Gå til innhold

Uheldig etternavn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her er det en som heter Hammer til etternavn, kanskje ikke så spesielt alene, men han heter Stein tilf fornavn :fnise:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ei venninne av meg har gptt i klasse med ei som heter Naginah kjipt ed en bokstav feil der :P

AnonymBruker
Skrevet

Her er enda en fra nærområdet mitt i tlfkatalogen :fnise:

Serwekh! Hvor ser du da? hehehe, overtrøtt :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Fant en som heter Tung Pung på gulesider haha :P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her er det jammen ei som heter Bouvier, det samme som Marge Simpson i Simpsons heter til pikenavn :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Og her er en som heter Skadet :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en bekjent som har Sæd som etternavn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Journalisten Ronny Brede Aase har en litt uheldig kombinasjon av etternavn. Men det hadde kanskje vært enda verre om en kvinne hadde navnene (det er det jo sikkert også).

Skrevet

Fant en som heter Tung Pung på gulesider haha :P

tung pung? Haha :fnise:

Skrevet (endret)

Morsom tråd :)! fikk meg en god latter nå altså :grinele:

utrolig mange etternavn som ikke skulle vært lov til å bruke!!

Mike Litoris er vel ikke så heldig :fnise:

Endret av -Mala-
Gjest Eurodice
Skrevet

Mike Litoris er vel ikke så heldig :fnise:

Er det noen som heter dette, eller har du vært kreativ? :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må bare poengtere at det russiske jentenavnet Svetlana ikke uttales eller skrives sånn, det uttales faktisk Shvietania, med tung S som i "Shh"

Feil. Svetlana (Светлана) uttales nærmest som "Svitlana". Den kyrilliske versjonen av "е" uttales (og transkriberes) egentlig som "je" på norsk, men i praksis blir J-en delvis slukt i visse ord, og lyden vil høres mer ut som en mellomting av "e" og "i" - særlig når ordet sies fort. Altså ingen sh/sch/sj-lyd her. Og L-en skal uttales tykt (som i "ball") fordi den etterfølgende vokalen er en A. Altså: SvitLána (med trykk på andre stavelse). Med andre ord ikke så veldig ulikt norsk uttale. Svet betyr forøvrig lys.

Skrevet

Er det noen som heter dette, eller har du vært kreativ? :fnise:

Han var på Oprah for en tid tilbake. Hun snakket med flere med uheldige navn. :) Husker ikke de andre navnene, men jeg husker veldig godt Mike Litoris. :)

Skrevet

Han var på Oprah for en tid tilbake. Hun snakket med flere med uheldige navn. :) Husker ikke de andre navnene, men jeg husker veldig godt Mike Litoris. :)

Jeg husker han også fra Oprah, tror jeg ville vurdert å endre navn om jeg var han altså :fnise:

Gjest NozMonster
Skrevet

og her har vi det svart på hvitt gitt ;)

http://www.side3.no/article3073658.ece

Skrevet

og her har vi det svart på hvitt gitt ;)

http://www.side3.no/article3073658.ece

Haha, se der ja. :)

-Mala-, jeg er helt enig med deg ang. navneendring der. :)Foreldrene hans må jo være helt fjerne som gir gutten det fornavnet i kombinasjon med det etternavnet!

Skrevet

Haha, se der ja. :)

-Mala-, jeg er helt enig med deg ang. navneendring der. :)Foreldrene hans må jo være helt fjerne som gir gutten det fornavnet i kombinasjon med det etternavnet!

ja, huff! De kunne nok ha tenkt gjennom det navnvalget et par ganger til før de bestemte seg ja :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...