Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har kjøpt undertøy på ebay? Har sett at det er mye billig undertøy som ser fint ut, men hvordan er egentlig kvaliteten? Ser det ut som på bildene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som oftest er det billig "kinadritt" i dårlig kvalitet. Man får det man betaler for .. Det ser ut som bildene, men sitter ofte ikke pent på. Du kan jo prøve og se selv? Det koster jo nesten ingenting. Husk bare å gå noen størrelser opp siden de er små i Asia.

Anonymous poster hash: c98a5...db3
  • Liker 1
Skrevet

Det eneste jeg har kjøpt av undertøy er dette.

Utrolig gode og behagelige bh'er. :)

Anonymous poster hash: fcc0a...9e6
Skrevet

Jeg kjøper masse undertøy via eBay. Hva slags undertøy og prisklasse/merke er du ute etter?

Anonymous poster hash: 1e065...0af

• 2 uker senere...
Gjest Marsviinet
Skrevet

Jeg kjøper masse undertøy via eBay. Hva slags undertøy og prisklasse/merke er du ute etter?

Anonymous poster hash: 1e065...0af

Har du noe forslag? Max 200kr.

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Har du noe forslag? Max 200kr.

Pour Moi? er en britisk produsent som lager helt ok undertøy til veldig ok priser.

Du finner det i deres egen nettbutikk (se under 'Sale' for de gode tilbudene til under 200 kroner), og du finner mange veldig gode tilbud på Pour Moi? på ebay.co.uk

Endret av Lille-pus
Gjest Marsviinet
Skrevet

Pour Moi? er en britisk produsent som lager helt ok undertøy til veldig ok priser.

Du finner det i deres egen nettbutikk (se under 'Sale' for de gode tilbudene til under 200 kroner), og du finner mange veldig gode tilbud på Pour Moi? på ebay.co.uk

Tusen takk! :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...