AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 Det bildet med mannen med noe utrolig ekkelt i sjjegget sitt øvers til venstre får meg til å ikke ville være på kg i dag. Det er så utrolig heslig! Dette er ikke første gangen de har sånne ekle bilder heller, husker et j*** ig tåbilde, med nærbilder av neglesopp her også... Hvorfor må de bildene være så ekle?Anonymous poster hash: ca91f...1af 11
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #2 Skrevet 3. november 2014 Enig. Jeg skroller fort nedover hver gang jeg åpner er ny tråd, bare for å slippe det bildet. Det setter en stor demper på mitt bruk av forumet i dag. Anonymous poster hash: 71031...351 3
Gjest Bud Skrevet 3. november 2014 #3 Skrevet 3. november 2014 Hehe, godt å høre at vi er fler med såre netthinner
Gjest Peanut Skrevet 3. november 2014 #5 Skrevet 3. november 2014 Jeg hadde en sånn mann som medstudent en gang, og han pleide å ha masse smuler i skjegget sitt etter hvert måltid. Ikke noe en kjeft kommenterte forresten. <_< Når det gjelder selve bildet så ble jeg litt sånn >_< "URK!". Ikke noe jeg synes var fint å sette øynene på idag.
sweg Skrevet 3. november 2014 #6 Skrevet 3. november 2014 Huff, KG har så mange rare artikler som er fulle av bullshit til tider. Med EKLE bilder da ofc. 1
Gjest Blue Ivy. Skrevet 3. november 2014 #7 Skrevet 3. november 2014 Ja jeg vet! Skikkelig ekkelt bilde. Seriøst!
Pawn Hearts Skrevet 3. november 2014 #8 Skrevet 3. november 2014 Ha, ha, la ikke merke til det før nå. Matrester i skjegget … jeg må passe på å barbere meg litt oftere.
She_Leiva Skrevet 3. november 2014 #9 Skrevet 3. november 2014 Hehe, jeg tenkte meg at det kom til å komme en slik tråd om dette bildet. Utrolig ekkelt å sette seg ned med frokostblandingen for så og åpne KG og se dette... Scrollet fort nedover og slet med å hive i meg resten av "AllBrand's"-bollen da ja.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #10 Skrevet 3. november 2014 Det ser ut som oppkast Anonymous poster hash: 15f1f...4ee 2
Gjest incognita Skrevet 3. november 2014 #12 Skrevet 3. november 2014 Meh...ikke vakkert men synes ikke det var "ekkelt" heller akkurat.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #13 Skrevet 3. november 2014 Jeg ser ikke forsiden av KG lengre, byttet forumutseende -og går rett inn uten å gå gjennom forsiden. Og det er det jo en grunn til -for kvinnegudien magasinet kunne vært noe skikkelig bra, men de har spilt sine kort med latskap og en perspektiv som ikke er representativt for kvinner generelt. "Sminke, fashion og menn" -det er så naivt og så lite interessant at det er verdt å hoppe over. Det er synd at de ikke tar hva de har fått "gratis" i hendene på alvor, og heller fyller sidene opp med "ingenting". Anonymous poster hash: dd5c5...487 6
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #14 Skrevet 3. november 2014 Hva er den ekle gule dråpeaktige tingen? Er ikke en smule! Anonymous poster hash: a432a...a5b
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #16 Skrevet 3. november 2014 Ja, altså det får være grenser. Nå har jeg ventet lenge på at de ekle hendene skal gå ut av bilderekken, og når det endelig snart er borte så kommer de et som er dobbelt så ekkelt? Må holde over skjermen med hånda. Nå skal jeg endre forumutseende. Anonymous poster hash: cf589...cc5
Lizabeth Skrevet 3. november 2014 #17 Skrevet 3. november 2014 Er litt enig med incognita, jeg. Det var jo ikke vakkert å se på akkurat men dritekkelt var det ikke. Noe saus eller væske i skjegget liksom. Tror jeg hadde sagt i fra i en sånn situasjon forresten, hvis vi satt og spiste eller lignende. Hadde vel sagt noe som "du har noe greier her.." og gjerne vist området på meg selv. Og gitt ham en serviett eller noe om han ikke hadde noe papir selv.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #18 Skrevet 3. november 2014 Jeg ser ikke forsiden av KG lengre, byttet forumutseende -og går rett inn uten å gå gjennom forsiden. Og det er det jo en grunn til -for kvinnegudien magasinet kunne vært noe skikkelig bra, men de har spilt sine kort med latskap og en perspektiv som ikke er representativt for kvinner generelt. "Sminke, fashion og menn" -det er så naivt og så lite interessant at det er verdt å hoppe over. Det er synd at de ikke tar hva de har fått "gratis" i hendene på alvor, og heller fyller sidene opp med "ingenting". Anonymous poster hash: dd5c5...487 Hvordan kan man endre forumutseende? Anonymous poster hash: 62ee6...8b1
outkast Skrevet 4. november 2014 #19 Skrevet 4. november 2014 Hvordan kan man endre forumutseende? Anonymous poster hash: 62ee6...8b1 Heelt nede i venstre hjørnet
Cowboy Lotte Skrevet 4. november 2014 #20 Skrevet 4. november 2014 Det er fordi menn ikke har peiling hvordan man pynter seg før man skal fotograferes. De kommer som de er, skitne og urenslige dyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå