AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 En veldig god venninne av meg har en datter på halvannet år. (Hun er født i august 2013, så vil være 16 måneder til jul). Jeg vil gjerne overraske venninnen min med å gi en liten gave til ungen. Ikke noe superdyrt (mellom 50-100 kr) og ikke leker. Noen som har et forslag?Anonymous poster hash: 4351c...b37
Gjest Wei Wei Skrevet 3. november 2014 #2 Skrevet 3. november 2014 Blir vel vanskelig siden budsjettet er så begrenset. En smekke? Hårpynt (hvis hun har litt hår allerede) eller hårbånd?
Miss moneypenny Skrevet 3. november 2014 #4 Skrevet 3. november 2014 Bok, film, kosedyr, cd, koseteppe, drikkeflaske, fin tallerken, pyntepute til rommet, plakat/ lerret til rommet, oppbevaring til lekesmykker/ hårpynt, søt barnekleshenger, søt bokstøtte, dørmatte til rommet, sparegris, kjole, andre klær, hårbørste, badehåndkle, badekåpe, badeskum/ badebombe/ badeleker, plastelina (kanskje litt liten enda?), maling, tegnesaker, sengetøy hvis du finner på tilbud, det er jo egentlig kun fantasien som setter grenser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå