Mørksjokolade Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 Heihei, jeg er en veldig aktiv jente som liker godt å trene rumpa og magen. Jeg bruker å spinne to ganger i uka og kjøre TRX- hverdag. Jeg gjører mange øvelser for rumpa ( squat, hip thrust med stang med vekter) elsker yoga. Jeg lurte på hva slags øvelser dere kjører for rumpa og magen, om det funger?
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #2 Skrevet 3. november 2014 Det samme som du på rumpa, magen så bruker jeg situps på ball, det er fantastisk effektivt! Anonymous poster hash: 32084...533
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #3 Skrevet 3. november 2014 Med pizza og smågodt. :D Anonymous poster hash: b9956...d94 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #4 Skrevet 3. november 2014 magen, markløft, frontbøy, ohs og planke. rumpe: knebøy, utfall og strakmark kjønn: mann rumpe: spretten og rund Anonymous poster hash: 10a68...848 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #5 Skrevet 3. november 2014 magen, markløft, frontbøy, ohs og planke. rumpe: knebøy, utfall og strakmark kjønn: mann rumpe: spretten og rundAnonymous poster hash: 10a68...848 Hva er front bøy? Anonymous poster hash: 8fe71...2ea
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #6 Skrevet 4. november 2014 Hva er front bøy?Anonymous poster hash: 8fe71...2ea http://lmgtfy.com/?q=frontb%C3%B8y Anonymous poster hash: 10a68...848 1
^^Belle^^ Skrevet 4. november 2014 #7 Skrevet 4. november 2014 For rumpa tar jeg knebøy, bulgarske utfall og markløft. Av og til ''rumpemaskinen'' der man skal sparke foten bakover. For magen tar jeg hovedsakelig slynge- og plankeøvelser.
Mørksjokolade Skrevet 4. november 2014 Forfatter #8 Skrevet 4. november 2014 http://lmgtfy.com/?q=frontb%C3%B8yAnonymous poster hash: 10a68...848 Tusentakk, noe tar bare ekstra tid å finne :*
Gypsy22 Skrevet 4. november 2014 #9 Skrevet 4. november 2014 Hvis man ikke vil trene så kan man gjøre det i senga, har fått super stram rumpe etter jeg rir mannen helt til han kommer hver kveld, magen også nei dette er ikke tull...funker!
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #10 Skrevet 4. november 2014 Hvis man ikke vil trene så kan man gjøre det i senga, har fått super stram rumpe etter jeg rir mannen helt til han kommer hver kveld, magen også nei dette er ikke tull...funker! Ok hvordan rir du da?Anonymous poster hash: ef288...e71
Gypsy22 Skrevet 4. november 2014 #11 Skrevet 4. november 2014 Ok hvordan rir du da?Anonymous poster hash: ef288...e71 Må ha tempo , hvordan ? Sikkert slik alle gjør det...
Mørksjokolade Skrevet 4. november 2014 Forfatter #12 Skrevet 4. november 2014 (endret) Må ha tempo , hvordan ? Sikkert slik alle gjør det... Ri i vei du Høres ikke så rart ut. Du kan få bedre mage muskler har jeg hørt og dersom du står ikke slikt men litt så kan det gå i baksidelår. Men tror rumpa må trenes mer effektivt Endret 4. november 2014 av Mørksjokolade
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #13 Skrevet 4. november 2014 Må ha tempo , hvordan ? Sikkert slik alle gjør det... Ja men rir du han med ryggen til eller vendt mot han? Mens han sitter nede i sofaen eller ligger i senga? Hvilken måte er mest effektiv liksom. Høres litt rart ut at man får flat mage av det men jeg prøverAnonymous poster hash: ef288...e71
Gjest Gurgemeie Skrevet 4. november 2014 #14 Skrevet 4. november 2014 Har ikke lest de andre svarene her, men hver kveld når jeg ligger i senga, tar jeg som regel 100 hip thrusts (tror det er det det heter). At man liksom ligger på ryggen, og hever hoftene opp og ned. Høres jo helt teit ut, men jeg merker sinnsykt stor forskjell bare av det! Altså, å gjøre dette hver kveld da. Og det tar jo ikke så lang tid heller Når det gjelder mage, så spiser jeg mye grønnsaker og mye sunt. Magemuskler kan man jo få, men det er i bunn og grunn kostholdet som gjør underverker for magefettet. Og jeg har en lei tendens til å legge på meg rundt magen, det er sykt irriterende!
Mørksjokolade Skrevet 4. november 2014 Forfatter #15 Skrevet 4. november 2014 (endret) Har ikke lest de andre svarene her, men hver kveld når jeg ligger i senga, tar jeg som regel 100 hip thrusts (tror det er det det heter). At man liksom ligger på ryggen, og hever hoftene opp og ned. Høres jo helt teit ut, men jeg merker sinnsykt stor forskjell bare av det! Altså, å gjøre dette hver kveld da. Og det tar jo ikke så lang tid heller Når det gjelder mage, så spiser jeg mye grønnsaker og mye sunt. Magemuskler kan man jo få, men det er i bunn og grunn kostholdet som gjør underverker for magefettet. Og jeg har en lei tendens til å legge på meg rundt magen, det er sykt irriterende! Du burde prøve stang med vekter og ha føttene på gulvet eller på en kasse, for det svir jævlig og det skal funge bedre. og det skal være den mest effektive rumpeøvelsen Jeg har fått syke resultater etter 3 år Endret 4. november 2014 av Mørksjokolade
Gjest Gurgemeie Skrevet 4. november 2014 #16 Skrevet 4. november 2014 Du burde prøve stang med vekter og ha føttene på gulvet eller på en kasse, for det svir jævlig og det skal funge bedre. og det skal være den mest effektive rumpeøvelsen Jeg har fått syke resultater etter 3 år Da mener du å ha stanga over hoftene mens man gjør det? Fytti, det høres helt jævlig ut!!! Haha. Men det skal jo svi, hvis ikke får man jo ikke resultater!
Mørksjokolade Skrevet 4. november 2014 Forfatter #17 Skrevet 4. november 2014 Da mener du å ha stanga over hoftene mens man gjør det? Fytti, det høres helt jævlig ut!!! Haha. Men det skal jo svi, hvis ikke får man jo ikke resultater! Ja, over hoftene <3 <3 prøv det og se resultater etter det, nei men det kan hende det ikke svir fordi den blir for enkel til noen
Gjest Gurgemeie Skrevet 4. november 2014 #18 Skrevet 4. november 2014 Ja, over hoftene <3 <3 prøv det og se resultater etter det, nei men det kan hende det ikke svir fordi den blir for enkel til noen Takk for tips. Etter å ha nærmest tørrjukka lufta over meg i et par uker nå, tror jeg det høres fornuftig ut å gå over til noe litt hardere. Jeg merker jo at jeg tåler flere og flere "omganger"
Gypsy22 Skrevet 4. november 2014 #19 Skrevet 4. november 2014 Ja men rir du han med ryggen til eller vendt mot han? Mens han sitter nede i sofaen eller ligger i senga? Hvilken måte er mest effektiv liksom. Høres litt rart ut at man får flat mage av det men jeg prøverAnonymous poster hash: ef288...e71 Merker at rompa er blitt mye mindre, har fått kommentarer på det også forskjellige stillinger.. Alt etter som
Gypsy22 Skrevet 4. november 2014 #20 Skrevet 4. november 2014 Ri i vei du Høres ikke så rart ut. Du kan få bedre mage muskler har jeg hørt og dersom du står ikke slikt men litt så kan det gå i baksidelår. Men tror rumpa må trenes mer effektivt Det kan godt hende hjelper nokk ikke og bare gjøre senge aktiviteter hvis man skal ha en mer muskuløs rompe ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå