AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 Jeg har ingen barn, og kommer vel sannsynligvis til å ikke få noen på grunn av dårlig helse hos både meg og mannen min. Jeg vet altså ikke om vi er i stand til å bli gravide, men jeg føler bare ikke vi kan sette barn til verden sånn som situasjonen er. Nå viser det seg at min bror og kona venter sitt fjerde barn. Jeg er selvfølgelig veldig glad og takknemlig for å få et tantebarn til, jeg forguder alle tantebarna. Samtidig ble jeg litt overrasket over at jeg også følte meg litt trist.. Jeg føler det er tungt at livet skal gå så lekende lett for noen, mens vi har vært så uheldige som må slite med helsa. Dette er ikke noe som jeg snakker med noen om, og jeg viser jo selvfølgelig at jeg er glad på deres vegne. Men er noen her som kjenner seg igjen i disse tankene? Jeg føler meg bare så utrolig smålig som har disse følelsene Anonymous poster hash: 37672...5f3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #2 Skrevet 3. november 2014 Helt normalt å ha slike tanker, du er bare et menneske. Ikke vær så hard mot deg selv, kan love deg at samtlige blant oss har slike tanker innimellom☺Anonymous poster hash: 51048...506 2
Biloba Skrevet 3. november 2014 #3 Skrevet 3. november 2014 Slapp av, du er helt normal:-) Vi er friske, men ufrivillig barnløse pga noen små problemer. Kanskje det går med ivf, som vi holder på med. De fleste som må vente veldig lenge på å lykkes med å få barn, eller må innse at det kanskje aldri kan skje, har følt på slike følelser. Det er sterke ønsker som er i sving, og det er ikke det at en ikke unner andre barnelykke, det er bare at en ser kontrasten til sin egen situasjon så godt når andre skal bli foreldre. Noen ganger vil det føles ekstra sårt. Jeg har grått etter å ha hilst på nyfødt baby i familien for første gang. Det er ikke smålig, det er bare ens egen sorg som bryter igjennom overflaten litt. 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #4 Skrevet 3. november 2014 Ja, før jeg ble gravid selv (og trodde det aldri kom til å skje), ble jeg sur og sjalu på alle andre som ble gravide på 1-2-3. Det er helt normalt. Anonymous poster hash: ef64d...cf3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå