Duftavsommerregn Skrevet 28. april 2017 #21 Skrevet 28. april 2017 På 19.7.2004 den 20.13, Gjest TomKrus skrev: Noen som har erfaring med å reise rundt alene? Tilfelle rottefella og jeg fortsatt er singel neste sommer så kunne jeg tenkt meg å loffe litt rundt i en fire uker, men hvor? Interrail er liksom ikke helt min greie. Velg noe du liker ! Jeg selv skal på dette neste år, velger noe jeg liker og reiser alene. Ha forsikring i orden så er du trygg. Du styrer da alt du vil gjøre, og trenger ikke høre på andre. Dette avhenger av at du er oppegående og kan litt engelsk slik at du kan gjøre deg forstått, planlegge og gjennomføre. Kan du dette, ikke nøl, du vil få en kjempeferie. Hvor bestemmer du,utifra hva du liker, her er det faktisk ingen grenser så lenge du ikke skal til konfliktområder som man advarer mot, de færreste skal ikke dit. Jo jeg skal dit, men det er etter nøye planlegging Møter da mennesker som jeg aldri før har truffet, uten å være naiv.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #22 Skrevet 28. april 2017 3 timer siden, Jackie Gleason skrev: Jeg startet akkurat en lignende tråd i går etter å ha sett denne. Morsomt å se at det er flere som ser på det på den måten;) Kudos til deg. Hehe, tysen takk Man kan faktisk velge hvordan man vil ha det mellom brudd og nytt forhold når sorg/tristhet har dempet seg. Ting skjer når det skjer Og nei det finnes ikke tragisk å dra alene på ferie. Den som har makt til å gjøre det tragisk er kun en selv om en skal bry seg med hva andre mener og synes. Hvis man vil og ønsker å dra på ferie, dra. Med eller uten noen. Anonymkode: bba85...b18
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå