AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 Jeg jobber som servitør og vi har nå fått en ny kokk som er litt kjekk 😊 vi har alt fått en tullete tone med litt småflørting og jeg finner stadig unnskyldninger for en ekstra tur på kjøkkenet 😊 har også fått litt følelsen av at ett par andre kokker prøver å være litt wing man for han, men kan være noe jeg innbiller meg 😊 Men jeg har veldig lyst å dra flørtingen ut av jobb og inn i det virkelige liv. Men føles som om vi aldri slutter samtidig, og han takker som regel nei til å bli med servitørgjengen ut etter jobb. (Ofte fordi han starter tidlig dagen etter og sånn). Er jo litt redd for at jobbflørtingen bare er tull, tidsfordriv på jobb osv. Noen som har råd til hvordan jeg forsiktig kan utvide det, sakte dra det ut av jobben og inn i "det virkelige liv". Kjenner han ennå ikke så godt at det vil føles naturlig å spørre om han vil finne på noe bare vi to... Anonymous poster hash: 7bc40...16f
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #2 Skrevet 3. november 2014 Knull han etter julebordet. Anonymous poster hash: 082ff...fc8
Bondenisse Skrevet 4. november 2014 #3 Skrevet 4. november 2014 Julebord i restaurantbransjen? Tviler på at de har tid til det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå