Gå til innhold

Uheldig etternavn

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Og jeg har hørt om en estisk forsker som heter Klara Hallik - heller ikke noe heldig navn.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

I tillegg er det en tannlege i Oslo som heter Einar Røskeland, lurer på om han er hardhendt? :o

• Liker 1
Gjest Anonymous
Skrevet

Så et sted på internett om en kinarestaurant som het Fook Yue. Litt vanskelig når man svarer tlf.? :hoho:

• Liker 5
Gjest Anonymous
Skrevet

Ei jeg kjenner heter Kjevelås til etternavn... + hun hadde regulering før... tror guttene skygget bra unna da..

Gjest Dazed
Skrevet
Så et sted på internett om en kinarestaurant som het Fook Yue. Litt vanskelig når man svarer tlf.?   :hoho:

så bra! :hoho::hoho:

Skrevet

Hudlegen Kviserud er også en klassiker, fra Oslo. Fra kundelista på jobb hentes også Xxx Hyper og H. Oppi. Helt nydelig. I telefonkatalogen står også Småfitte og Drap, samt et par jeg kjenner som heter Kylling.

• Liker 2
Gjest Anonymous
Skrevet
Lite morsomt å hente Matberg når man er overvektig  :hoho:  

En jeg gikk på kurs med het Choc Thi Dho uttalen ble kokt-i-do... Jeg hold på å få latterkrampe hver gang de hadde navneopprop! :hoho:

Kjempebra! :hoho::ler::hoho::ler::hoho::ler:

• Liker 1
Skrevet

:hoho::ler:

Kan ikke gjøre annet enn å le i denne i tråden.

Mange rare navn og jeg tror at i de fleste tilfeller ville jeg ha byttet.

koldbruna :babysmokk:

Skrevet

Ei dame jeg har vært i kontakt med i forbindelse med jobben heter Dåsevatn til etternavn :oops:

• 6 år senere...
Skrevet

Og så har vi eiendomsmegleren E. Skahjem i Oslo.

• Liker 4
Skrevet

Møtte en gang en fyr som het Lasse Løff.. (Nasse nøffete..:P)

Ellers het gynekologen på gjøvik sykehus "kjønsberg" for en del år siden... :P

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sæden, Avløyp og Rotevatn

Skrevet

Møtte en gang en mann som het Dass til etternavn. Han hadde heldigvis nok av selvironi så det ble litt toalett-humor den kvelden :P

Gjest Vampen
Skrevet

Er ikke Butt et ganske vanlig pakistansk etternavn? :lur: Ellers, man kan ikke ha en slik tråd uten å nevne libyske Musa Kusa, det skrives vel kanskje Moussa Koussa eller noe, men jeg liker den første skrivemåten bedre. :fnise:

Skrevet

En venninna av meg kjenner en familie som heter Kuka til etternavn. De heter blant annet Fitore Kuka, Visar Kuka, Egzon (eg-så-en) Kuka and so on. True story! :fnise:

Skrevet

For ikke å glemme nå avdøde leder for Naturforbundet eller noe... Steinar Lem ;)

• Liker 1
Skrevet

Hassan Isbilen var det og en som het :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet om en asiat som heter Puh Le Dong! :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Vet om en asiat som heter Puh Le Dong! :fnise:

OMG!! Ingen tror meg når jeg forteller om det navnet! Var i kontakt med ham i forbindelse med jobb for en god stund siden. Fikk inntrykk av at han ikke er så glad i å presentere seg i telefonen... :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Billy Fredagsvik!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...