OppNedPåAlt Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 Har siklet litt på vippeextentions, og har sett mange med supert resultat. Men; de detter jo av etterhvert, og man skal jo ikke bruke mascara på de. Så hva med meg som har superlyse vipper. Da kommer jeg jo til å ha Zebravipper frem til neste påfylling.... Eller? Erfaringer?
OppNedPåAlt Skrevet 3. november 2014 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2014 Farge de med permanent farge først? Jeg tenkte også på det, men greia er vel at vippene vokser ut og faller av, ikke bare selve extensionen, og da er man vel like langt. Rett meg om jeg tar feil.
telino Skrevet 3. november 2014 #4 Skrevet 3. november 2014 Vippe extensions varer vel ikke så lenge at vippene dine rekker å falle av og vokse helt ut igjen. Det tar vanligvis 100 dager eller noe før vippene er grodd ut igjen så jeg tror ikke det blir noe problem å farge dem. i såfall får du bruke maskara de siste dagene 1
PrinsesseNila Skrevet 14. november 2014 #5 Skrevet 14. november 2014 Limet de bruker er svart så en ser ikke at vippene har annen farge. Jeg har lyse vipper og fyller på med vippeextensions hver 3.-4. uke. De siste dagene før jeg fyller på og gjerne har litt få vipper med extensions på igjen så bare tar jeg på litt svart mascara på vippene+vippeextensionsene så slipper en zebravipper
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #6 Skrevet 16. november 2014 Første gangen jeg prøvde vippe extensions, farget jeg IKKE vippene først, noe som så helt jævlig ut.. Tok de av, farget mine egne vipper og satte på extensions. MYE finere Anonymous poster hash: a85ec...a81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå