Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en svært fargerik og energisk bestemor som fyller 70år snart. Hun har alt. Og hvis hun ikke har det, er det fordi hun ikke har plass fordi hun nettopp har flyttet til en mindre leilighet. Sønnene hennes vil gjerne gi henne en pelskåpe, men jeg har aldri sett henne gå i et eneste plagg som har kostet mer enn 100kr på UFF, selv om hun har dem i massevis.

Har noen noen ideer til meg? I det hele tatt? Ikke pynteting, ikke klær, og ikke minst ikke for dyrt. Max. 500kr.

*desperat*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teaterbilletter?

En kurv med masse godsaker (vin, sjokolade, en god bok)?

En diktsamling?

Skrevet

Hmm. vet du, jeg fikk en ide. Hun er veldig glad i Gammel Dansk og makroner - ja, sammen. Jeg kan veve en kurv! Da får bestemor alt; bittert, søtt og hjemmelaget.

Takk! :)

Skrevet
Hmm. vet du, jeg fikk en ide. Hun er veldig glad i Gammel Dansk og makroner - ja, sammen. Jeg kan veve en kurv! Da får bestemor alt; bittert, søtt og hjemmelaget.

Takk! :)

Værsego :-)

Skrevet

En kurv med godsaker er god idé ja. Noe godt å drikke, kjeks, frukt, godter eller annet hun liker å spise på. Kanskje en god bok, ukeblader, et kryssordblad eller noe annen underholdning også.

Gjest GjestBrumm
Skrevet

Kjøp en pakke med LOOK stekefolie, kjøp inn litt pasta, noen gode oljer, litt spennende krydder, en flaske vin, eller kanskje en liten lapp med en deilig oppskrift, og ingrediensene til dette, pakk det inn i folien, pynt med et flott bånd, og skriv på kortet ar du kommer til henne, lager en bedre middag med disse igrediensene, så får dere en koselig kveld sammen, hvor dere kan skravle, spise god mat og kose dere....

Tipper hun setter pris på kvalitetstid med sine nærmeste, fremfor pelskåpe....

Lykke til !!

Gjest GjestBrumm
Skrevet

Kjøp en pakke med LOOK stekefolie, kjøp inn litt pasta, noen gode oljer, litt spennende krydder, en flaske vin, eller kanskje en liten lapp med en deilig oppskrift, og ingrediensene til dette, pakk det inn i folien, pynt med et flott bånd, og skriv på kortet ar du kommer til henne, lager en bedre middag med disse igrediensene, så får dere en koselig kveld sammen, hvor dere kan skravle, spise god mat og kose dere....

Tipper hun setter pris på kvalitetstid med sine nærmeste, fremfor pelskåpe....

Lykke til !!

Gjest Anonymous
Skrevet

Gavekort til frisør,fotterapi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...