kvakk_ Skrevet 2. november 2014 #1 Skrevet 2. november 2014 Noen her som har kjøpt undertøy på ebay? Har sett at det er mye billig undertøy som ser fint ut, men hvordan er egentlig kvaliteten? Ser det ut som på bildene?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #2 Skrevet 2. november 2014 Som oftest er det billig "kinadritt" i dårlig kvalitet. Man får det man betaler for .. Det ser ut som bildene, men sitter ofte ikke pent på. Du kan jo prøve og se selv? Det koster jo nesten ingenting. Husk bare å gå noen størrelser opp siden de er små i Asia. Anonymous poster hash: c98a5...db3 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #3 Skrevet 2. november 2014 Det eneste jeg har kjøpt av undertøy er dette. Utrolig gode og behagelige bh'er. Anonymous poster hash: fcc0a...9e6
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #4 Skrevet 3. november 2014 Jeg kjøper masse undertøy via eBay. Hva slags undertøy og prisklasse/merke er du ute etter?Anonymous poster hash: 1e065...0af
Gjest Marsviinet Skrevet 11. november 2014 #5 Skrevet 11. november 2014 Jeg kjøper masse undertøy via eBay. Hva slags undertøy og prisklasse/merke er du ute etter?Anonymous poster hash: 1e065...0af Har du noe forslag? Max 200kr.
Gjest Lille-pus Skrevet 11. november 2014 #6 Skrevet 11. november 2014 (endret) Har du noe forslag? Max 200kr. Pour Moi? er en britisk produsent som lager helt ok undertøy til veldig ok priser. Du finner det i deres egen nettbutikk (se under 'Sale' for de gode tilbudene til under 200 kroner), og du finner mange veldig gode tilbud på Pour Moi? på ebay.co.uk Endret 11. november 2014 av Lille-pus
Gjest Marsviinet Skrevet 11. november 2014 #7 Skrevet 11. november 2014 Pour Moi? er en britisk produsent som lager helt ok undertøy til veldig ok priser. Du finner det i deres egen nettbutikk (se under 'Sale' for de gode tilbudene til under 200 kroner), og du finner mange veldig gode tilbud på Pour Moi? på ebay.co.uk Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå