Gjest TomKrus Skrevet 19. juli 2004 #1 Skrevet 19. juli 2004 Noen som har erfaring med å reise rundt alene? Tilfelle rottefella og jeg fortsatt er singel neste sommer så kunne jeg tenkt meg å loffe litt rundt i en fire uker, men hvor? Interrail er liksom ikke helt min greie.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 19. juli 2004 #2 Skrevet 19. juli 2004 For to år siden kjørte jeg tur/retur Oslo - Vesterålen alene. Hadde med meg kajakken, stoppet hvor og når jeg følte for det, og kjørte når det passet meg. Stoppet og besøkte et par venner underveis og overnattet ellers på diverse rom til leie, rorbuer osv. Ikke noe problem å komme i kontakt, spesielt når en kommer kjørende alene med en kajakk på taket. Noen bruker småbarn, noen bruker søte valper, emn det funker med kajakk også
Litago Skrevet 19. juli 2004 #3 Skrevet 19. juli 2004 Noen som har erfaring med å reise rundt alene? Tilfelle rottefella og jeg fortsatt er singel neste sommer så kunne jeg tenkt meg å loffe litt rundt i en fire uker, men hvor? Interrail er liksom ikke helt min greie. Jepp! Jeg har reist rundt alene og har storkost meg. Hva med en aktivitetsferie? Ridning, padling, sykling eller noe du interesserer deg for? Eller rett og slett reise til en storby? Det er lett å komme i kontakt med folk hvis du bare er åpen for det. Jeg opplevede ihvertfall mye mer da jeg reiste alene enn da jeg reiste sammen med venner. :o Ser meg skremt omkring. :o Uff. Jeg har jo egentlig ikke lov til å være i dette forumet jeg. Er langt fra singel. Men har vært! Det teller vel litt det også????
Gjest gjesta Skrevet 19. juli 2004 #4 Skrevet 19. juli 2004 For jenter kan jeg anbefale www.jomfrureiser.no Der er det utrolig mye spennende.
Gjest Poirot Skrevet 19. juli 2004 #5 Skrevet 19. juli 2004 Vet om flere som har reist alene i USA, Australia og Asia. Forøvrig har jeg selv vært på ferdig tematur og der var det flere som reiste alene. Da er alle sammen uansett, virket som de hadde det kult.
Gjest TomKrus Skrevet 19. juli 2004 #6 Skrevet 19. juli 2004 Vet om flere som har reist alene i USA, Australia og Asia. Forøvrig har jeg selv vært på ferdig tematur og der var det flere som reiste alene. Da er alle sammen uansett, virket som de hadde det kult. Ja, jeg vurderer å ta en tur til usa. Ifm. jobben skal jeg mest sannsynlig til Australia neste høst, så kan droppe det i ferien (Nok en kjekk ting med å være singel: jobbe i utlandet).
Gjest GreenSky Skrevet 19. juli 2004 #7 Skrevet 19. juli 2004 Jeg har reist en god del alene. Rett og slett fordi jeg foretrekker det. Ikke charter-turer da, men loffe-rundt-turer. Jeg har loffet rundt i Europa, Australia og Thailand. Noe konkret du lurte på?
LilleBille Skrevet 19. juli 2004 #8 Skrevet 19. juli 2004 Det er jo mange alternativer for single - selv om man ikke ønsker å reise rundt alene.. Alone Travel Leirskole for voksne Life Travel Livsnyterne Makeløse reiser Carpe Diem Singelreiser Kunstreiser og Jomfrureiser - som jo allerede er nevnt.
Gjest TomKrus Skrevet 19. juli 2004 #9 Skrevet 19. juli 2004 Jeg har reist en god del alene. Rett og slett fordi jeg foretrekker det. Ikke charter-turer da' date= men loffe-rundt-turer. Jeg har loffet rundt i Europa, Australia og Thailand. Noe konkret du lurte på? Ikke annet enn hva jeg bør konsentrere meg om på en så kort tur. Lyst til å få med meg mest mulig av minst mulig, og ikke motsatt. Derfor tror jeg fire uker i usa er midt i blinken.
Melissa Gioberti Skrevet 19. juli 2004 #10 Skrevet 19. juli 2004 Jeg har svært gode erfaringer med å reise alene til London, Paris og Amsterdam. Skulle man plutselig føle seg litt ensom kommer det altids bort et passende selskap til akkurat den middagen :wink:Det finnes mange hyggelige mennesker å komme i prat med underveis, så kan man være alene om de store valgene- noe som er strålende! Nattklubber: no problem. Må bare huske selvtilliten og et par glass sprudle"vann". Neste mål for meg er USA, alene eller ikke Men det er da hyggelig å reise med en kjæreste også- såfremt han er den rette.
Gjest TomKrus Skrevet 19. juli 2004 #11 Skrevet 19. juli 2004 Neste mål for meg er USA, alene eller ikke Hey, målet mitt det og Møtes på mac'ern i LA?
Melissa Gioberti Skrevet 19. juli 2004 #12 Skrevet 19. juli 2004 Altså Tom, nå har jeg svært så dårlig erfaringer med ex'er som spiste på Mac'ern og Burger King- så vi får heller møtes på et skikkelig spisested. Du vet, single mennesker bør spise sunt, synes du ikke?
Gjest TomKrus Skrevet 19. juli 2004 #13 Skrevet 19. juli 2004 Altså Tom, nå har jeg svært så dårlig erfaringer med ex'er som spiste på Mac'ern og Burger King- så vi får heller møtes på en skikkelig spisested. Du vet, single mennesker bør spise sunt, synes du ikke? VI er ikke single lenger da, må vite Meniga var bare å møtes et sted da, ikke nødvendigvis spise der. Tenkte det var kjekt å møtes et sted det var lett å finne.
Gjest *Fiona* Skrevet 20. juli 2004 #15 Skrevet 20. juli 2004 "På Mac'ern i LA"...? Jah, lett å finne... Sikkert bare én McD i LA Kunne like godt sagt: Møtes på t-banestasjonen i Oslo. Genialt med alle de ulike turoperatørene, jeg visste ikke dte fantes så mange. Neste års ferie, here I come!
Gjest Hillary.. Skrevet 27. juli 2004 #16 Skrevet 27. juli 2004 Du kan da gjøre hva du vil alene, kan du ikke det? Jeg har reist to ganger flere uker i Spania (Madrid og i nord) og i Thailand i tre uker alene. Jeg har også vært i en uke i Italia alene pluss litt i England. Tror neppe USA er noe problem - tvert i mot! Det er mange fordeler ved å reise alene. Man har en enorm, egoistisk frihet til å gjøre nøyaktig hva man vil. Det er sjelden noe problem å finne folk å prate med. Spesielt ikke i USA vil jeg tro. (Lei bil i USA!) Og vil man ikke prate med noen, så er det også greit.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #17 Skrevet 27. april 2017 På 19.7.2004 den 20.26, Litago skrev: Jepp! Jeg har reist rundt alene og har storkost meg. Hva med en aktivitetsferie? Ridning, padling, sykling eller noe du interesserer deg for? Eller rett og slett reise til en storby? Det er lett å komme i kontakt med folk hvis du bare er åpen for det. Jeg opplevede ihvertfall mye mer da jeg reiste alene enn da jeg reiste sammen med venner. :o Ser meg skremt omkring. :o Uff. Jeg har jo egentlig ikke lov til å være i dette forumet jeg. Er langt fra singel. Men har vært! Det teller vel litt det også???? Har noen sitert deg fra et så gammelt innlegg før? Anonymkode: 1f1ee...c8f
Gjest Skrevet 27. april 2017 #18 Skrevet 27. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har noen sitert deg fra et så gammelt innlegg før? Anonymkode: 1f1ee...c8f Kjeder du deg litt ikveld ?
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #19 Skrevet 28. april 2017 Jeg vil anbefale å starte med treningsferie. 14 dagers Triatlon. Deretter suser du avsted til italia og slapper av. Å være singel som 34åring er bare herlig. Gjøre som man vil. Reise hvor man vil, når man vil og feriere hvordan man enn vil. Møter masse spennende mennesker da. Tvi tvi :)) K34 Anonymkode: bba85...b18
Gjest Skrevet 28. april 2017 #20 Skrevet 28. april 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil anbefale å starte med treningsferie. 14 dagers Triatlon. Deretter suser du avsted til italia og slapper av. Å være singel som 34åring er bare herlig. Gjøre som man vil. Reise hvor man vil, når man vil og feriere hvordan man enn vil. Møter masse spennende mennesker da. Tvi tvi :)) K34 Anonymkode: bba85...b18 Jeg startet akkurat en lignende tråd i går etter å ha sett denne. Morsomt å se at det er flere som ser på det på den måten;) Kudos til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå