AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 Sukk, er ei dame på 31 år og begynner å bli kjedelig å gjøre alt alene. Savner noen å gjære hverdagslige ting med og kos! Jeg jobber hjemmefra, gaming er min eneste hobby der jeg "møter" andre mennesker, men har aldri snakket med noen som kommer fra Norge en gang (langdistanse er uaktuelt, og det er uansett ikke et spill man egentlig "chatter og blir venner" i). Har egentlig ikke lyst til å lage meg nye interesser jeg egentlig ikke har for å møte noen heller. Har få men gode venner, ei er kronisk syk så vi kommer oss aldri ut på byen/aktiviteter for å møte andre, og de to andre har flyttet veldig langt unna (Tyskland og USA). Ser at mange klager over kjærester som bare spiller og ser tv og aldri vil være med ut, kan ikke en av dere gi han til meg? Anonymous poster hash: 5cfcd...778
Sofia123 Skrevet 3. november 2014 #2 Skrevet 3. november 2014 Sukk, er ei dame på 31 år og begynner å bli kjedelig å gjøre alt alene. Savner noen å gjære hverdagslige ting med og kos! Jeg jobber hjemmefra, gaming er min eneste hobby der jeg "møter" andre mennesker, men har aldri snakket med noen som kommer fra Norge en gang (langdistanse er uaktuelt, og det er uansett ikke et spill man egentlig "chatter og blir venner" i). Har egentlig ikke lyst til å lage meg nye interesser jeg egentlig ikke har for å møte noen heller. Har få men gode venner, ei er kronisk syk så vi kommer oss aldri ut på byen/aktiviteter for å møte andre, og de to andre har flyttet veldig langt unna (Tyskland og USA). Ser at mange klager over kjærester som bare spiller og ser tv og aldri vil være med ut, kan ikke en av dere gi han til meg? Anonymous poster hash: 5cfcd...778 Altså, jeg tenker du må ha mange menn å velge mellom Føler det er så mange menn som spiller. Er det ikke datingsider, møteplasser osv for slike? Eller vil du ha en som ikke gjør det?
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #3 Skrevet 3. november 2014 Jeg vil ha en som spiller noe ja, ellers blir det bare klaging og forstyrrelser - jeg trenger ikke spille med han, men fint om han kan underholde seg selv noen timer hver dag uten sutring Har aldri prøvd nettdating, tenkte å prøve det en gang men hadde ikke lyst til å legge ut bilde og masse greier om meg selv. De på de sidene virker så perfekte, superfine bilder (jeg er helt normal, noen synes jeg er pen, og jeg er slank og "velstelt" så er ikke sånn at jeg har dårlig selvtillit) med masse interesser, går på byen med 100 venner hver uke etc, føler det blir litt for mye? om det gir mening. En streben etter å være noe alle andre vil ha (men som man ikke er) kanskje. Tanken på å dra på kafe eller ut med noen jeg aldri har møtt før virker også veldig slitsom egentlig, skjønner ikke hvordan dere tør å gjøre det, jeg hater å avvise folk (ser for meg at sjansen for god kjemi og fysisk tiltrekning er superliten) og er ikke så veldig glad i bli kjent fasen, man må liksom gjennom 1000 spørsmål om hva man driver med og en hel masse overfladiske spørsmål. Kjeeeedelig. Det er mange menn som spiller ja, det har du iallefall helt rett i - har faktisk ikke møtt en jente i det jeg spiller nå i det hele tatt. Lurer bare på hvor de jentene med spill-kjærester finner dem Anonymous poster hash: 5cfcd...778 1
Sofia123 Skrevet 3. november 2014 #4 Skrevet 3. november 2014 Ja, jeg tenker at det er en stor fordel. Det var derfor jeg tenkte du hadde mange å velge mellom;) Har ikke noe erfaring med nettdating selv, synes det ble veldig masete og er vel litt enig i det du sier, mange prøver å være det alle andre vil ha og så synes jeg det var veldige mange negative menn der. Håper noen andre, for jeg ser at det er en del på KG som er aktive på nettdatingsfronten, kan bidra mer her. Likevel håper jeg du er bedre enn meg og gir det en sjanse, for egentlig virker nettdating ganske bra! Man får luket ut mange og man får vist interessene sine med engang, så er det enkelt å finne noen som er interessert i det samme Jeg føler det er mange menn som gamer, men kanskje noen som ikke er så åpne om det i starten? Hva med forum osv? Har du sett der? Beklager at jeg er til dårlig hjelp. Håper noen med mer erfaring kan hjelpe
Timza Skrevet 3. november 2014 #5 Skrevet 3. november 2014 Nettdating må jo være ideelt? Skriv rett og slett det du er opptatt av, hva du søker etter. Snakk om spill, og du vil sikkert få noen som har den interessen til deg også. Og fremfor "cafe-date" så inviter inn på spillekveld. ^^
Devilheart Skrevet 3. november 2014 #6 Skrevet 3. november 2014 Hva slags spill og plattform er det du spiller da? Jeg har brukt en del tid både på PC, PS3 og Wii. Akkurat nå venter jeg i forventning til nyeste Call of duty kommer. Hvis du ikke vil stresse med nettdating, kan du egentlig bare sende PM til folk her inne som du syns er interessant, eller begynne å henge på diskusjon.no, det er der alle gamergutta er.
guttemann Skrevet 3. november 2014 #7 Skrevet 3. november 2014 Jeg har PS3, gamer-PC. OG filserver! De to sistnevnte står riktignok ubrukte i boden, men de teller vel? Nå er du et par år over min aldersgrense, men det finnes garantert en god del menn i starten av tredveårene som oppfyller alle dine krav. Ulempen er at en del menn på 30+ har gitt opp enten gamingen, eller datingen, fordi de to tingene sjelden går alt for godt sammen. De som har gitt opp datingen er nok gjerne litt ute av gamet. Så du må kanskje sile deg gjennom noen gråstein får du finner gull. Hvor du treffer dem? Tja, spillrelaterte forum virker som en god idé. Går du for de norskspråklige, burde det jo være gode muligheter til å finne en fra Norge. De fleste forum har sosiale tull- eller snikksnakktråder der man kan danne seg et godt nok inntrykk av folk til å se om det er noen man vil bli bedre kjent med. I tillegg har du jo Tinder. Der må du bruke bilder, men de ligger ikke åpent ute på nett slik en datingprofil gjør. Mye useriøst der, men som kvinne med middels utseende eller bedre får du ihvertfall en del match å velge mellom.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #8 Skrevet 4. november 2014 TS her =) Takk for gode ideer! Hvis du ikke vil stresse med nettdating, kan du egentlig bare sende PM til folk her inne som du syns er interessant, eller begynne å henge på diskusjon.no, det er der alle gamergutta er. Blir ikke det litt "stalker-aktig" da? diskusjon.no kan jeg sjekke ut, tror jeg har vært der inne et par ganger før men har ikke bruker. Jeg spiller league of legends (eune), har en gammel playstation stående også med noen final fantasy spill men den er det lenge siden jeg har brukt! Er også glad i mmo sjangeren, men synes det blir litt for mye med "hver dag klokka 18-23" hele året så det spiller jeg ikke lengre, men det var iallefall mye mer sosialt. Hendte vi reiste og besøkte folk vi spilte med for å grille, gå ut, se på tv etc og det var alltid veldig koselig. Ulempen er at en del menn på 30+ har gitt opp enten gamingen, eller datingen, fordi de to tingene sjelden går alt for godt sammen. Det har du iallefall rett i, de fleste menn jeg har møtt som er 27+ har barn og da sier det seg selv at gaming ikke kan ta mye plass i hverdagen. Har inntrykk av at de fleste som spiller lol er mellom 15-20 år, går på skole og bor hjemme hos mor og far. Mulig jeg er for kravstor også, kanskje folk på min alder er ferdige med å spille og "leke seg" og at jeg er veldig umoden Kanskje jeg får finne et av disse spillforumene og se om noen vil være med å spille og sitte på skype, så slipper man unna hele den kleine dating biten Anonymous poster hash: 5cfcd...778
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 4. november 2014 #9 Skrevet 4. november 2014 TS her =) Takk for gode ideer! Kanskje jeg får finne et av disse spillforumene og se om noen vil være med å spille og sitte på skype, så slipper man unna hele den kleine dating biten Anonymous poster hash: 5cfcd...778 Lykke til TS, det hørtes ut som en god idè. Tenker at du er heldig som har en såpass spesifikk hobby å gå ut ifra - når du eventuelt finner vedkommende har dere en stor felles plattform 1
Devilheart Skrevet 4. november 2014 #10 Skrevet 4. november 2014 TS her =) Takk for gode ideer! Blir ikke det litt "stalker-aktig" da? diskusjon.no kan jeg sjekke ut, tror jeg har vært der inne et par ganger før men har ikke bruker. Anonymous poster hash: 5cfcd...778 Nei da, tenker fleste menn blir bare glad for å få meldinger fra fremmede damer. Vel, da er det bare å registrere seg og melde deg inn i en av mange "spille sammen"-tråder. Der er det mange som er på let etter spillevenner.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #11 Skrevet 4. november 2014 Sukk, er ei dame på 31 år og begynner å bli kjedelig å gjøre alt alene. Savner noen å gjære hverdagslige ting med og kos! Jeg jobber hjemmefra, gaming er min eneste hobby der jeg "møter" andre mennesker, men har aldri snakket med noen som kommer fra Norge en gang (langdistanse er uaktuelt, og det er uansett ikke et spill man egentlig "chatter og blir venner" i). Har egentlig ikke lyst til å lage meg nye interesser jeg egentlig ikke har for å møte noen heller. Har få men gode venner, ei er kronisk syk så vi kommer oss aldri ut på byen/aktiviteter for å møte andre, og de to andre har flyttet veldig langt unna (Tyskland og USA). Ser at mange klager over kjærester som bare spiller og ser tv og aldri vil være med ut, kan ikke en av dere gi han til meg? Anonymous poster hash: 5cfcd...778 Velger du gaming framfor sex?Anonymous poster hash: f4c7f...b24
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #12 Skrevet 18. desember 2014 Klagetråd del 2! Ts her. Var for pysete til å skrive i den "spille sammen" tråden på diskusjon.no, men møtte på en hyggelig fyr i aram (spillgreie). La han til som venn og spilte litt mer, så ville han snakke på skype mens vi spilte. Snakka med han i en ukes tid, mest spillrelatert men han spurte nå en hel masse om meg da og sendte bilder av seg selv, han virka veldig interessert. Kjekk fyr også så dette er bra tenkte jeg, helt til den dagen vi var midt i et game og dama hans kom hjem til han og kjefta som fy Han hadde IKKE nevnt for meg at han hadde dame (det er jo kanskje naturlig å nevne da med tanke på alt annet han har snakket om som skjer i livet hans). Hun ble iallefall fly forbanna, hørte henne mest i bakgrunn av skype samtalen da, og fikk med meg at han hadde sagt at han spilte med kompiser - men så fant hun ut at han spilte med en jente og da ble det bråk. Ble for mye drama for meg så sa til han at han fikk ordne opp med "situasjonen hjemme" før vi spilte mer sammen, jeg vil jo ikke lage noe bråk for de to. Iallefall glad jeg ikke er dama hans, ufint å flørte med andre når man er i et forhold. Ikke var han spesielt skilled i spillet heller Så min taktikk for å finne en framtidig flørt/kjæreste/kosekompis er mislykket så langt! Velger du gaming framfor sex? Kan man ikke velge begge deler? Ble også bedt med ut av en venn av en venn, han er skilt med to barn og bor 1 time unna. Jeg sa nei og tenker i mitt stille sinn at jeg har blitt gammel og sær og kommer til å ende opp som en crazy catlady Anonymous poster hash: 5cfcd...778
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2014 #13 Skrevet 18. desember 2014 hvor holder du til da`? Anonymous poster hash: 69b9a...b40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå