AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 Hver eneste dag har jeg vært på KG i veeeeldig lang tid! Tror jammen vi snakker om et avhengighetsforhold! Jeg lar meg irritere, blir såret over kommentarer, blir misforstått og forklarer igjen hva jeg mente... Herregud, nå slår det meg.., så meningsløst, dere er ukjente mennesker jeg ikke aner hvem er og jeg bruker minst 1 time på dere hver dag... trøster, diskuterer og parerer! Adjø kjære KG brukere - på tide å oppsøke det virkelige liv! Lykke til videre:-))Anonymous poster hash: 5a290...6fa 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. november 2014 #2 Skrevet 3. november 2014 Nei, ikke gå over til det virkelige liv Hørt det er farlig på den andre siden Jeg har nesten vært der en gang, men turte ikke, snudde i døra. 3
Gjest Hummels Skrevet 3. november 2014 #3 Skrevet 3. november 2014 Haha Må aldri la en nettside gå utover det virkelige liv Først vårt vanlige liv, så forum og pc.
Lizabeth Skrevet 3. november 2014 #4 Skrevet 3. november 2014 Hm? Er KG avhengighetsskapende altså? Ikke bra.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #6 Skrevet 3. november 2014 Jeg tipper TS troller jeg... Anonymous poster hash: d3376...72b 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #7 Skrevet 3. november 2014 Slett profilen din. Beste jeg har gjort helt til jeg begynte å snoke igjen.. Anonymous poster hash: ab658...c9c
Gjest Peanut Skrevet 3. november 2014 #8 Skrevet 3. november 2014 Jeg kan glatt si at jeg er til tider avhengig av KG, men det er fordi det er så mange hyggelige mennesker her inne som jeg ikke ville ha vært foruten.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 3. november 2014 #9 Skrevet 3. november 2014 Hvorfor ikke få til en god blanding av disse "verdenene" da, ved å møte noen fra KG utenfor skjermen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå