AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 http://www.16personalities.com/free-personality-test Anonymous poster hash: ea90b...7be
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #3 Skrevet 3. november 2014 INFJ Anonymous poster hash: 1cc15...002
Gjest Herr Heftig Skrevet 3. november 2014 #4 Skrevet 3. november 2014 Jeg pleier å få ISTJ, men nå fikke jeg INTJ.
Odin-Den-Enøyde Skrevet 3. november 2014 #5 Skrevet 3. november 2014 INFP- You are one of the Diplomats - an empathic and idealistic individual who enjoys exploring interesting ideas and prizes morality. You are known for your poetic nature, intuitive skills and pure, childlike enthusiasm. Above you will find a brief overview of your personality traits - proceed to the type overview to learn much more about your personality type. Prepare to be impressed.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #6 Skrevet 3. november 2014 Jeg pleier å få ISTJ, men nå fikke jeg INTJ. Hvilken identifiserer du deg med? Anonymous poster hash: ea90b...7be
Gjest Herr Heftig Skrevet 3. november 2014 #7 Skrevet 3. november 2014 Hvilken identifiserer du deg med? Anonymous poster hash: ea90b...7be ISTJ
Okapi Skrevet 3. november 2014 #8 Skrevet 3. november 2014 INFP i dag, aldri fått den før. Er som regel INTP, tidvis INTJ, har også fått ISTJ.
debattanten Skrevet 3. november 2014 #9 Skrevet 3. november 2014 ENTJ Stemmer nok på mange punkter, men ikke helt sikker i alt.
Puny Skrevet 3. november 2014 #11 Skrevet 3. november 2014 INFP, syntes ikke det passet så godt. At jeg preges av barnslig entusiasme, ville nok ingen som har møtt meg i levende live si
Okapi Skrevet 3. november 2014 #13 Skrevet 3. november 2014 INFP, syntes ikke det passet så godt. At jeg preges av barnslig entusiasme, ville nok ingen som har møtt meg i levende live si Aye, var det jeg også tenkte. Folk pleier heller å beskrive meg som kynisk og tilbakeholden. Det er nok litt situasjonsavhengig da. Sliter nok ofte mer med å virke entusiastisk dersom jeg ikke trives (noe som ofte er tilfellet i mange sosiale situasjoner, dessverre), men kan fort blir revet med om jeg driver med noe som faktisk engasjerere.
Puny Skrevet 3. november 2014 #15 Skrevet 3. november 2014 Aye, var det jeg også tenkte. Folk pleier heller å beskrive meg som kynisk og tilbakeholden. Det er nok litt situasjonsavhengig da. Sliter nok ofte mer med å virke entusiastisk dersom jeg ikke trives (noe som ofte er tilfellet i mange sosiale situasjoner, dessverre), men kan fort blir revet med om jeg driver med noe som faktisk engasjerere. Jeg er nok ganske stabil følelsesmessig, jeg har ikke noe berg og dalbane -følelsesliv. Jeg takler skuffelser og nedturer med relativt stor ro, men jeg blir også sjeldent overentusiastisk over positive ting som skjer...
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #16 Skrevet 3. november 2014 ESFJ. Føler ikke den passer spesielt godt..? Anonymous poster hash: 3dd15...9cd
Gjest Peanut Skrevet 3. november 2014 #17 Skrevet 3. november 2014 Jeg havner alltid på INTJ når det gjelder Myers–Briggs Type Indicator (MBTI). <_< (Når det gjelder Ennaegram og Global 5/SLOAN har jeg følgende 6w5 og RCOAI).
Gjest Evans Skrevet 3. november 2014 #18 Skrevet 3. november 2014 Fikk ISTJ. Mener at jeg har fått INTJ tidligere på en lignende test.
absinthia Skrevet 3. november 2014 #19 Skrevet 3. november 2014 Jeg varierer mellom ENTP og INTP , så jeg går ut fra at jeg hverken er ekstrovert eller introvert, men derimot ambivert. - Burde ha stått ANTP
Heartfilia Skrevet 3. november 2014 #20 Skrevet 3. november 2014 Fikk INFP. Føler ikke det passer så veldig godt tho.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå