Meridian Skrevet 14. mai 2011 #121 Skrevet 14. mai 2011 SimOn heter de på engelsk Sæd har mange ord på engelsk. Kjært barn har mange navn vetu... http://translate.google.com/#no|en|sæd Trykk på lyd-knappen, så hører du uttalen Haha .. haha .. lærte noe nytt der, ja Skal ikke nevne Simen med norsk uttale i engelsktalende land Og jeg skrev spurm feil, mente sperm.
Gjest Mynona83 Skrevet 14. mai 2011 #122 Skrevet 14. mai 2011 Haha .. haha .. lærte noe nytt der, ja Skal ikke nevne Simen med norsk uttale i engelsktalende land Og jeg skrev spurm feil, mente sperm. Haha.. sperm er vel kanskje det de bruker mest i USA og semen i britisk.. har jeg intrykk av..
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #123 Skrevet 15. mai 2011 Trine Bing og Jonas Bang giftet seg. Hun tok hans etternavn og beholdt sitt som mellomnavn. (fornavnene er diktet opp, men ikke etternavnene)
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #124 Skrevet 15. mai 2011 Min eks hadde et etternavn som lød "fårsegnoe", jeg husker ikke åssen man skrev det, men spørsmålet "jasså, får du deg noe?" dukket ofte opp når han presenterte seg ved etternavnet først
Fashionistaen Skrevet 16. mai 2011 #125 Skrevet 16. mai 2011 Haha, morsom tråd:) En i klassen min kommer i fra Thailand. Han heter egentlig Tham Phong, men når de kom til norge bytta de det til Theng da... Haha, stakkars gutt... 4
Gjest NozMonster Skrevet 20. mai 2011 #126 Skrevet 20. mai 2011 Haha, morsom tråd:) En i klassen min kommer i fra Thailand. Han heter egentlig Tham Phong, men når de kom til norge bytta de det til Theng da... Haha, stakkars gutt... hohoooo, 2 kompis brødre til xen min kom også fra thailand, og de het Nattadong og Nattapong! Og akkuratt nå så hørte jeg på nyhetene på p4, og der prata de med " Advokat Klomsett" ( sikkert gamelt nytt for de som har fulgt med i baneheia saken men) ...jeg ville ikke hatt en klomsete advokat jaffal
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #127 Skrevet 20. mai 2011 Og venninnen min heter weitch til etternavn, staves ca sånn men uttales weeitsj, mange ganger når hun har presentert seg så kan folk gjenta "hæ, bitch?". Sjarmerende
Green Lady Skrevet 21. mai 2011 #128 Skrevet 21. mai 2011 Hørte på et radioprgram for mange år siden, hvor de hadde sjekket opp rare etternavn. Husker det var en jente som het Dildoberta til etternavn Og når det kommer til "norske" navn i utlandet, kan det heller ikke være noen fordel å hete Bård. "Hi, I'm Bård (bored)" Det setter standarden for et hyggelig besøk
Gjest Agate Skrevet 21. mai 2011 #129 Skrevet 21. mai 2011 Randi er veldig likt randy som betyr kåt og Simen er veldig likt seemen som betyr sæd.....mulig de engelske ordene er stavet feil.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #130 Skrevet 21. mai 2011 Også må vi ikke glemme hu stakkars dama fra nordnorge som heter Svettisprekka til etternavn... Vet ikke om det er sånn det skrives men det er i allefall sånn det uttales
Gjest NozMonster Skrevet 21. mai 2011 #131 Skrevet 21. mai 2011 Også må vi ikke glemme hu stakkars dama fra nordnorge som heter Svettisprekka til etternavn... Vet ikke om det er sånn det skrives men det er i allefall sånn det uttales stakar dame!!! synes ganske synd på russerne som kommer hit å heter svettlana også!
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #132 Skrevet 21. mai 2011 Jeg må bare poengtere at det russiske jentenavnet Svetlana ikke uttales eller skrives sånn, det uttales faktisk Shvietania, med tung S som i "Shh"
Gjest NozMonster Skrevet 21. mai 2011 #133 Skrevet 21. mai 2011 Jeg må bare poengtere at det russiske jentenavnet Svetlana ikke uttales eller skrives sånn, det uttales faktisk Shvietania, med tung S som i "Shh" det høres jo bare værre ut? shhhvettlana? ungdommen nå til dags surrer jo med kj, skj og slike lyder, og har gjerne hørt ungdommen si " du er så j***** svett ass" , med litt sånn shhh-lyd på svett-ordet men navnet mitt betyr sikkert et eller annet stygt eller fælt på et annet språk det også jeg hadde synes det hadde vært litt festlig om jeg kom til et land hvor navnet mitt betydde Huldra eller pest eller øreverk jeg!
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #134 Skrevet 21. mai 2011 Nei, det høres ikke verre ut, jeg kan ikke forklare det bedre, skal jeg ringe og si det? hehe Shviet-anja da liksom? ikke shvett, men SJVIET-ANIA
Gjest NozMonster Skrevet 21. mai 2011 #135 Skrevet 21. mai 2011 Nei, det høres ikke verre ut, jeg kan ikke forklare det bedre, skal jeg ringe og si det? hehe Shviet-anja da liksom? ikke shvett, men SJVIET-ANIA hehheee, ja, har litt vanskeligheter med å uttale det fremdeles jeg, så jeg tror nesten du bør ringe men den norske uttalen er jo jaffal svettlana... og jeg kan tenke meg at mange som har utenlandske navn som bor her, har en annen uttale i norge enn i sitt opprinnelsesland
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #136 Skrevet 21. mai 2011 Venninnen min heter nemlig det ser du, jeg også trodde før at det uttaltes slik, fordi skrivemåten er det nærmeste en kommer i vårt alfabet. Men nei, hun korrigerte meg, og måten navnet hennes lyder på er egentlig ganske fin, og minner ikke om hverken dårlig kj/sj uttale eller svette hehe, men uheldig da =) Jaa, jeg gikk i klasse med ei hvis navn betydde "forgylt" i hjemlandet, men i norsk uttale hørtes det mer ut som ordet Råtten, synd med den!
Gjest NozMonster Skrevet 21. mai 2011 #137 Skrevet 21. mai 2011 Venninnen min heter nemlig det ser du, jeg også trodde før at det uttaltes slik, fordi skrivemåten er det nærmeste en kommer i vårt alfabet. Men nei, hun korrigerte meg, og måten navnet hennes lyder på er egentlig ganske fin, og minner ikke om hverken dårlig kj/sj uttale eller svette hehe, men uheldig da =) Jaa, jeg gikk i klasse med ei hvis navn betydde "forgylt" i hjemlandet, men i norsk uttale hørtes det mer ut som ordet Råtten, synd med den! når man har en svær dose selvironi som jeg har, så er det artig å ha det litt artig på andres bekostning også
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #138 Skrevet 21. mai 2011 når man har en svær dose selvironi som jeg har, så er det artig å ha det litt artig på andres bekostning også Haha, jeg ser den! Men vet du hva? Nå slo jeg opp tlf katalogen jeg har hjemme, for å se om jeg fant noe artig.. Her er en fyr med 5 navn, men de to som utmerker seg lyder Sheekh Muusen. Altså hahahaha, sjekk musen!
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #139 Skrevet 21. mai 2011 Og her er et etternavn: Sinnapurai, hva høres det ut som, sinna på dei
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå