AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #21 Skrevet 3. november 2014 Bor du i Oslo, Harley? Jeg hadde samme typen biller i en tidligere leilighet (Frogner, Oslo), og ble fortalt at de var forholdsvis vanlige i deler av Oslo. Anonymous poster hash: d0e0b...200
Alice123 Skrevet 3. november 2014 #23 Skrevet 3. november 2014 Jeg ville virkelig dobbeltsjekket disse billene med noen proffe, TS. Noen skadedyr kan virkelig ødelegge invetaret.
tekjerringa Skrevet 5. november 2014 #24 Skrevet 5. november 2014 Jeg har de samme billene i min leilighet. Bor på vestlandet, i murhus, 2 etg. Ganske sikker på at det er majorstuebiller. Ligner på de bildene som lå på nett... Æsj, jeg som elsker å gå med ulltøy!
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #25 Skrevet 6. november 2014 Jeg har de samme billene i min leilighet. Bor på vestlandet, i murhus, 2 etg. Ganske sikker på at det er majorstuebiller. Ligner på de bildene som lå på nett... Æsj, jeg som elsker å gå med ulltøy! Leste i en gammel Dnb boligavis i går at Majorstubiller lever av hår som vi mister og som ligger i krinker og kroker. Støvsug hver dag og få støvsugerposen ut av huset. Majorstubiller er veldig vanskelige å bli kvitt. De lever og av ullen under parkett, dersom du har dette. Antisimex er de beste på å angripe disse billene. Anonymous poster hash: d3d3b...00b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå