AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 Har det skikkelig trangt økonomisk for tiden, og kommer til å ha det til godt ut i det neste året.. Så jeg lurer på om det er noen fine her som kunne ha tipset meg om noe billig men fint til samboer? Jeg kan strekke meg til kanskje 500, men bare det kommer til å merkes på lommeboken.. Hverken jeg eller han er av den romantiske typen, så å lage gavekort på personlige tjenester, eller bilder av oss i fin ramme o.l. er noe vi begge finner kleint.. skulle gjerne ha laget noe for å gjøre det veldig billig, men jeg finner ikke på noe som ikke er klissete romantisk.. så jeg går heller for kjøpe-gave. Så da lurer jeg på om dere har noen supre tips? Anonymous poster hash: a3ca7...67e
deedee_ Skrevet 3. november 2014 #2 Skrevet 3. november 2014 hvis han er glad i musikk kan du kjøpe gavekort fra billettservice, så han kan gå på valgfri konsert når det dukker opp noe. eller en fin lommebok/kortholder, sesongboks av en bra serie, kinogavekort
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #3 Skrevet 3. november 2014 Du får vel fine skjorter o.l. til den prisen. Eller hva med noen sko? Klær generelt? Gode hansker, skjerf? Lue? Noe god hårvoks eller andre hårprodukter? Parfyme, deodorant? Bøker? Filmer? Gavekort på diverse? En god vin, whiskey eller noe annet drikkbart? Er han glad i spill? Brettspill? TV-spill? Anonymous poster hash: 32080...07c 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #4 Skrevet 3. november 2014 Toalettveske med toalettsaker oppi, boksere, pc-spill, hjemmelagde kakemenn, gavekort på favorittbutikken hans, alkohol og en stor pose smågodt, t-skjorter... Anonymous poster hash: dc537...d2c 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #5 Skrevet 3. november 2014 Jeg har kjøpt en klokkeboks til kjæresten min. kosta ca 150kr på ebay tror jeg. Han "samler" på klokker/har mange som bare ligger og slenger på kommoden Anonymous poster hash: 9b3be...5da
Lillemini Skrevet 3. november 2014 #6 Skrevet 3. november 2014 Jeg har kjøpt en klokkeboks til kjæresten min. kosta ca 150kr på ebay tror jeg. Han "samler" på klokker/har mange som bare ligger og slenger på kommodenAnonymous poster hash: 9b3be...5da Link til den boksen?
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #7 Skrevet 4. november 2014 Link til den boksen? Her for eksempel Anonymous poster hash: 9b3be...5da
Yesterday Skrevet 4. november 2014 #8 Skrevet 4. november 2014 Sånn klokkeboks kjøpte samboerern min til seg selv for noen mnd siden og han er veldig fornøyd. Skulle kjøpt det til han om han ikke hadde Trang økonomi her og, og i tillegg har samboer bursdag i desember. Så følger denne tråden
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #9 Skrevet 4. november 2014 Både tanum og komplett har lagersalg i disse dager, så om han liker å lese eller trenger elektroniske duppeditter eller utstyr til pc/telefon kan det kanskje være en ide? Jeg har kjøpt bøker på tanum selv, de kostet 69 kroner hver (alle innbundet og med priser rundt 250-400 kr på andre nettbutikker), skal gi til venner og familie. Anonymous poster hash: bac5c...e47
Sixett Skrevet 4. november 2014 #10 Skrevet 4. november 2014 Jeg har tenkt å bruke litt ekstra på samboer i år og kanskje kjøpe garasjejekk eller muttertrekker siden det er ting han ønsker seg. Tipper det kommer til å koste rundt 1000-1200 kr bare for en av disse, så det blir kanskje et par boksere eller t-skjorte i tillegg. Vi får se Tidligere år har jeg også kjøpt boksere, men gjerne av den litt dyrere sorten for å gjøre det litt mer spesielt. Han har også fått vintersko, gavekort på tattovering og kinogavekort. Var veldig kos å gi ham det, for da planla vi en helaften av det. Spiste først ute før vi dro på kino. Må jo selvfølgelig ikke det, men gjør litt mer stas på kinoturen. Det er jo også akkurat så romantisk som man vil ha det siden man kan velge film og evt restaurant selv! T-skjorter og sokker er også ting som er kjekt å få, for det har man jo alltids bruk for. Ellers fins det relativt billige og bra verktøysett for en handyman på feks Jula og Biltema, spill til pc eller konsoll er også nevnt i tråden, parfyme, bøker, ting til hobby osv.
minister-mio Skrevet 4. november 2014 #11 Skrevet 4. november 2014 Du får mye fint for 500. Et fint sølvsmykke trenger ikke koste mye f. eks
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #12 Skrevet 4. november 2014 hva med en time hos legen for å sjekke prostata? Anonymous poster hash: b6f90...ac1 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #13 Skrevet 4. november 2014 Kjøp nytt sexy undertøy/et kostyme til deg selv som han tenner på, gjem deg inn i en stor eske. sprett ut, gi ham et strippeshow, sug ham og gi ham en kveld han aldri vil glemme. :D Anonymous poster hash: 5b61f...49d
cassio Skrevet 4. november 2014 #14 Skrevet 4. november 2014 Kjøp nytt sexy undertøy/et kostyme til deg selv som han tenner på, gjem deg inn i en stor eske. sprett ut, gi ham et strippeshow, sug ham og gi ham en kveld han aldri vil glemme. :D Anonymous poster hash: 5b61f...49d Den perfekte julegave hvis de feirer jul sammen med foreldre eller svigerforeldre 4
heihei123 Skrevet 4. november 2014 #15 Skrevet 4. november 2014 Parfyme, skjorte,genser + noen flaxlodd
Spiremor Skrevet 5. november 2014 #16 Skrevet 5. november 2014 Både tanum og komplett har lagersalg i disse dager, så om han liker å lese eller trenger elektroniske duppeditter eller utstyr til pc/telefon kan det kanskje være en ide? Jeg har kjøpt bøker på tanum selv, de kostet 69 kroner hver (alle innbundet og med priser rundt 250-400 kr på andre nettbutikker), skal gi til venner og familie. Anonymous poster hash: bac5c...e47 Klarer ikke å se lagersalget du nevner på nettsidene til Tanum. Kan det være kun i de fysiske butikkene? De har fri frakt fram til jul, da.
B.A. Skrevet 5. november 2014 #17 Skrevet 5. november 2014 hva med en time hos legen for å sjekke prostata? Anonymous poster hash: b6f90...ac1 Gaven til mannen som har alt.. 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #18 Skrevet 5. november 2014 Klarer ikke å se lagersalget du nevner på nettsidene til Tanum. Kan det være kun i de fysiske butikkene? De har fri frakt fram til jul, da. https://www.tanum.no/tanum/kampanje/ukestilbud/index.action Her er linken, vet ikke hvor mye bra som er igjen da men de bruker også ha tilbud fra 69-99 kroner til vanlig Anonymous poster hash: bac5c...e47 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå