AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 Jeg er 37 år, og utseendemessig ganske middels. Jeg er vernepleier og jobber med mindreårige asylsøkere. Jobber og som frivillig.Jeg er samfunnsengasjert. Elsker å reise, gjerne få med meg historiske steder. Glad i å lese, dykke, skog og natur. Så er min store drøm å bli fostermor, gjerne til søsken. Jeg har og to barn, minste er 8 år. Så tenker å bli fostermor ca da jeg er 45, da har jeg bare en tenåring, andre barnet er da i 20 årene. Men hvor finner man denne mannen, som både kan tenke seg å bli fosterfar, og har flere av de samme interessene. Jeg er på nettdating sider, og føler disse mennene ikke eksisterer. Spør selvfølgelig ikke om de kan tenke seg å få fosterbarn. Spør jo bare om interesser. Virker mest ut som de fleste menn, er mer opptatt av å tjene penger, å kunne vise fram at de har penger. Jeg finnes ikke materialistisk. Anonymous poster hash: 75ac3...e88
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #2 Skrevet 3. november 2014 Du funner han på finn.no Anonymous poster hash: d1019...101
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #3 Skrevet 3. november 2014 Du funner han på finn.no Anonymous poster hash: d1019...101 Hehe, tror han blir for dyr. Anonymous poster hash: 75ac3...e88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå