AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 Alle Shell i Norge skal visst prøve å sette verdensrekord. Skal du dit? Kjipt hvis man må vente lenge da Anonymous poster hash: 9fef9...d77
masekopp Skrevet 3. november 2014 #2 Skrevet 3. november 2014 Aii. Vasket akkurat bilen i helgen. Ser for meg at det blir helt kaos da, så kanskje like greit. (Tenker bare på hvordan det ser ut på brun og blid når de har gratis soldag, eller når kinoen har halv pris)
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #3 Skrevet 4. november 2014 Hva skal dette bli for noe verdensrekord da?Anonymous poster hash: 1c61f...0c7
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #4 Skrevet 4. november 2014 Alle Shell i Norge skal visst prøve å sette verdensrekord. Skal du dit? Kjipt hvis man må vente lenge daAnonymous poster hash: 9fef9...d77 Ikke faen om jeg skal. Det kommer til å bli lange køer. Dessuten krever de etter endt vask at du skal skrive under noen papirer og samtidig la deg avbilde foran bilen din. Og dagen etter står du avbildet i avisen som den harrytassen av en idiot som stod i 1 time og ventet på en gratis vask. Flaue greier.. Anonymous poster hash: e7333...bc2 5
Fjompen Skrevet 4. november 2014 #5 Skrevet 4. november 2014 Ikke faen om jeg skal. Det kommer til å bli lange køer. Dessuten krever de etter endt vask at du skal skrive under noen papirer og samtidig la deg avbilde foran bilen din. Og dagen etter står du avbildet i avisen som den harrytassen av en idiot som stod i 1 time og ventet på en gratis vask. Flaue greier.. Anonymous poster hash: e7333...bc2 Dette var noe av det bedre jeg har lest her inne i dag. Helt enig. 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #6 Skrevet 4. november 2014 Ikke faen om jeg skal. Det kommer til å bli lange køer. Dessuten krever de etter endt vask at du skal skrive under noen papirer og samtidig la deg avbilde foran bilen din. Og dagen etter står du avbildet i avisen som den harrytassen av en idiot som stod i 1 time og ventet på en gratis vask. Flaue greier.. Anonymous poster hash: e7333...bc2 Godt poeng! Anonymous poster hash: 380e5...f19 1
hjertesukka Skrevet 4. november 2014 #7 Skrevet 4. november 2014 Off nei, da skal jeg hvertfall ikke gjøre det!
Gjest Skrevet 4. november 2014 #9 Skrevet 4. november 2014 Hvorfor skal de ha bilde av deg? For å oversende til guiness som bevis
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #10 Skrevet 6. november 2014 Veldig interressert inntil infoenom foto kom, så nei takk.Anonymous poster hash: 00da4...123
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #11 Skrevet 7. november 2014 Noen som har vært? Er det veldig kaos? Anonymous poster hash: 9fef9...d77
Gjest Skrevet 7. november 2014 #12 Skrevet 7. november 2014 Kjører forbi etterpå, skal kikke, er det lite folk vasker jeg bilen, er litt møkette nå ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå