AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 Helt på knærne , vi omgås mye , flere ganger i uken da sammen med andre . Vet ikke hva jeg skal gjøre , da jeg ikke vil risikere vennskapet men holder på og gå i atomer ! Vi kan snakke om alt mulig og er veldig like i tankegangen , og de siste månedene har jeg blitt veldig fysisk tiltrukket av han i tillegg. Jeg er dødsfeig , så går rundt grøten og finner på unnskyldninger for og møte han hele tiden... Barnslig av en dame på midten av tredveårene . Lever på små øyeblikk og klem ..haha! Sist vi var ute så ga han meg enklem og kyss på munnen før jeg skulle gå hjem. Levd på rosa skyer siden... Helt tullete ! Hva skal jeg gjøre? Noen historier , hvor venner ble sammen og hvordan skjedde dette ? Anonymous poster hash: b97c4...2be
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #2 Skrevet 3. november 2014 Ingen stories ?Anonymous poster hash: b97c4...2be
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #3 Skrevet 3. november 2014 Dette høres da lovende ut. Hva er problemet? Snakk med ham . Anonymous poster hash: 31e81...f23
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #4 Skrevet 3. november 2014 Som sagt så er jeg redd han vil " bare " vennskap og er livredd for og kødde det til . Og vi møtes alltid med andre til stede . Holder på og bli gal men føler at jeg må ha is i magen og se hva som skjer .. TS. Anonymous poster hash: b97c4...2be
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #5 Skrevet 3. november 2014 Jeg synes du skal snakke med han! Jeg er forelska i en kompis. Han vil ikke ha noe forhold, så sånn sett er ikke min historie happy. Men likevel var det bedre å få et svar enn å gå og lure på hva han følte. Vi har faktisk blitt bedre kjent etter at jeg tok initiativ og han tok det veldig bra, selv om han sa nei. Anonymous poster hash: f466a...4bd
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #6 Skrevet 4. november 2014 Må vel bare kvinne meg opp . Du har rett , tullete gå rundt og lure og håpe . Anonymous poster hash: b97c4...2be
Inwe Skrevet 4. november 2014 #7 Skrevet 4. november 2014 Han kysset deg, og du er usikker på om han bare vil ha et vennskap? Jeg vet ikke hvordan det er i deres vennegjeng, men i min kysser vi ikke uansett om vi er samme eller motsatte kjønn.. Synes dette høres veldig lovende ut Virker som han allerede har prøvd å tatt første skrittet, men siden du er så usikker er det ikke sikkert han skjønner at du er forelsket i han. 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #8 Skrevet 7. desember 2014 Da har jeg kvinner meg opp og sagt det jeg føler . Han føler det samme , men i utgangspunktet så skal han flytte fra landet om seks måneder . ( diplomatstudier , påfølgende jobb ... ) . Så jeg sa at vi både prøve og så vi slapp og lure på . Altså det er ju ikke sikkert at vi i det hele tatt passer sammen som kjærester , noe vi kan finne ut av før han flytter . Blitt enige om og ta det rolig . Vi skal feire jul sammen , bare jeg og en til . Så får vi se. Ikke " offisielt" enda , men vi kliner litt i buskasene og later som ingenting ovenfor den øvrige venneflokken . Selv om jeg tror at de har skjønt for leeeenge siden hva vi føler for hverandre . So Wish me luck ! Anonymous poster hash: b97c4...2be 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå