og det er den desidert dårligste foundationen jeg har prøvd. Jeg hadde store forhåpninger, men innfridde ikke på noe vis. Det er ikke noe "sheer" i den, den er matt, tykk og ikke noe for de med normal/tørr hud. Har ikke lyst å være negativ men det er min mening. Med tykk mener jeg da full dekkevne. Men koster ikke så mye å prøve da.

Anonymous poster hash: 846c0...d2f
Skrevet

Enig med AB over meg. Jeg har fuktfattig tørr hud, og tenkte ''sheer glow'' må være fantastisk til min hud. Matt er liksom no-no på tørr hud, vi vil ha litt duggfriskhet.

Men neida, sheer glow er tykk og fremhever tørre partier nesten like mye som den aller verste foundationen jeg noen gang har prøvd til min hud; Urban Decay Naked.

MEN, jeg vet jo at det er mange som er glade i denne, så det kommer jo helt an på hvilken hudtype du har!

Jeg er nok en Gobi derfra. Er lys-medium med gul hud. Light fra Smashbox passer meg perfekt. Og 52 fra Bourjois Healthy Mix. :)

• Liker 1
Skrevet

Må si meg enig med de andre to. Hadde skyhøye forventninger etter jeg så flere sminkedamer på youtube bruke den. Har kombinert hud, og den fremhevet ALLE småtørre partier og porer jeg hadde. Den satt absolutt ikke pent på min hud, og glød ga den ikke. Endte opp med å gi den bort. Husker ikke fargen, men den var omtrent det eneste som var bra fordi den passet supert

Skrevet

Jeg er veldig glad i Nars tinted moisturizer! Den dekker litt, man får en veldig fin glød og ser veldig naturlig ut! Har brukt opp en tube allerede, og kjøpte nr. 2 i sommer fordi man ikke får kjøpt det i norge. Bruker fargen Finland (den lyseste), men Alaska skal visst ikke være så veldig brun den heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...