monokini Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 Jeg var veldig plaget av noen nedsunkne arr etter underjordiske kviser. La merke til de hele tiden og spesielt i noen typer lys så man søkkene i huden veldig godt. Dro til en kosmetisk sykepleier og fikk sprøytet inn litt restylane i arrene (tror det var restylane vital). Kostet 2500 i mitt tilfelle, og det var så verdt pengene! Nå er det snart et år siden, og arrene er fortsatt veldig fine. Tenker ikke over dem lenger, de går mye mer i ett med huden. Så bare et tips til dere som sliter med det samme, verdt å prøve 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #2 Skrevet 3. november 2014 Jeg var veldig plaget av noen nedsunkne arr etter underjordiske kviser. La merke til de hele tiden og spesielt i noen typer lys så man søkkene i huden veldig godt. Dro til en kosmetisk sykepleier og fikk sprøytet inn litt restylane i arrene (tror det var restylane vital). Kostet 2500 i mitt tilfelle, og det var så verdt pengene! Nå er det snart et år siden, og arrene er fortsatt veldig fine. Tenker ikke over dem lenger, de går mye mer i ett med huden. Så bare et tips til dere som sliter med det samme, verdt å prøve kan du fortelle mer? hørtes jo veldig bra ut. gjorde det vondt? kroppen kitter seg jo vanligvis med restylan, sa h*n som utførte behandlingen noe om forventet varighet? tror du det kunne funket på andre arr som er større? hadde du mange sånne arr? Anonymous poster hash: b80c3...e68
Cowboy Lotte Skrevet 4. november 2014 #3 Skrevet 4. november 2014 Jeg er jo et eksempel på at man kan være hipp og flott selv med arr - la de bestå.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #4 Skrevet 4. november 2014 Men restylane er jo ikke permanent :/ Litt kjedelig å måtte ta det på nytt ofte for å holde det vedlike Anonymous poster hash: 5f241...3b1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #5 Skrevet 4. november 2014 Blir en litt dyr behandlingsmetode. Tenk hvor mye penger det blir på 10 år f.eks. Hvis man tar det hver 3 mnd for å vedlikeholde blir det jo over 12.000 i året. 125 000 på 10 år. Anonymous poster hash: d295a...76c
monokini Skrevet 5. november 2014 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2014 Mener å huske at vanlig varighet er 6-12 måneder. Men leste en del på nettet før jeg gjorde det (utenlandske sider også), og det virket som at noen fikk en varig effekt. Fordi nålestikkene stimulerer huden til å reparere seg på nytt eller noe i den duren. Jeg er ikke sikker, men som sagt er det snart et år siden jeg ordnet det, og arrene er fortsatt fine. Hvis man har råd går det jo evt an å prøve en gang, og hvis effekten går ut for fort så har man i hvert fall prøvd
monokini Skrevet 5. november 2014 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2014 Jeg hadde arrene mine i pannen forresten, og det var det ikke vondt i det hele tatt synes jeg. Mulig det er litt verre om man har på kinnene eller andre steder, men det kan jeg ikke uttale meg om.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #8 Skrevet 5. november 2014 Mener å huske at vanlig varighet er 6-12 måneder. Men leste en del på nettet før jeg gjorde det (utenlandske sider også), og det virket som at noen fikk en varig effekt. Fordi nålestikkene stimulerer huden til å reparere seg på nytt eller noe i den duren. Jeg er ikke sikker, men som sagt er det snart et år siden jeg ordnet det, og arrene er fortsatt fine. Hvis man har råd går det jo evt an å prøve en gang, og hvis effekten går ut for fort så har man i hvert fall prøvd Jeg har hatt samme problem som deg, men har ikke prøvd restylane. Forsøkte imidlertid dermaroller, noe som ga meg veldig gode resultater. Det har jo faktisk blitt forsket på stimulering av arr ved hjelp av nålestikk, og resultatene er veldig lovende. Det kan hende at innsprøyting av restylane også har en stimulerende effekt, slik du sier. Har sett på nettet at mange anbefaler restylane for å heve vannkopparr, som jeg sliter med. Noen steder antydes det at effekten skal være langvarig. Jeg tror at arrene mine er for dype til at dermarolleren utjevner dem helt, så det kan hende at laser eller restylane blir løsningen. Uansett, tusen takk for at du delte erfaringen med oss andre! Anonymous poster hash: 19e76...24e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå