Blossomgirl Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 Jeg har eget firma og bruker idag et regnskapsfirma jeg betaler 1250kr til i mnd !! Pluss ekstra i oktober for bokettersyn og rundt 3000 når selvangivelsen skal leveres. Jeg har et ganske lite firma, som er mest på hobbybasis. Er snakk om en inntekt på kanskje 100-150000 per år. Noen som kan anbefale et regnskapsfirma som ikke tar mer enn 2-3000 i året? At man leverer regnskapet en gang per år når selvangivelsen skal leveres? Tror jeg har blitt litt "lurt". Er første gangen jeg gjør dette her, og de sa at jeg måte levere en gang per mnd. Men det er jo ikke alltid jeg har inntekt hver mnd engang.
Sol79 Skrevet 4. november 2014 #2 Skrevet 4. november 2014 Du vil ikke finne en regnskapsfører som tar regnskapet ditt for så lavt honorar.
Mystico Skrevet 4. november 2014 #3 Skrevet 4. november 2014 Hvorfor kjøper du ikke bare Visma eAccounting eller noe slikt? Der har du full kontroll selv... Koster 2500 per år inkl. Mva
Blossomgirl Skrevet 4. november 2014 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2014 Hvorfor kjøper du ikke bare Visma eAccounting eller noe slikt? Der har du full kontroll selv... Koster 2500 per år inkl. Mva Takk for tips Skal sjekke det ut !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå