AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 Jeg har truffet en jeg liker veldig godt og han sier han er forelsket i meg også. Jeg er ikke sammen med han hver dag men vi snapper og sender sms hver dag, det er ikke så mye men bittelitt hver dag. Dette får meg til å føle meg usikker. Han er ikke "kosete" i meldingene sine og er ikke så flink å sende sms heller. Selv om han sier han er forelsket i meg og er flink å vise det når vi er sammen så føler jeg med en gang vi ikke er sammen at han ikke er forelsket i meg. Det gjør meg så redd, fordi jeg liker han så godt og er sååå redd for å bli skuffa å sitte der med knust hjerte. Jeg har hatt en del hjertesorg og det er så utrolig vondt! Jeg skygger unna og ønsker å ikke være forelsket. Skal jeg risikere hjertesorgen eller skal jeg ligge unna? Hvordan kan man finne utav hverandre uten å bli så utrolig såret?Anonymous poster hash: f198b...ef3 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #2 Skrevet 3. november 2014 Sånn var eksen min også. For meg funket det dårlig og jeg ble aldri trygg på han oga handlingene stod ikke i stil med det han sa. Men husk det er ikke alle som er like flinke til å vise at de bryr seg med avstand. Det tar også tid å bli kjent. Jeg synst nå han høres veldig interessert ut. Noen sjangser må man bare ta og man kan ikke frykte kjærlighetessorg før man er sammen. Da vil du aldri få det bra. Lykke til.Anonymous poster hash: 0fa5a...dd6
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #3 Skrevet 3. november 2014 Jeg har truffet en jeg liker veldig godt og han sier han er forelsket i meg også. Jeg er ikke sammen med han hver dag men vi snapper og sender sms hver dag, det er ikke så mye men bittelitt hver dag. Dette får meg til å føle meg usikker. Han er ikke "kosete" i meldingene sine og er ikke så flink å sende sms heller. Selv om han sier han er forelsket i meg og er flink å vise det når vi er sammen så føler jeg med en gang vi ikke er sammen at han ikke er forelsket i meg. Det gjør meg så redd, fordi jeg liker han så godt og er sååå redd for å bli skuffa å sitte der med knust hjerte. Jeg har hatt en del hjertesorg og det er så utrolig vondt! Jeg skygger unna og ønsker å ikke være forelsket. Skal jeg risikere hjertesorgen eller skal jeg ligge unna? Hvordan kan man finne utav hverandre uten å bli så utrolig såret?Anonymous poster hash: f198b...ef3 Jeg har det på samme måte om dagen. Jeg har datet en mann i over 3 måneder. Og jeg klarer fortsatt ikke annet enn å hinte at jeg er kjempeforelsket i han. Jeg sender han hjerter og liker alle facebook-oppdateringene hans osv, men jeg er livredd for å fortelle han at jeg er kjempeforelsket. For hvis jeg gjør det er jeg redd at han stikker. Jeg har blitt veldig såret før, og er derfor redd for å bli det igjen. Og spesiellt siden jeg føler at dette er mannen som jeg har følt mest forelskelse for i hele mitt liv. Har så lyst å si det til han, men jeg klarer ikke annet enn å hinte. . Jeg er usikker på hva han føler for meg. Er det kun sexuellt? Eller er det mer? Vi sender litt meldinger med hveandre hver dag. Men jeg kunne ønske at han sa ord som : Jeg savner deg så sykt, osv... Og jeg kunne ønske at han skrev at han var forelsket. Det gjorde han i starten, men så stoppet han å skrive det, og det gjorde meg så usikker også. Det skal ikke være lett Anonymous poster hash: 93da3...a10
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #4 Skrevet 3. november 2014 Sånn var eksen min også. For meg funket det dårlig og jeg ble aldri trygg på han oga handlingene stod ikke i stil med det han sa. Men husk det er ikke alle som er like flinke til å vise at de bryr seg med avstand. Det tar også tid å bli kjent. Jeg synst nå han høres veldig interessert ut. Noen sjangser må man bare ta og man kan ikke frykte kjærlighetessorg før man er sammen. Da vil du aldri få det bra. Lykke til.Anonymous poster hash: 0fa5a...dd6 Hjertesorg kan man få om man ikke er i forhold også. Jeg vil få hjertesorg hvis daten min forlater meg, selv om vi ikke muntlig har erklært oss som par. Vi har tross alt datet i over 3 måneder, og ja det gir følelser uansett om man har erklært seg som par eller ikke. Anonymous poster hash: 93da3...a10 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #5 Skrevet 4. november 2014 Jeg har det på samme måte om dagen. Jeg har datet en mann i over 3 måneder. Og jeg klarer fortsatt ikke annet enn å hinte at jeg er kjempeforelsket i han. Jeg sender han hjerter og liker alle facebook-oppdateringene hans osv, men jeg er livredd for å fortelle han at jeg er kjempeforelsket. For hvis jeg gjør det er jeg redd at han stikker. Jeg har blitt veldig såret før, og er derfor redd for å bli det igjen. Og spesiellt siden jeg føler at dette er mannen som jeg har følt mest forelskelse for i hele mitt liv. Har så lyst å si det til han, men jeg klarer ikke annet enn å hinte. . Jeg er usikker på hva han føler for meg. Er det kun sexuellt? Eller er det mer? Vi sender litt meldinger med hveandre hver dag. Men jeg kunne ønske at han sa ord som : Jeg savner deg så sykt, osv... Og jeg kunne ønske at han skrev at han var forelsket. Det gjorde han i starten, men så stoppet han å skrive det, og det gjorde meg så usikker også. Det skal ikke være lett Anonymous poster hash: 93da3...a10 Ja hva skal man gjøre med disse mannfolka. jeg sa til min hva jeg følte og han sier han har samme følelser for meg, men jeg har bare så vanskelig for å tro det. når jeg er med han så virker han veldig forelsket og perfekt. Men så fort vi ikke er sammen så hører jeg lite fra han. Ett lite vink i hverdagen og thats it. Men nå prøver jeg å tenke at hvis han ikke vil ha meg og dette ikke funker for han så får det bare være, jeg får ta den hjertesorgen.. og jeg merker den vil være vond 😦Anonymous poster hash: f198b...ef3 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #6 Skrevet 4. november 2014 Ja hva skal man gjøre med disse mannfolka. jeg sa til min hva jeg følte og han sier han har samme følelser for meg, men jeg har bare så vanskelig for å tro det. når jeg er med han så virker han veldig forelsket og perfekt. Men så fort vi ikke er sammen så hører jeg lite fra han. Ett lite vink i hverdagen og thats it. Men nå prøver jeg å tenke at hvis han ikke vil ha meg og dette ikke funker for han så får det bare være, jeg får ta den hjertesorgen.. og jeg merker den vil være vond Anonymous poster hash: f198b...ef3 Da har du det på samme måte som meg. Det er slik at jeg går rundt og hele tiden kjenner at jeg er redd for at han vil dumpe meg, og forstår at du har det sånn også. Du er sikkert redd for at han plutselig ikke gir lyd fra seg igjen. Jeg pleier å innlede kontakten med daten min på meldinger daglig. For jeg er så redd at hvis jeg ikke gjør så går jeg bare rundt å venter. Og jeg tenker at han får bare si ifra hvis han er uinteressert. Men når vi treffes så er det han som innleder det fysiske: kyss osv. Så da tenker jeg at det går itt opp i opp, men samtidig .... : jeg er redd for at han ikke er nok interessert. Jeg har ofte tenkt på å stikke, men jeg har ikke klart det ennå. For dette er en mann jeg er fryktelig tiltrekkende, og det er mye jeg liker med han også. Frykteig vanskelig. Men det er veldig vanskelig å ha det sånn i lengden, og jeg tenker at en dag må jeg nok ta hjertesorgen. Anonymous poster hash: 93da3...a10
Inwe Skrevet 4. november 2014 #7 Skrevet 4. november 2014 Ser det er fler av dere som er redde for at han stikker om man forteller at man er forelesket. Er ikke det bedre da? Å vite så man evt kan gå videre? Ja, det er tungt, men man kommer jo ingen steder om ingen tar neste skritt. Kanskje dere lever lykkelig i resten av deres dager også, ingen vet. Iallefall om dere vurderer å stikke selv, fremfor å ta opp at man er forelsket. Da er man jo like langt da.. 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #8 Skrevet 4. november 2014 Ser det er fler av dere som er redde for at han stikker om man forteller at man er forelesket. Er ikke det bedre da? Å vite så man evt kan gå videre? Ja, det er tungt, men man kommer jo ingen steder om ingen tar neste skritt. Kanskje dere lever lykkelig i resten av deres dager også, ingen vet. Iallefall om dere vurderer å stikke selv, fremfor å ta opp at man er forelsket. Da er man jo like langt da.. Min date vet at jeg er forelsket men jeg er allikevel redd for at han ikke er nok interessert. Har man blitt såret før så er man redd for å bli det igjen...Anonymous poster hash: 93da3...a10
Inwe Skrevet 4. november 2014 #9 Skrevet 4. november 2014 Min date vet at jeg er forelsket men jeg er allikevel redd for at han ikke er nok interessert. Har man blitt såret før så er man redd for å bli det igjen...Anonymous poster hash: 93da3...a10 Synd det holder deg såpass tilbake. Jeg har blitt såret før, og kommer nok til å bli det igjen.. Man skal kysse mange frosker Man finner jo ingen om man bare gir opp heller. Spør han rett ut da vel, hva han egentlig vil? 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #10 Skrevet 4. november 2014 Jeg prøver å bare holde jevn kontakt med han. Og så lenge han fortsetter å møte meg så må han jo ha litt interesse av meg. Og kanskje han blir så glad i meg at det blir oss for alltid. Det er det jeg håper på. Et fint ønske Anonymous poster hash: 93da3...a10
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #11 Skrevet 4. november 2014 Har sakt ifra at jeg ikke gidder være den som holder kontakten. Skal vi være "sammen" så skal vi være to om det. Orker faktiskt ikke sitte som ett spørsmålstegn hver dag å lure på hva som skjer. Så jeg sa at enten får han vise hva han vil ellers gidder jeg ikke. fikk ikke svar på den så da regner jeg med at vi er helt ferdige... jaja... Hilsen TsAnonymous poster hash: f198b...ef3 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #12 Skrevet 4. november 2014 Har sakt ifra at jeg ikke gidder være den som holder kontakten. Skal vi være "sammen" så skal vi være to om det. Orker faktiskt ikke sitte som ett spørsmålstegn hver dag å lure på hva som skjer. Så jeg sa at enten får han vise hva han vil ellers gidder jeg ikke. fikk ikke svar på den så da regner jeg med at vi er helt ferdige... jaja... Hilsen TsAnonymous poster hash: f198b...ef3 Huff... Det var sterkt og bra gjort av deg. At du skrev det tll han. Jeg har spurt min date om han er uinteressert flere ganger før, men han sier at han er interessert og har bare fortsatt å møte meg, men jeg merker det samme som deg. At han er gira når vi møtes, men når vi går hver til vårt igjen så virker han ikke alltid like gira. Og dermed så går jeg rundt og er usikker. Går å håper, men frykter at han kan forsvinne når som helst. Jeg kan få noen pekepinner på at han virker interessert ut, mens noen som tyder på det motsatte, og det er ikke kjekt å ha det sånn. Da er det faktisk bedre å være alene. Så jeg har tenkt å trekke meg litt unna nå, også ser jeg hva som skjer. Nå må han vise mer. Hos oss har dette pågått slik i 3 og en halv måned nå. Slitsomt!. Anonymous poster hash: 93da3...a10
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #13 Skrevet 5. november 2014 Huff... Det var sterkt og bra gjort av deg. At du skrev det tll han. Jeg har spurt min date om han er uinteressert flere ganger før, men han sier at han er interessert og har bare fortsatt å møte meg, men jeg merker det samme som deg. At han er gira når vi møtes, men når vi går hver til vårt igjen så virker han ikke alltid like gira. Og dermed så går jeg rundt og er usikker. Går å håper, men frykter at han kan forsvinne når som helst. Jeg kan få noen pekepinner på at han virker interessert ut, mens noen som tyder på det motsatte, og det er ikke kjekt å ha det sånn. Da er det faktisk bedre å være alene. Så jeg har tenkt å trekke meg litt unna nå, også ser jeg hva som skjer. Nå må han vise mer. Hos oss har dette pågått slik i 3 og en halv måned nå. Slitsomt!. Anonymous poster hash: 93da3...a10 Jeg har forhørt meg med en del guttevenner og spurt hva dem mener om slik "oppførsel". Og de alle har faktiskt sakt at om han oppfører seg slik så bruker han deg. Da er det nok kun for sexen eller annet. Jeg bestemte meg for heller å bli litt forbanna. Hvorfor skal vi sitte der å gruble å bruke mye tid på en person som ikke kan gi ett svar eller hvertfall vise at han er interessert?! Jeg stresser fælt med å holde sinnet på pinnen slik at jeg ikke vipper over å blir lei mwg istedet..Anonymous poster hash: f198b...ef3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #14 Skrevet 5. november 2014 Kjenner det blir vanskeligere og vanskeligere ettersom jeg aldri fikk svar på siste melding jeg sendte. går det ann å bry seg så lite!?! Hvorfor kan ikke jeg sette meg inn i en modus der jeg ikke bryr meg lenger og kommer meg videre. Hvordan kan han bare ignorere og gi en lang flyvende F i alt sammen?! Føler jeg har levd på en rosa sky i totalt blinde og blitt så utrolig lurt! Der kom kjærlighetssorgen gitt... au 😳Anonymous poster hash: f198b...ef3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #15 Skrevet 5. november 2014 Fordi han velger den feige og enkle løsningen og er konfliktsky. Du skal være glad for at han vlser sitt sanne jeg såpass tidlig. For min del tok det 1,5 år å skjønne at min eks var sånn og at han ikke var like into me som jeg var i han + at han er brent barn. Det kan ligge mangen grunner bak en persons reaksjon. Du vil en vakker dag våkne og innse at du fortjener bedre og at du aldri ville fått det bra med denne mannen. Kom til å tenke på sangen: you can't hurry love.. Ta vare på deg selv.Anonymous poster hash: 0fa5a...dd6
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #16 Skrevet 5. november 2014 Jeg har forhørt meg med en del guttevenner og spurt hva dem mener om slik "oppførsel". Og de alle har faktiskt sakt at om han oppfører seg slik så bruker han deg. Da er det nok kun for sexen eller annet. Jeg bestemte meg for heller å bli litt forbanna. Hvorfor skal vi sitte der å gruble å bruke mye tid på en person som ikke kan gi ett svar eller hvertfall vise at han er interessert?! Jeg stresser fælt med å holde sinnet på pinnen slik at jeg ikke vipper over å blir lei mwg istedet..Anonymous poster hash: f198b...ef3 Er utrolig råttent å bruke fok på den måten. Skjønner ikke vitsen til mannfolkene som bruker damer for bare sex, uten å ha den virkelige interessen tilstede. Jeg ville foreks aldri hatt interesse av å ha brukt mannfok jeg har datet men ikke vært interessert i , for sex. Mannfolk er et mysterium der, men får håpe ikke alle er slike. Anonymous poster hash: 93da3...a10
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #17 Skrevet 5. november 2014 Kjenner det blir vanskeligere og vanskeligere ettersom jeg aldri fikk svar på siste melding jeg sendte. går det ann å bry seg så lite!?! Hvorfor kan ikke jeg sette meg inn i en modus der jeg ikke bryr meg lenger og kommer meg videre. Hvordan kan han bare ignorere og gi en lang flyvende F i alt sammen?! Føler jeg har levd på en rosa sky i totalt blinde og blitt så utrolig lurt! Der kom kjærlighetssorgen gitt... au Anonymous poster hash: f198b...ef3 Jeg har det slik jeg også nå. Det er alltid jeg som innleder kontakt med han på meldingene, men han er den som tar intiativ til alt i virkeligheten, så det går vel litt opp i opp da, men jeg kunne ønske at han tok mer intiativ på meldinger også. For jeg bir så usikker. Kjærlighetssorgen er her allerede, før jeg er sikker på å ha mistet han. Så vondt er slike situasjoner uansett. Men vit at du kan finne en mye bedre. Han som jeg dater svarer i det minste. Han svarer med en gang på alle meldinger jeg sender. Så der er han grei. Men jeg vet ikke hvor jeg har han. Anonymous poster hash: 93da3...a10
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #18 Skrevet 5. november 2014 Er utrolig råttent å bruke fok på den måten. Skjønner ikke vitsen til mannfolkene som bruker damer for bare sex, uten å ha den virkelige interessen tilstede. Jeg ville foreks aldri hatt interesse av å ha brukt mannfok jeg har datet men ikke vært interessert i , for sex. Mannfolk er et mysterium der, men får håpe ikke alle er slike. Anonymous poster hash: 93da3...a10 Ja sant! syns det er så dyrisk med mannfolk som oppfører seg slik. som om kvinnfolka er der kun for tilfredsstillelsen. Det er dumt at vi som sitter igjen skal sitte med sorgen når vi egentlig bør føle sinne og mer verdt.Anonymous poster hash: f198b...ef3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå