Gå til innhold

Hvordan møttes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle vordende bruder! Jeg lurer på hvordan dere traff deres bedre/verre/likeverdige halvdeler? :wink:

Jeg traff min på en nyttårsfest, hvor han ble invitert kun fordi han hadde kjøtt i fryseren som slakteren var utsolgt for. Samt at han tilbredte hele måltidet for ti personer, og siden kjøkkenet var mitt måtte jeg jo passe på han :oops:

Fortell, da vel!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg møtte forloveden min på mIRC, på en lokal kanal. Chattet med han der i et par uker før vi bestemte oss for å møtes. Nå har vi vært sammen i 2,5 år og gifter oss neste år.

Skrevet

Møtte min mann på ICQ i 99. Giftet oss i 2000.

Skrevet

Jeg traff min kjære i en bursdagsfest for en fellesvenninne... Flørtet hele kvelden, men det tok litt tid før vi traff hverandre igjen... Egentlig var ikke denne festen den første gangen vi møtes, vi hadde gym sammen på videregående et år også (vi gikk i hver vår klasse - som hadde felles gym sammen). Pratet ikke noe særlig med ham da, syntes han var verdens største nerd - og han har i ettertid fortalt meg at han syntes jeg så helt gæern ut, med de hippi klærna jeg brukte den gangen.... På bursdagsfesten var han helt anerledes, med sorte klær og nye stilige briller (byttet ut nerdebrillene... he, he) Utseendet spiller nok en stor rolle i startfasen.... Fant ganske fort ut at "nerdestilen" fremdeles hang litt igjen, men etter å ha blitt kjent med ham spilte det ingen rolle!! :hjerter:

Skrevet

Møtte min mann på nett i januar 2002. Ble sammen i juni. Kjøpte hus i august. Flyttet sammen i november og han fridde julaften 2002. Giftet oss 26. juni i år.

Skrevet

Jeg møtte min kjære på jobb. Og det var kjærlighet på første date! :kline:

Siden har vi hengt i hop og han fridde temmelig nøyaktig to år senere...

Skrevet

På byen i Trondheim..

Skrevet

Gjennom en felles venninne. Vi møttes to ganger før vi virkelig så hverandre. Nå har vi vært sammen i syv år, og gift i en uke :D

Skrevet

På et treff på Hamar, snakket ikke med han da, men klarte ikke å glemme han....brukte nesten et halvt år på å finne han(var 50 mil imellom oss) og har ikke angret er sekund :P

Skrevet

mange som møtes via internett ser jeg!! :) var ikke slik det gikk for seg ho oss. Jeg flyttet til Tønsberg for å begynne på skole. Han gikk der fra før av. Jeg medte meg som bartender i studentsamfunnet og der fantes han også! Vi møttes første gang på barkurs og begge la merke til hverandre, men det skjedde ikke så veldig mye før den kvelden kom hvor vi skulle jobbe i baren sammen!! Siden da har vi vært sammen, 4 år i oktober!! Må også få sagt at på to årsdagen vår fikk vi verdens nydeligste gave; en liten sønn!! :hjerte:

Skrevet

Er jo ikke vordende brud nå lenger jeg da, men sniker meg til å svare likevel. Jeg og mannen møtte hverandre i forbindelse med min tantes bryllup. Hun spurte oss om å møtes for å øve på en sang hun ville at vi skulle spille og synge... Og så ble det søt musikk da, vet dere...

Skrevet

Vi traff hverandre på nett..... :sjarmor:

På Dagbladet Snakk...av alle steder :ler:

Vi chattet over et halvt år før vi møttes og da ble det kjærlighet!! :hjerte::hjerter::hjerte:

Skrevet

Jeg møtte min kjæreste på internett-møtestedet Spraydate. Han var min date nr 25 i løpet av 1,5 år!!Hadde vel nesten "gitt opp", men godt jeg tok meg tid til akkurat denne litt forlengende lunsjpausen :kul:

Skrevet

Jeg jobbet bak baren..han var kunde foran baren :-)

Skrevet

Vi møttes på by'n, via en felles bekjent :P Det sa bang allerede den lørdagen, og tirsdagen etter kom han innover til Tigerstaden, 2002. Etter det var det oss :P

Skrevet

Vi møttes på jobb! Var kollegaer en god stund, men så begynte ting å utvikle seg, etterhvert ble venner til kjærester, og om under et år er vi mann og kone!! :hjerter:

Skrevet

Vi møttes også på nett... :) nærmere bestemt på cyou.tv! Jeg hadde nettopp meldt meg inn, han hadde tenkt å melde seg ut den dagen!! Heldigvis rakk jeg å sende han en mail før han gjorde det! Vi hadde en match på over 90%, og i ettertid viser det seg å stemme veldig bra!! Vi er så like i nesten alle oppfatninger! :)

Jeg sendte første mail 8.mai 2003, og den 23.mai kjørte han nesten 50 mil for å treffe meg. Tre uker etter hadde jeg bestemt meg for at han skulle jeg ha!

14.februar 04 fridde han på det mest romantiske vis, og i april -04 fikk jeg -endelig- solgt huset mitt og kunne flytte nedover til min kjære!! :hjerte:

Skrevet

Vi møttes på nettstedet weepz. Jeg var egentlig drittlei alt som het mannfolk, og hadde tenkt å slutte å svare på mail fra alle jeg hadde nettkontakt med. Jeg trengte imidlertid en å se Ringenes Herre med, og spurte derfor om han ville være med å se den (Vi hadde da mailet i 2 uker) Det ville han, og siden har det vært oss to. Han flyttet mer eller mindre inn hos meg uka etter.

Skrevet

Jeg og en venninne måtte også prøve det nye fenomenet nettdating :ler: Han var min date nr. 3 og etter det har det blitt mange flere. Kjøpte leilighet etter bare 4 måneder, og nå har vi en datter på 2, og er snart gift :D

Skrevet

Vi traff hverandre også på mIRC på en chattekanal. Vi chattet sammen i litt over tre mnd før vi møttes. Og da gikk det som det måtte gå :wink:

Det er 4 1/2 år siden nå, og vi skal gifte oss om under tre uker :hjerter2:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...