AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 Er det noen her som har erfaring med å bruke briller når man har lange øyevipper fra naturens side? Jeg har nettopp fått meg nye briller, og øyevippene går inn i brilleglasset. Veldig irriterende, spesielt hvis man har mascara på seg. Noen som vet om dette går an å tilpasse hos optikeren, eller har jeg rett og slett valgt feil fasong på innfatningen? Anonymous poster hash: 8533a...3f9
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #2 Skrevet 3. november 2014 Du kan prøve å tilpasse dem hos optikeren først, kan hende de sitter for nært. Og så kan du bruke vippetang om de fortsatt tar i:) Anonymous poster hash: 2154c...f23 2
Adhara Skrevet 3. november 2014 #3 Skrevet 3. november 2014 Vippetang og vannfast maskara er mitt tips. Hadde samme problemet selv til jeg begynte å krølle vippene. Men det kan sikkert være en idè å dra til optiker og fikse ny innfatning eller lignende.
vimsefrøken Skrevet 3. november 2014 #4 Skrevet 3. november 2014 Jeg har nøyaktig det samme problemet, uansett om jeg bruker vanlige briller eller solbriller. Har dessverre ikke funnet noen løsning på problemstillingen. Er glad jeg har lange øyevipper, men kjipt når de dytter borti brilleglassene.
Gjest alegria Skrevet 3. november 2014 #5 Skrevet 3. november 2014 Har samme problem, desverre ingen løsning enda. Bruker mest linser så slipper heldigvis irritere meg mye over det. Ville unngått vippetang kanskje, da jeg har hørt det sliter på øyenvipper veldig? Ville hørt med optikeren jeg
Gjesten Skrevet 3. november 2014 #6 Skrevet 3. november 2014 Jeg har samme problem, men har ikke funnet noen mer kreativ løsning enn å ha brillene lenger ut på nesen
Jolene Skrevet 3. november 2014 #7 Skrevet 3. november 2014 (endret) Har brukt briller i over 20 år, men fortsatt ikke funnet en løsning. Å snakke med optikeren hjelper heller ikke. Så da må jeg bare droppe mascara de dagene jeg har på briller. Utrolig irriterende! Så dersom noen vet om en mascara som bare farger vippene sorte uten å gjøre noe mer, skrik ut! Endret 3. november 2014 av Jolene
karroo Skrevet 3. november 2014 #8 Skrevet 3. november 2014 Min løsning ble å ha slike briller med "nesestøtte" 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #9 Skrevet 3. november 2014 Luksusproblem Heller lange enn korte vipper. Hva med linser? Anonymous poster hash: e5884...676
Adhara Skrevet 3. november 2014 #10 Skrevet 3. november 2014 Har samme problem, desverre ingen løsning enda. Bruker mest linser så slipper heldigvis irritere meg mye over det. Ville unngått vippetang kanskje, da jeg har hørt det sliter på øyenvipper veldig? Ville hørt med optikeren jeg Ikke etter min erfaring, jeg har brukt vippetang i mange år og har aldri merket noe slitasje. 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #11 Skrevet 3. november 2014 Jeg farver vippene sånn at jeg slipper å sminke meg med øyensverte hver dag, men må ha brillene halveis nedpå nesen fordet.Anonymous poster hash: b006d...61d
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #12 Skrevet 3. november 2014 Får kjøpe deg briller som ikke står så langt inn. Stor forskjell på dette hos to av mine briller. Vippetang skader ikke vippene, men de treffer glasset på den ene brillen min likevel. Linser? Anonymous poster hash: 3a437...3da
Cowboy Lotte Skrevet 4. november 2014 #13 Skrevet 4. november 2014 Det er veldig kult med store briller slik de hadde i gamledager, man ser både fresh og hipp ut. Og i tillegg å får man med seg sidesynet og ikke bare se rett fram.
Jolene Skrevet 4. november 2014 #14 Skrevet 4. november 2014 Det er veldig kult med store briller slik de hadde i gamledager, man ser både fresh og hipp ut. Og i tillegg å får man med seg sidesynet og ikke bare se rett fram. Ikke alle som kan ha det
vimsefrøken Skrevet 4. november 2014 #15 Skrevet 4. november 2014 Har brukt briller i over 20 år, men fortsatt ikke funnet en løsning. Å snakke med optikeren hjelper heller ikke. Så da må jeg bare droppe mascara de dagene jeg har på briller. Utrolig irriterende! Så dersom noen vet om en mascara som bare farger vippene sorte uten å gjøre noe mer, skrik ut! Min løsning er å bruke ett lite lag med Chanel Inimitable eller å farge øyevippene. Den beste løsningen for meg er faktisk å farge øyevippene, da er de sorte, men får ikke mer lengde og volum enn de allerede har, men allikevel dytter de bort i brillene, men da ikke så mye som med volum eller lengde mascara
vimsefrøken Skrevet 4. november 2014 #16 Skrevet 4. november 2014 Har samme problem, desverre ingen løsning enda. Bruker mest linser så slipper heldigvis irritere meg mye over det. Ville unngått vippetang kanskje, da jeg har hørt det sliter på øyenvipper veldig? Ville hørt med optikeren jeg Jeg har brukt vippetang daglig fra jeg var 14 år gammel, rett og slett fordi jeg har lange øyevipper som står rett frem hvis jeg ikke vipper de. Har ikke merket noe til slitasje hittils.
Jolene Skrevet 4. november 2014 #17 Skrevet 4. november 2014 Min løsning er å bruke ett lite lag med Chanel Inimitable eller å farge øyevippene. Den beste løsningen for meg er faktisk å farge øyevippene, da er de sorte, men får ikke mer lengde og volum enn de allerede har, men allikevel dytter de bort i brillene, men da ikke så mye som med volum eller lengde mascara Supert med tips! Bare et spm, for farger vipper jeg og; når du sminker øynene - hvordan får du frem sortfargen igjen? Jeg pleier å bruke en primer på øyelokket, men da blir jo vippene farget lysere av den
FantasDick Skrevet 4. november 2014 #18 Skrevet 4. november 2014 Jeg bruker som regel linser for det er så irriterende med vipper/briller. Men, vippetang hjelper.
vimsefrøken Skrevet 5. november 2014 #19 Skrevet 5. november 2014 Supert med tips! Bare et spm, for farger vipper jeg og; når du sminker øynene - hvordan får du frem sortfargen igjen? Jeg pleier å bruke en primer på øyelokket, men da blir jo vippene farget lysere av den Hvis jeg kliner noe på vippene som gjør dem lysere, så tar jeg en Q-tips på vippene og tørker av. Men jeg har ikke det store problemet med at jeg kliner noe på vippene, så da har jeg ikke noen supre tips å komme med der dessverre.
Jolene Skrevet 5. november 2014 #20 Skrevet 5. november 2014 Hvis jeg kliner noe på vippene som gjør dem lysere, så tar jeg en Q-tips på vippene og tørker av. Men jeg har ikke det store problemet med at jeg kliner noe på vippene, så da har jeg ikke noen supre tips å komme med der dessverre. Uansett så takker jeg for tips! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå